Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Warhawk 2


Hei noen som vet om Warhawk 2 kommer ?
  • 0
Nope. Men jeg tviler på at det kommer med det første.
Det kommer mest sansynelig flere utgivelsespakker. Men så får de konkuranse med MAG.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Egentlig er warhawk spillet til ps3, warhawk 2. Fordi det første warhawk spillet kom til ps1.
Naughty dog
  • 0
Håper det kommer en trailer snart
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Takk får infoen
  • 0
  • 192
  • 192
Nytt rykte i dag, som dere kan se på hovedsiden. Håper veldig på en episk oppfølger, ettersom enern var asm!
Get ready for a better you
  • 0
Vurderer å finne frem Warhawk igjen. Sammen med call of duty 4 og bad company 2, så er det det spillet jeg har spilt mest online
Gleder meg hvertfall til en eventuel oppfølger..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer bent_a:
Vurderer å finne frem Warhawk igjen. Sammen med call of duty 4 og bad company 2, så er det det spillet jeg har spilt mest online
Gleder meg hvertfall til en eventuel oppfølger..


Spiller det stadig vekk jeg morsomt å bare leke, som å proppe jeepen din full med miner, og ta suicide mission ved å kræsje med en tank ^^ Eller dytte folk utenfor stup.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Spiller det stadig vekk jeg morsomt å bare leke, som å proppe jeepen din full med miner, og ta suicide mission ved å kræsje med en tank

Det skal jeg pokker meg prøve..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • 192
  • 192
å, som jeg savner å spille med venner og søsken i dette spillet. Har hatt det så utrolig gøy med det, og kan ikke vente til at Warhawk 2/Starhawk blir annonsert!
Get ready for a better you
  • 0
Tipper spillet kommer 25 oktober 2013+- 1 dag. Noen som vedder imot?
Naughty dog
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer yong boy:
Tipper spillet kommer 25 oktober 2013+- 1 dag. Noen som vedder imot?


Hæ? For fikk du det fra?
Get ready for a better you
  • 0
Det var bare en spøk

Det er sikkert feil, men om den tilfeldighvis hadde kommet den 26 oktober så hadde det vert utrolig asem
Naughty dog
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer yong boy:
Det var bare en spøk

Det er sikkert feil, men om den tilfeldighvis hadde kommet den 26 oktober så hadde det vert utrolig asem


Nei? Aldri i livet at jeg klarer å vente til slutten av 2013!! Håper og tror det kommer i september 2011 jeg
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!