Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer dark samus nemesis:
Akkurat nå mangler jeg bare "One with the Shadows". Fikk "Master Criminal" i går, det var utrolig gøy egentlig. Og forferdelig lett.
One With The Shadows skal gå veldig greit, tar bare litt tid. Tok den sammen med Golded Touch fordi jeg tjente så mye penger på det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
One With The Shadows skal gå veldig greit, tar bare litt tid. Tok den sammen med Golded Touch fordi jeg tjente så mye penger på det.


Ja, den var egentlig ganske enkel, ivertfall om man bruker den taktikken jeg gjorde. Er bare å save før du tar imot småjobber fra Delvin og Vex, så loader man bare tilbake om man får oppdrag i en by man ikke vil ha. Tror det hadde tatt mye lengre tid om jeg skulle tatt alle oppdragene jeg fikk servert.

Så nå har jeg endelig Platinum i Skyrim. Litt artig, men samtidig føles spillet en liten smule "mindre" nå som det ikke er igjen noe særlig å samle på. Får bare håpe Dawnguard kommer ut til PS3 snart, og at det ikke er for ødelagt til å kunne spilles.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Noe nytt om Dawnguard til Ps3?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Noe nytt om Dawnguard til Ps3?


Ingenting enda, men oppdatering 1.7 skal visstnok komme ut på mandag. Og om jeg ikke tar mye feil, vil denne oppdateringen gi oss Mounted Combat, som er etter det jeg vet en del av Dawnguard. Så DLCet er nok ikke så veldig langt unna.

EDIT; Og der var oppdateringen ute. Holder på å laste ned akkurat nå. Lurer på hvilke bugs Bethesda gir oss denne gangen.

EDIT;2 Nyheter angående Dawnguard til PS3. Det ser ikke lyst ut, for å si det sånn...det neste blir vel at de gir opp på å få DLCet til PS3 i det hele tatt.
http://forums.bethsoft.com/topic/1407614-update-on-ps3-dlc/
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tenkte jeg skulle få den siste Dawnguard achievementen ikveld.
Når jeg startet spillet så jeg det var en 27mb oppdatering klar for nedlasting.
Nå har de fikset masse tenkte jeg, for oppdateringer på 360 er sjelden på mer enn 3-5mb.

Men så fort jeg kom inn i spillet begynte jeg å se mer feil enn noen gang.
Fiender med feil farge eller uten teksturer, whiterun var usynlig når jeg sto på en av slettene i nærheten (hvor man vanligvis kan se det helt fint), halve questlisten min var borte, Shouts fra en draugr sendte meg inn i en evig fall-loop og spillet frøs etter knappe 20 min.
Alt dette pluss de tingene jeg har nevnt tidligere.

Jeg hadde selvfølgelig fjernet oppdateringene, hvis det ikke hadde vært for at Dawnguard ikke fungerer ordentlig når de er borte. Og hele poenget med å finne frem spillet igjen var jo liksom å gjøre ferdig DG.

Fuck this...
  • 0
Dere vet armoret Dovahkiin bruker i alle trailere? Dvs noe hide armor og noe iron? Det ser ganske så badass ut, men de har elendige stats. Holder på å fikse en mod som gjør at man kan se ut som den originale Dovahkiin, men også ha godt armor. Altså, høyner statsa på armoret.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Dere vet armoret Dovahkiin bruker i alle trailere? Dvs noe hide armor og noe iron? Det ser ganske så badass ut, men de har elendige stats. Holder på å fikse en mod som gjør at man kan se ut som den originale Dovahkiin, men også ha godt armor. Altså, høyner statsa på armoret.


Med et godt alchemy level og litt know how kan du lage noe potions som gir deg mange tusen prosent høyere smithing og hvis du da forbedrer rustningen din vil du fa sykt gode stats. Har dessuten lasted ned Heartfire som var faktisk et morsom tillegg til en helt grei pris på 30kr.
Per aspera ad astra
  • 0
http://www.joystiq.com/2012/09/09/sony-has-a-big-dev-support-te
am-working-with-bethesda-on-dawng/


Kanskje det er lys i enden av tunnelen for oss PS3 spillere også? Men jeg er egentlig usikker på om jeg bryr meg stort lengre...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
http://www.joystiq.com/2012/09/09/sony-has-a-big-dev-support-te
am-working-with-bethesda-on-dawng/

Kanskje det er lys i enden av tunnelen for oss PS3 spillere også? Men jeg er egentlig usikker på om jeg bryr meg stort lengre...


