Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Morsomme final-smash ideer?


Vet at det er ganske mange super smash bros brawl tråder fra før, men jeg fant ingen om direkte dette temaet, og nye final-smasher er et tema jeg har pratet og ledd av med kamerater mange ganger.
Noen som har noen gode ideer? Det kan være til både de karakterene som allerede er med, eller karakterer dere skulle ønske var med. Jeg kan starte da

1. Toon Link:
I steden for en dårlig klone av Link sin, kunne han brukt the wind waker og dirigert en helt "crazy" sang. Det fremkaller en tornado som suser over banen og virvler sammen fiender og items i en salig, skadesprengende blanding. Slutter med at den blåser alle ut av banen(unntatt toon selv, såklart).
2. (Ønske-karakter) Pac Man:
Hele banen blir gjort om til et klassisk Pac Man brett og du styrer Pac Man rundt på brettet hvor han skal spise de andre motstanderene. Motstanderene må løpe så de ikke blir spist. Pac Man er litt kjappere enn de andre på denne final smashen.
Det var mine første ideer, gleder meg til mange morsomme ideer
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Hvorfor ikke poste dette på den ultimate tråden? Begynner å komme en del SSBB føler jeg!
  • 0
I know, men poenget er det at hvis jeg poster dette på en annen tråd kan de jo bare begynne å snakke om noe annet, siden tråden ikke handler om det temaet. Derfor er det lettere og mer effektivt å lage en egen tråd om det
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Som mange har nevnt på SSBB tråden: toon Link burde hatt en tornado som han kunne styrt rundt på banen Kjedelig at han har det samme som Link...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
I know
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Ingen flere ideer ?
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Hva med om at Wario, i steden for å bli warioman hadde en gigantisk atombombefjert, sånn som vi ser i traileren fra e3 2006?
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer hamletsss:
Hva med om at Wario, i steden for å bli warioman hadde en gigantisk atombombefjert, sånn som vi ser i traileren fra e3 2006?

Det hadde vært artig
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Problemet hadde blitt:
Åssen i pokkern skulle han overlevd ??
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer hamletsss:
Problemet hadde blitt:
Åssen i pokkern skulle han overlevd ??


Han kunne vel bare holdt seg for nesa? Eller så kunne han gått rundt med en heliumtank, for metangass er svært farlig i store mengder Atomdelen er litt vanskelig å gjøre noe med, da
En Fuego!
  • 0
Link kunne blitt til wolflink Eller så kunne Midna komme å banke folka
En Fuego!
  • 0
Ja, det hadde vært kult Meta knight kunne hatt at the halberd krashlanda i bakken. Men det hadde vært litt rart på bana hans Eller om Peach hadde begynt å brenne(som i super princess peach) for så å begynne å grine,så det oversvømmer bana. Deretter sovner de og Peach flyr høyt opp i lufta. Da hun daler ned da mister hun skaden
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Hadde vært morsomt dersom Phoenix Wright hadde vært et assist trophy

OBJECTION!! XD
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
istedet for at Falco har samme final smash som fox bare med mer boost , kunne han ha hatt en arwing han styrte.
Ingen kommentar
  • 0
Det hadde vært kult
En Fuego!
  • 0
Siterer hamletsss:
1. Toon Link:
I steden for en dårlig klone av Link sin, kunne han brukt the wind waker og dirigert en helt "crazy" sang. Det fremkaller en tornado som suser over banen og virvler sammen fiender og items i en salig, skadesprengende blanding. Slutter med at den blåser alle ut av banen(unntatt toon selv, såklart).


UÆÆÆÆ
Dette er nesten skummelt....jeg hadde NØYAKTIG den samme ideen
Telepatisk overføring eller noe
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Eller en versjon av peach sin (dette er et dårlig forslag, som jeg ikke ønsker skal være med) hvor Toon Link spiller på en Ocarina, deretter sovner fiendene, og det regner aprikoser. Bad idea
En Fuego!
  • 0
Siterer Spillpwnern:
Hadde vært morsomt dersom Phoenix Wright hadde vært et assist trophy

OBJECTION!! XD

Det hadde vært FOR bra.
  • 0
Eller at Snake har kunnet slippe løs FOXDIE
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
rofl foxdie
nei for episk

Eller bare at Liquid kom inn ispillet og brukte den skillen fra MEME på MGO der han skyter seg selv og alle blir sittende

En litt mer awesome utgave av Peach's FS
  • 0
Ehh, who cares? Final Smash er noe av det mest idiotiske som ble laget for Brawl. : |
Chill hard, man!
  • 0
Det er nå forskjellige folk her, med forskjellige meninger, ikke bare masse folk som mener det samme som deg. Hvis du ikke liker denne tråden kan du bare la være å lese i den...
Men nok om det fra NUH!

DDD sitt kunne ha blitt mye bedre hvis Waddle-Deeene og Waddle-Dooene ikke hadde blitt borte når dansen var ferdig.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Snake kunne ha sluppet en atombombe over banaxD

"Snake, lets nuke the shit out of em!"
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Ehh, who cares? Final Smash er noe av det mest idiotiske som ble laget for Brawl. : |


Helt enig, det setter virkelig en stopper for gleden til den som holder på å vinne når en av motstanderne får tak i en. De er samtidig ikke noe "WOW!!" heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
At Kriby kunne bli gigantisk og hoppe slik som snorlax.

Mario kunne hoppe inn i Mario karten og bare kjøre ned folk.

At Peach kunne rope ut etter hjelp og en stor flokk med mennesker kommer løpende og skyter allt de rører til helvette
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!