Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Ser ekstremt bra ut utifra den demoen der

men jeg har et lite problem....xbox360 eller ps3?(har også en pc men den er ikke så altfor kraftig)

mener å huske at xbox versjonen av oblivion var bedre enn ps3 versjonen...
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Det er fordi utviklerne ikke hadde ressurser til å utnytte ps3ens kraftige varer..

Tror det blir det samme
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Predator:
Stor skuffelse dette her. Nå har vi ikke fått noe informasjon om hvordan vampyrene kommer til å oppføre seg i det hele tatt, men det jeg ikke likte med dem i Oblivion var hovedsakelig at det var så og si umulig å ikke bli vampyr hvis du møtte noen. De angriper deg, du får sykdommen, og du får en helvetes irriterende gameplay-forvandling. Siden Skyrim blir forbedret på så og si alle plan er det jo en selvfølge at de har fikset alle problemene med vampyrene, men jeg ville mye heller sett vampyrene fjernet totalt.


Hva med å gå med potions? Så kan du ta en "Cure disease" hver gang du får Porphyric Hemophilia.

Gleder meg for øvrig helt enormt til Skyrim, skal til og med investere i nytt skjermkort.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Noen som har noe ny info?

Lagt til 2011-09-12 23:24:
Musikken er vidunderlig.
  • 0
Jeg knakk sammen (takk dark samus nemesis) og så 30-minutteren. It was....good.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg knakk sammen (takk dark samus nemesis) og så 30-minutteren. It was....good.


I know, right? Og ingen årsak. Alle burde se det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
"Gud så fantastisk musikken er. Får frysninger av den, og noen av tracksa gir meg faktisk litt våte øyekroker. Nostalgi sier jeg bare."

Beste setningene på denne tråden
Entourage!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
I know, right? Og ingen årsak. Alle burde se det.


Musikken var helt sinnsykt fantastisk, herregud
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Musikken var helt sinnsykt fantastisk, herregud


Indeed. Jeremy Soule gjør det igjen. Musikken får jo selv de vanlige kampene, selv mot ulver til å bli episke. Og musikken som starter når han går inn i Riverwood er bare fantastisk. Morrowind, sier jeg bare.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Likte spesielt musikken som spiltes av når han tok en Draugr Deathlord (?) i del 2.

Siterer dark samus nemesis:
Morrowind, sier jeg bare.


Aldri spilt Morrowind
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Morrowind var kult husker jeg, spilte ikke mye Oblivion dessverre, skal kjøpe den nye utgaven som kommer ut snart
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Predator:Musikken var helt sinnsykt fantastisk, herregud

Indeed. Jeremy Soule gjør det igjen. Musikken får jo selv de vanlige kampene, selv mot ulver til å bli episke. Og musikken som starter når han går inn i Riverwood er bare fantastisk. Morrowind, sier jeg bare.


Ja, hørte litt Morrowind der Gleder meg
Carpe Noctem
  • 0
Har heller aldri spilt Morrowind. Vurderer å skaffe det på Steam.
  • 0
Var litt vanskelig å finne ut om laptopen min kunne kjøre dette spillet så derfor spør jeg her om jeg bør kjøpe det til PC eller xbox. Har mer lyst på PC egentlig, både med tanke på at det er til PC og pga. mods.

Statsene er som følger:
Intel Core i5-450M 2.3GHz
ATI MOBILITY RADEON HD 5650 som har blitt overclocket til Mobility Radeon HD 5730
8GB RAM

Hva tror dere, hadde dett blitt like bra/bedre kvalitet enn Xbox, eller skal jeg bare kjøpe det til Xbox?
Var ingeting på systerequirementslab enda, men fant denne artikkelen:
http://www.systemrequirements.in/system-requirements-for-the-el
der-scrolls-v-skyrim.html
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Predator:
Likte spesielt musikken som spiltes av når han tok en Draugr Deathlord (?) i del 2.


Ja, den er deffinitivt awesome. Selv liker jeg ekstremt godt den som spilles mot slutten av del 2. Når han sloss mot "Dragon Priesten". Damn, det høres jo ut som noe man hører i kampen mot en sisteboss, elns. Og den andre battlethemen i part 3. Når han sloss mot Frostdragen. Om dette soundtracket kommer på Itunes, noe jeg håper og tror det gjør. Så kjøper jeg det. Lett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Musikken fra Oblivion er den jeg har hørt mest på av all musikk, tror jeg.
Entourage!
  • 0
Siterer Bernhard007:
Var litt vanskelig å finne ut om laptopen min kunne kjøre dette spillet så derfor spør jeg her om jeg bør kjøpe det til PC eller xbox. Har mer lyst på PC egentlig, både med tanke på at det er til PC og pga. mods.



Statsene er som følger:

Intel Core i5-450M 2.3GHz

ATI MOBILITY RADEON HD 5650 som har blitt overclocket til Mobility Radeon HD 5730

8GB RAM



Hva tror dere, hadde dett blitt like bra/bedre kvalitet enn Xbox, eller skal jeg bare kjøpe det til Xbox?

Var ingeting på systerequirementslab enda, men fant denne artikkelen:

http://www.systemrequirements.in/system-requirements-for-the-el

der-scrolls-v-skyrim.html


Har absolutt bra nok PC. Men ser at jeg bør kjøpe meg mer ram snart, har liksom kun 4 GB xD
Ser ut til at det krever en del.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Har absolutt bra nok PC. Men ser at jeg bør kjøpe meg mer ram snart, har liksom kun 4 GB xD
Ser ut til at det krever en del.


4 ram er mer en godt nokk for å kjøre dagens spill.
Syns requirementene var helt greie jeg, Pcen min klarer å kjøre det før jeg oppgraderer.
  • 0
Har det blitt bestemt hvilken aldersgrense Skyrim vil få?Ser at Gamezone har satt det til Age 18,men visste ikke om det er bekreftet?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
@Animorpher: Jo, det er bekreftet. Coveret du ser på gamezone.no er det offisielle coveret til spillet, hvor det står 18+.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Siterer ZubiMar:
@Animorpher: Jo, det er bekreftet. Coveret du ser på gamezone.no er det offisielle coveret til spillet, hvor det står 18+.


Hell yeah! Skyrim er altså ikke for snørrungene.
  • 0
For dere som lurer på hva dere skal få det på har utviklerene bekreftet:
(grafikk messig)

PC>Xbox360>Ps3

Jeg syntes PC også er best på gameplay, så jeg håper at dataen min kan dra det...
Lurer faktisk på om det blir bedre grafikk på Pcen min fordi den ikke kan dra det på maks.. Jeg kan kjøre minimum lett ,det er bare det at.. det er MINIMUM
LOL
Har jeg for dårlig Pc må jeg desverre få det på Xbox..
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Siterer Gudfar:
Xbox360>Ps3


Forskjellen mellom Xbox 360 og PS3 regner jeg med blir minimal. Så det spiller virkelig ingen rolle om det er "bekreftet" som bedre. Men PC får uten tvil det beste resultatet, så sant man har en skikkelig maskin å dra det med.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ZubiMar:
@Animorpher: Jo, det er bekreftet. Coveret du ser på gamezone.no er det offisielle coveret til spillet, hvor det står 18+.

Herlig!Gleder meg enda mer nå.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!