Jeg slutta å bry meg da jeg hørte nyheten for første gang. Det er litt trist at PS3 har fått dette store problemet med Skyrim.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skyrim er jeg hva jeg vil kalle et problembarn. Et barn som mobber andre barn, plager de, og ser ned på de. Innerst inne er problembarnene mentalt svake og klarer ikke ta vare på seg selv. Alt det skjer på grunn av dårlige foreldre som ikke har brydd seg nok om barnene og latt de bli formet til problembarn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Skyrim er jeg hva jeg vil kalle et problembarn. Et barn som mobber andre barn, plager de, og ser ned på de. Innerst inne er problembarnene mentalt svake og klarer ikke ta vare på seg selv. Alt det skjer på grunn av dårlige foreldre som ikke har brydd seg nok om barnene og latt de bli formet til problembarn.


Godt sagt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Godt sagt.


Jeg sier/skriver da alltid kloke ting.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Må si det er utrolig gøy å være varulv.

Spoiler:Bare synd Skjor fra Companions ble drept. Begynte å like ganske mye selv.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Makan.

Bethesda says no DLC for PS3: http://n4g.com/news/1082278/bethesda-says-no-dlc-for-ps3

Skyrim Dawnguard PS3 'Status Won't Change Soon' - Bethesda: http://n4g.com/news/1082249/skyrim-dawnguard-ps3-status-wont-
change-soon-bethesda


Alle som spiller på PS3 burde serriøst fått noe annet for pengene, pengene tilbake eller noe annet.

En venn av meg spiller Skyrim på PS3 og vurderer å kjøpe det på Xbox pga. alle feilene.
  • 0
Siterer fantomena:
Alle som spiller på PS3 burde serriøst fått noe annet for pengene, pengene tilbake eller noe annet.


Vi kunne f.eks fått Hearthfire til nedsatt pris/gratis, men så optimistisk velger jeg å ikke være. Regner med det blir en liten beskjeden beklagelse, så er Bethesda ferdige med denne saken.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
....og der er ikke Bethesda mitt favorittstudio lenger. For en gjeng elendige tullebukker.

Fra denne dag og utover er Rockstar mitt favorittstudio.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
....og der er ikke Bethesda mitt favorittstudio lenger. For en gjeng elendige tullebukker.

Fra denne dag og utover er Rockstar mitt favorittstudio.




Mitt er Ubisoft. Liker Square Enix også, men har bare prøvd et av spillene som de står bak. Bethesda, jeg er skuffet.

Du må være veldig skuffet, Predator. Du har jo gledet deg lenge til dette spillet. Synd at det måtte ende slik med PS3 versjonen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Du må være veldig skuffet, Predator. Du har jo gledet deg lenge til dette spillet. Synd at det måtte ende slik med PS3 versjonen.


6 år med venting, og resultatet er et ødelagt spill utviklet av et studio som rævkjører oss PS3-folk. Har aldri vært så skuffet før.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Vel, da blir det boikott. No more Bethesda for me.
Føler en trang til å slå Todd Howard.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Citerer albaga u må være veldig skuffet, Predator. Du har jo gledet deg lenge til dette spillet. Synd at det måtte ende slik med PS3 versjonen.

6 år med venting, og resultatet er et ødelagt spill utviklet av et studio som rævkjører oss PS3-folk. Har aldri vært så skuffet før.


Det må være en jævlig følelse.

Siterer The Cookiemonster:
Vel, da blir det boikott. No more Bethesda for me.
Føler en trang til å slå Todd Howard.


This^
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Isj, har laget en mod for Skyrim og lagt den ut på Steam Workshop, men hver eneste gang jeg skal legge til bilder fryser hele Steam.
  • 0
Fikk endelig skaffet meg HearthFire igår og jeg liker den veldig godt,så snart huset er ferdig bygget så skal jeg få skaffet meg en familie.Bygging av huset er også en veldig grei måte og få opp smithing skill på.

Om nå bare Bethesda kunne få fikset noen av de bugga questene,har nå 2.stk jeg ikke får fullført...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Problemet mitt med Skyrim er at jeg liker det så utrolig godt at jeg ikke vil bli ferdig med det, så jeg tar veldig ofte pauser fra det. Vil ikke at det skal ta slutt.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Nå fikk jeg plutselig beskjed på Steam at om at Skyrim må oppdateres. Står ingen ting om hvor stor fila er, men tar ca 30 min å laste ned

Nvm, var bare spillet som reinstallerte seg eller noe sånt
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Hva syns dere er den kuleste "outfiten" i spillet? Jeg personlig liker veldig godt Nightingale-settet. Mythic Dawn robes er jo også en klassiker.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!