Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du aldri gjennomførte


Rainbow Six: Vegas .....altfor få checkpoints
Burnout: Paradise ..har ikke tatt alle løpene
Gears of war.on my way
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Av de litt eldre spillene er det haugevis av dem som ikke er gjennomført. Men av de nyere er det langt færre, men fortsatt noen. Men jeg vet ikke om jeg skal nevne de...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Dead Sapce, var for kjedelig
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Prey. Jeg ble jo sjøsyk! Jeg ble faktisk litt svimmel og jeg orket ikke å spille mer, det var kjedelig..

Jeg spilte heller ikke neverwinter nights 2 ferdig.
  • 0
Metroid Prime - Sisteboss er ikke skapt av mennesker, så den kan ikke beseires av mennesker...
Majoras Mask - Nesten helt umulig å få tak i alle maskene.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
fullførte aldri Half-Life Episode 2, gadd ikke mer, men jeg vurderer å ta det fram igjen snart, må bare spile gjennom GoW 2 først!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer Caveman:
Jeg spilte heller ikke neverwinter nights 2 ferdig.


WOOOOT! Er det mulig. Det er jo et historiens beste spill!

Gjennomførte aldri Death By Degres på Ps2, var alt for dårlig til at jeg gidda og bruke tid på og gå igjen om det
Tungur Knivur
  • 0
Star Wars: Episode 3: Revenge of the Sith
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Sega Rally til Xbox 360. Blei sliten av å hele tida måtte kjempe for å ikke skli ut i hver sving. For hver runde blei svingene verre og verre å komme seg igjennom. Blei ikke mange turneringene på meg.

Gears of War. Da jeg kom til gruva blei det for skummelt for meg. Dessuten fikk jeg nesten hjerteinfarkt av en viss Berserker. Håper å kunne gjennomføre det en gang i framtida. Elsker 2'ern, da. Satt altfor mye med det i helga... Historien var bedre denne gangen.
If you're going through hell, keep going!
  • 0
Har enda til gode å spille ferdig Far Cry 2, selv om jeg har hatt det siden utgivelse.
Det fenger rett og slett ikke.
  • 0
Tror ikke jeg kommer til å fullføre Far Cry 2. Det er så utrolig kjedelig!
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
digimon world 4 klarte aldri 1 bane en gang grusomt vanskelig
og kindom heart 1
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Og Assassin's Creed. Orker bare ikke mer av det. Kul verden da.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
GTA IV og Half-life 2 spillene gadd jeg aldri å fullføre...
Just kill him with your awesome
  • 0
Orker ikke å fulløre Warhawk, men vent, det er jo bare online på det!
Enda verre
  • 0
Det gnager litt på meg at jeg kun spilte halvveis i Dragon Quest VIII og Valkyrie Profile 2, men all grindingen jeg må gjøre for å komme meg videre gjør at jeg fortsetter å utsette det.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Og Assassin's Creed. Orker bare ikke mer av det. Kul verden da.

Jeg fullførte det fordi jeg likte historien. Den er ikke så dårlig som alle skal ha det til.

Far Cry 2.
Jeg har blitt utrolig lei av at fienden tydligvis har radiostyrte kuller eller noe slikt. De bommer aldri. Jeg gjemmer meg i en busk, slik at det er umulig at noen ser meg, men fremdeles så treffer de.
Utrolig lei av at alle på død og liv MÅ drepe meg også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
SSX On Tour. Fikk det aldrig til, det var helt umulig å klare det......2 mil. i trikse score?????!!helt umulig
  • 0
Donkey Kong 64:
Enkelt og greit fordi jeg ikke fikk til "rakett spillet". Det er jo helt umulig ffs!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Kronoz:
Far Cry 2


Kan si allerede nå at jeg ikke kommer til å gjennomføre det. Makan til repetivitet, og jeg har ikke kommet lengre enn ca. 25 %. Har prøvd å variere spillestilen min og lignende, men spillet ender opp med å føles mer som en plikt, enn som et underholdende spill. Skal selge det ved første anledning.

Gøy i begynnelsen, men det blir etterhvert UTROLIG kjedelig. Skal snart kjøpe ME og Fallout 3, så jeg får håpe at disse spillene leverer bedre.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Vel. ME leverer ganske godt. Litt kort kanskje. Men det var ganske bra.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Duel Masters til PS2 rundet det aldri
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Kom til sisteboss på Paper Mario: The Thousand Year Door.
Spillet gikk fra esy til extreme.
Klarte den aldri.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Half Life 2: Episode 2. klarte ikke å slite meg igjennom. Kjedelig....
Never rub another mans rhubarb
  • 0
MYST klarte jeg aldri å spille ferdig...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!