Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PS3 og Headset er veldig viktig.


Hei alle der ute som ikke har headset. Skaff dere et, jeg er så lei av og prøve og kommenisere med folk, når man spiller online. Og skal liksom spille i sammen kansje i lag også.

En annen ting kjøp dere GODE HEADSET. Man kan jo ikke høre hva 70% av folk online sier på ps3.

En annen ting jeg synes er at dem må få snart ingama chat på ps3. Slik som dem har på xbox360. Dem siere at det er vanskeligt og få til. Jeg kan ikke se problemet. Man greier altid og få det til. Og teknologien går fort fram over. Dem må bruke sinnsykt mye tid på software til chate delen på på 3 og hele online delen!!!!

Sony slipper orginal Headset nå på ny året. Den burde alle ps3 eiere få seg. Jeg mener dem burde hvere gratis til oss som har ps3. Men jeg har hørt at det er et veldig bra headset.

Jeg mener at dette burde ikke hvere problem Og få ingame chat og en mye bedre online muliheter. Om det er får dyrt får Sony. Så betaler jeg gjerene 500 kr i året jeg.
  • 0
Har lyst på headset, men skulle hatt universal til både PS3 og 360, noe jeg ikke tror finnes.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Nei Grunnen til dette er at xbox har sinne egne headset. Men på ps3 kan du koble deg til med så og si hvilket som helst headset. Det som er dumt med at sony har gitt oss den muliheten er at det er så mangen som har dårlige headset.

Men du burde kjøpe et headset. På ny året kommer et headset til playstation3 som er orginalt laget til ps3. Du kan også få det i spillet Socom som kommer i feb 09

Her har du en link til den

http://www.youtube.com/watch?v=KuqzzMWLHJs
  • 0
Har hørt at man kan bli sparket ut fra SOCOM: Confrontation av en Host hvis du ikke har et headset... Kan ikke klandre dem etter som at Headset er utrolig viktig hvis du har lyst på å overleve.

Skal kjøpe meg SOCOM spillpakke etter jul jeg
My Brain...
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Litt frustrerende utenheadset i GTA IV. Må nok skaffe meg et selv :p
Imens trener jeg det virtuelle kroppsspråket.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!