Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Du skulle også gjort slik at ikke selgere robber deg sånn, når de kjøper tinga dine for en latterlig lav pris.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Du skulle også gjort slik at ikke selgere robber deg sånn, når de kjøper tinga dine for en latterlig lav pris.


Det er under speach skill. Hadde ikke lyst til å gjøre det enklere sånn sett, noe må vi gjøre selv også .
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg liker da å bruke skillsa mine til mer viktige ting
  • 0
Noen som kan gi meg et godt tips på hvordan man trener pickpocket lettest mulig? Prøver å bygge en tyv/stealth karakter, men har egentlig aldri benyttet meg av pickpocket egenskapen, så vet egentlig ikke hvordan den virker.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen som kan gi meg et godt tips på hvordan man trener pickpocket lettest mulig? Prøver å bygge en tyv/stealth karakter, men har egentlig aldri benyttet meg av pickpocket egenskapen, så vet egentlig ikke hvordan den virker.


Så lenge en croucher og aktiverer en character, så kan du se innholdet karakteren bærer (uten at de blir sinte og angriper osv) men det står en % måling når du markerer hver enkelt gjenstand og oddsen på hvor lett du kan ta denne uten å bli tatt.

Jeg har alltid gått etter hun som ber etter penger i windhelm, ta noen leksjoner i pickpocket og så stjeler du pengene hennes rett etterpå med pickpocket og gjør det samme igjen og igjen. Mitt beste tips iallefall, finnes sikkert bedre alternativer der ute.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen som kan gi meg et godt tips på hvordan man trener pickpocket lettest mulig? Prøver å bygge en tyv/stealth karakter, men har egentlig aldri benyttet meg av pickpocket egenskapen, så vet egentlig ikke hvordan den virker.


Hvis du spiller på PC kan du jo bruke cheats, hvis du har hastverk med å bli en god tyv
  • 0
Takker for svaret, Kennda J. Var noe sånt jeg var ute etter. Får bare prøve meg frem.

Siterer Parkour Gamer:
Hvis du spiller på PC kan du jo bruke cheats, hvis du har hastverk med å bli en god tyv


Haha, nei. Tror nok jeg står over juksing. Selv om jeg ikke kan, siden jeg spiller på PS3
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Se her ja, når har det blitt sånn at jeg ikke engang får startet opp spillet. Jeg føler et intenst hat mot alle som jobber på Bethesda. Jævla jævler.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen som kan gi meg et godt tips på hvordan man trener pickpocket lettest mulig? Prøver å bygge en tyv/stealth karakter, men har egentlig aldri benyttet meg av pickpocket egenskapen, så vet egentlig ikke hvordan den virker.

Bli med i College of Winterhold, tren en skill EN gang hos en av de mange skilltrenerne der. Deretter prøver du å stjele tilbake pengene. Tren den skillen du er i dårligst level i. Husk å lagre før du gjør det, og kun tren EN gang før du prøver å stjele igjen. Jeg er i lvl 89 i pickpocket kun ved å bruke den metoden.

Lagt til 2012-08-10 23:14:
Siterer Predator:
Se her ja, når har det blitt sånn at jeg ikke engang får startet opp spillet. Jeg føler et intenst hat mot alle som jobber på Bethesda. Jævla jævler.

Uff, kjenner følelsen. Bethesda virker å gi faen i PS3 versjonen...
Fucking wankers.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bli med i College of Winterhold, tren en skill EN gang hos en av de mange skilltrenerne der. Deretter prøver du å stjele tilbake pengene. Tren den skillen du er i dårligst level i. Husk å lagre før du gjør det, og kun tren EN gang før du prøver å stjele igjen. Jeg er i lvl 89 i pickpocket kun ved å bruke den metoden.


Hmm. Høres lurt ut. Får prøve denne metoden litt. Takker for tipset.

Btw...Er det bare jeg som synes det er ubeskrivelig morsomt når vaktene sier ting som; "Gotta keep my eyes open, damn dragons could swoop down at any time" og så kommer det faktisk drager?

Siterer Predator:
Se her ja, når har det blitt sånn at jeg ikke engang får startet opp spillet. Jeg føler et intenst hat mot alle som jobber på Bethesda. Jævla jævler.


