Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Taktikkeren:
Aldri vært plaget av dette, men skal sjekke det ut. Takk for tips!


Null stress dude! Håper det kan være til hjelp for noen med liknende problemer.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hei,har problemer med PS4,den støter ut spill og DVD etter noen minutter spilling,går bra etter og ha slått av og på spilleren 3-4 ganger,drar også da ut strømkilden.
Noen som vet hva som kan gjøres?
  • 0
Har gått gjennom hele butikken på Ps4, men vet ikke alltid hva jeg blar forbi, så kunne tenke meg noen anbefalinger for å utvide biblioteket. Eneste spesifiseringen er at det bør være eksklusivt til Ps, ettersom jeg bruker XO til multiplattform.

Har fått anbefalt Persona 5, så det står på listen.

Har følgende allerede:
God of War (201
Bloodborne
Ni No Kuni II
Uncharted 1-4 + TLL
Kingdom Hearts ReMIX
Horizon Zero Dawn
The Last of Us Remastered
Jak & Daxter collction
Yakuza 0
Until Dawn
Ratchet & Clank
Siterer TK Quill:
Har fått anbefalt Persona 5, så det står på listen.

Ja det anbefales sterkt.

Siterer TK Quill:
Har følgende allerede:

Du kan jo vurdere shadow of the colossus , har til gode å spill remake selv, men original spillet var veldig bra.
- Crash bandicot remakes er jo en mulighet.

Ellers så skal jeg tenke litt, men du har fått med deg mye der

Skulle du like yakuza 0 så er jo yakuza kiwami 1 en mulighet ( har det hjemme , ikke startet enda, men er vist også veldig bra, hakk dårligere, men veldig bra), men nå kommer jo det snart å på pc. Og yakuza kiwami 2 får jo remake i august, å 3-5 får jo remasters

Har også dark chrnoicles på ps2 claccisc, men jeg skal ærlig si at jeg ikke har fått spilt det så mye, så kan ikke helt anbefale det enda, men jeg vet om en på Gr som mest sannsynlig vil anbefale det

Kommer jo selvsagt et per eksklusive senere i år da.
  • 0
Jeg byttet nylig inn min gamle PS4 i en PS4 Pro til 1199,- på Gamestop. Om det er noen andre som har vurdert det samme, anbefaler jeg å slå til før tilbudet forsvinner.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Du liker jo å tegne, TK, så kanskje Persona 5 hadde vært interessant med stilen sin. Infamous: Second Son og Killzone: Shadow Fall er heller ikke dårlige spill, selv om begge to er veldig smak og behag. Samtidig er Resogun et spill som kanskje vil falle i smak om du liker arkadespill, mens Journey (om du ikke har prøvd det på PS3) et interessant spill.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Du liker jo å tegne, TK, så kanskje Persona 5 hadde vært interessant med stilen sin. Infamous: Second Son og Killzone: Shadow Fall er heller ikke dårlige spill, selv om begge to er veldig smak og behag. Samtidig er Resogun et spill som kanskje vil falle i smak om du liker arkadespill, mens Journey (om du ikke har prøvd det på PS3) et interessant spill.


Har spilt P5 noen timer, men kommer ikke helt inn i det. Går litt i tregeste laget for min smak, selv om jeg har all tid i verden. Designstilen utmerker seg da, veldig kul.

Hadde ikke sans for de tidligere Killzone og Infamous spillene, så har ikke vurdert de nye.

Journey spilte jeg et par ganger på Ps3. Forutenom utmerket design, er det ganske trøtte greier.
  • 0
Foruten P5, så kan Horizon: Zero Dawn, God of War og Uncharted-spillene nevnes. The Last of Us også, om du ikke har spilt det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Foruten P5, så kan Horizon: Zero Dawn, God of War og Uncharted-spillene nevnes. The Last of Us også, om du ikke har spilt det.


Er ca halvveis inn i Horizon. Madammen elsket spillet, men jeg syns ikke det er det helt store. Gikk fort lei av å drepe maskiner. Designet er veldig ålreit da, så kommer til å gjøre det ferdig på et tidspunkt.
God of War har jeg mest kjennskap til fra det nyeste, som var ålreit. Prøvde de to første på Ps2, men de var ikke for meg.
Har spilt de tre første Uncharted spillene, og har kjøpt samtlige på Ps4, så de ligger på vent.
Last of Us var ingen hit når jeg spilte på Ps3, men kjøpte det likevel igjen, for det er en del spill som har blitt bedre nå som jeg er litt eldre.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!