Spiller du fortsatt på den første savefilen din? Eller er dette på en nyere save? Selv har jeg startet mange nye savefiler, og nå spiller jeg bedre enn noen gang før. Prøvde faktisk å spille på den første savefilen min her om dagen, som selvsagt. Var helt uspillbar. Så jeg slettet den bare. Det var litt tungt, men når den var såpass ubrukelig, så jeg ingenting annet å gjøre med den.

Så det enkleste du egentlig kan gjøre, er å "move on". Det var det jeg innså at jeg måtte gjøre til slutt, og angrer egentlig ikke så mye, om noe i det hele tatt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er ikke så enkelt å lage ny save når jeg ikke får startet opp spillet....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Er ikke så enkelt å lage ny save når jeg ikke får startet opp spillet....


Har du prøvd å fjerne patcher og lignende?
Vet ikke hvordan det er på Ps3, men jeg gjør hvertfall alltid det om jeg får problemer i spill på 360'n.

Det kan jo også være problemer med plata, siden det virker som om du har hatt mest problemer av alle her...
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Har du prøvd å fjerne patcher og lignende?


Ja, gjort det. Funket flott en periode, men helt plutselig fikk jeg ikke startet opp spillet. Ikke moro.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Slett savefilen Skyrim Update, så burde det gå. Personlig er jeg lei av å krangle med spillet, jævela møkkaselskap. Er neste TES spill like dårlig gjennomført kan det ryke og reise for min del.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er ikke så jævla keen på å spille det akkurat nå, gidder ikke å gjøre alt det tullet engang til. Merkelig hvordan Bethesda's to forrige spill har fungert plettfritt for meg, mens deres nyeste er så sinnsykt ødelagt. Skjønner ikke hvordan det er mulig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Heh, angående problemer, Skyrim funka ikke på den stasjonøre PC'en som nå er på reperasjon. Så innstallerte jeg Skyrim på laptopen. Neida, det funka ikke der heller!

Selve spillet er fantastisk, men hvordan det funker er virkelig ikke bra.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Heh, angående problemer, Skyrim funka ikke på den stasjonøre PC'en som nå er på reperasjon. Så innstallerte jeg Skyrim på laptopen. Neida, det funka ikke der heller!

Selve spillet er fantastisk, men hvordan det funker er virkelig ikke bra.


Prøv å deaktivere modsene dine og se om det funker da.
  • 0
Siterer Predator:
Er ikke så enkelt å lage ny save når jeg ikke får startet opp spillet....


Hmm. Da er det ikke så enkelt, nei...får vel bare håpe de fikser spillet skikkelig snart. Ikke bare for din skyld, men for alle som spiller Skyrim. Spillet burde få tittelen MBGOTY, Most Broken Game of the Year 2011.

På en annen side, så fikk jeg endelig tak i Oblivion Walker trophyet. Det har vært et slit, men nå mangler jeg bare to stykker, så sitter jeg her med Platinum i Skyrim! Startet faktisk en helt ny save bare for å fokusere 110% på å få Oblivion Walker.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
På en annen side, så fikk jeg endelig tak i Oblivion Walker trophyet. Det har vært et slit, men nå mangler jeg bare to stykker, så sitter jeg her med Platinum i Skyrim! Startet faktisk en helt ny save bare for å fokusere 110% på å få Oblivion Walker.


Nice, var min første platinum.
Ikke noe vanskelig, men tok en del tid.

Siterer dark samus nemesis:
Hmm. Da er det ikke så enkelt, nei...får vel bare håpe de fikser spillet skikkelig snart. Ikke bare for din skyld, men for alle som spiller Skyrim. Spillet burde få tittelen MBGOTY, Most Broken Game of the Year 2011.


Tittelen forblir nok, tvilsomt at Bethesda engang bryr seg om PS3 versjonen. Fuckings drittselskap. Råtne jævler som ikke fortjener alle GOTY'sa de fikk for Skyrim.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nice, var min første platinum.
Ikke noe vanskelig, men tok en del tid.


Ja, det er veldig lett å få, men som du sier, så er det ganske tidkrevende. Man får liksom de fleste trophyene når man går gjennom hovedquestet.

Siterer The Cookiemonster:
Tittelen forblir nok, tvilsomt at Bethesda engang bryr seg om PS3 versjonen. Fuckings drittselskap. Råtne jævler som ikke fortjener alle GOTY'sa de fikk for Skyrim.


Indeed. Føler meg ganske utelatt, som alle andre som eier det på PS3 sikkert gjør. Neste spill fra Bethesda er det fristende å utsette å kjøpe, til omtrent minst et halvår etter det kommer ut. Ivertfall om det er like bugfest som Skyrim.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Setter Skyrim ned fra 9 til en 8 nå, forresten. Aldri opplevd noe lignende.

Siterer The Cookiemonster:
Tittelen forblir nok, tvilsomt at Bethesda engang bryr seg om PS3 versjonen. Fuckings drittselskap. Råtne jævler som ikke fortjener alle GOTY'sa de fikk for Skyrim.


Hear hear!

Siterer dark samus nemesis:
På en annen side, så fikk jeg endelig tak i Oblivion Walker trophyet. Det har vært et slit, men nå mangler jeg bare to stykker, så sitter jeg her med Platinum i Skyrim! Startet faktisk en helt ny save bare for å fokusere 110% på å få Oblivion Walker.


Hvilke trophies mangler du? Mangler to selv.

Siterer dark samus nemesis:
Neste spill fra Bethesda er det fristende å utsette å kjøpe, til omtrent minst et halvår etter det kommer ut. Ivertfall om det er like bugfest som Skyrim.


Sier det samme, men hvis det neste spillet er enten Fallout 4 eller Elder Scrolls VI klarer jeg ikke å vente en uke etter release engang. Det blir kjøpt på release. Det som er dumt med Bethesda....de klarer ikke å lansere spill skikkelig, mens jeg klarer ikke å ikke kjøpe spillene deres med engang.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nesten litt morende å lese om alle problemene så mange har hatt med Skyrim. Jeg spiller det på PC og har aldri opplevd et eneste problem. Kan ikke huske og ha sett noen særlig fremtredende glitcher engang. Det har kjørt tilnærmet perfekt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Nesten litt morende å lese om alle problemene så mange har hatt med Skyrim. Jeg spiller det på PC og har aldri opplevd et eneste problem. Kan ikke huske og ha sett noen særlig fremtredende glitcher engang. Det har kjørt tilnærmet perfekt.


Jeg å. Venter også på lønna fra sommerjobben til å kjøpe Dawnguard.

Men er virkelig synd for PS3 eiere at Bethesda ikke gidder å bry seg om PS3 versjonen. PS3 versjonen er jo egentlig kun et moneymaking prosjekt for å tjene enda mer penger.
  • 0
Siterer Predator:
Hvilke trophies mangler du? Mangler to selv.


Akkurat nå mangler jeg bare "One with the Shadows". Fikk "Master Criminal" i går, det var utrolig gøy egentlig. Og forferdelig lett.

Siterer Predator:
Sier det samme, men hvis det neste spillet er enten Fallout 4 eller Elder Scrolls VI klarer jeg ikke å vente en uke etter release engang. Det blir kjøpt på release. Det som er dumt med Bethesda....de klarer ikke å lansere spill skikkelig, mens jeg klarer ikke å ikke kjøpe spillene deres med engang.


Får det nok på samme måte. Men det er ivertfall lov å håpe de har lært noe av Skyrim. Men som nevnt tidligere, burde Bethesda aldri ha sluppet Skyrim så tidlig som de gjorde. Men de måtte ha den kule datoen, noe sier meg at ALT dreiet seg om å få det i butikkene den 11.11.11, om spillet var ferdig eller ikke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Nesten litt morende å lese om alle problemene så mange har hatt med Skyrim. Jeg spiller det på PC og har aldri opplevd et eneste problem. Kan ikke huske og ha sett noen særlig fremtredende glitcher engang. Det har kjørt tilnærmet perfekt.
Spiller selv på pc, mener at skyrim ikke fortjener mer enn 5/10 forsatt uspillelig til dags dato... var en periode fra midt desember til slutten av februar hvor jeg ville gi det 8/10 siden det faktisk funket. Men spillet blir bare værre og verre for meg. så kan ikke en gang spille i mer en 15 minutter fra start uten å møte på en gamebraking bug.
What is dead may never die
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!