Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Home skuffelse?


  • Zook
  • Zook
Siterer dark samus nemesis:
Har slettet home fra PS3en nå, angrer ikke.


Det samme gjorde jeg i kveld.

1. Filen tok mye plass.
2. Jeg brukte den aldri.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har slettet home fra PS3en nå, angrer ikke.

Hehe. Ja. Det er enkelt å skaffe igjen da om du føler for det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kronoz:
Hehe. Ja. Det er enkelt å skaffe igjen da om du føler for det


Det samme tenkte jeg. Ikonet ligger fremdeles i menyen, og om jeg skulle få en sykelig trang til å få Network Error, er det bare å laste ned igjen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Som mange har sagt så er det jo beta. Det er derfor de har den. For at de skal finne network error og andre ting. Kommer garantert til å være fikset i alle fall til nyåret vil jeg tro.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kronoz:
Som mange har sagt så er det jo beta. Det er derfor de har den. For at de skal finne network error og andre ting. Kommer garantert til å være fikset i alle fall til nyåret vil jeg tro.


Det håper jeg virkelig. Allikevel må jeg si at jeg aldri har vært så veldig spent på Home. Utvilsomt tøft, men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke det regelmessig.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har slettet home fra PS3en nå, angrer ikke.


Hehe, så ille var det ikke. Lite diskplass da eller?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer 42:
Citerer dark samus nemesis:
Har slettet home fra PS3en nå, angrer ikke.


Hehe, så ille var det ikke. Lite diskplass da eller?


Neida, det var helt ok. Men jeg bryr meg ikke mer med betaen, jeg har prøvd det jeg ville, så nå venter jeg bare til det er ferdig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
PlayStation Home Patch Arrives Thursday, Fixes Connection Issues



-----------------------------------------------------------------------------
---

Last week Sony's PlayStation Home experienced both Tech Issues and Network Errors.

Today, those still experiencing issues accessing PlayStation Home will be pleased to hear that a patch designed to remedy them will be available this Thursday per SCEE Community Manager TedTheDog.

To quote: We'll be patching Home this Thursday and part of this change will be the first step in tackling the connection issues that you'll know as C-931 errors.

Its just a first step and we'll bring you more information this later this week



Dette er en god start, at dem allerede begynner og oppdater og jobber får og få problemene vekk

Lagt til 2008-12-17 09:47:
Citerer 42:
Citerer dark samus nemesis:
Har slettet home fra PS3en nå, angrer ikke

LOL HOME har hvert ute i åpen Beta hvor lenge ? Jo ca 1 uke. Og åpen beta kommer dette til og hvere lenge!!! Så lykke til dere som skal vente,til dette blir ferdig.
Dere kan vente til ps 4 eller på ps5 kommer ut.

Eller om det i hele tatt kommer en fullversjon. Jeg tror heller at det kommer til og hvere som(Goggle som er forsatt er beta og får oppdates ofte. Men funker veldig bra )
Nei jeg hviste jo at folk ville begynner og klage med en gang.
Får dette med og ha problemer med og logge seg på. Med en gang ville hver et problem. Dere kan jo tenke dere selv.
  • 0
Siterer Drake78:
Dere kan vente til ps 4 eller på ps5 kommer ut.

Eller ikke....
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Drake78:
Dere kan vente til ps 4 eller på ps5 kommer ut.

Eller ikke....


Det som er folkens.
Er at nå kan Sony bruke så mye tid dem vil. Og ingen kan klage på at det er feil i HOME. Jo vi kan klage. Men dem vil kunne unskylde seg med og si " Dette er bare beta, men takk for infoen du ga oss. Vi kommer til og jobbe videre med dette problemet" Noe sånt tror jeg vi kommer til og høre frem over...
Men dette er bare noe jeg tror. Jeg ser ikke hvorfor dem ikke skulle gjøre det sånn.

Ta age of conan.
Ja det er et spill og kan jo ikke sammen lignes med HOME. Men alikevel det hadde så stort press på seg. At dem til slutt var nødt til og slippe spillet. Akkurat som HOME.
Og når det kom ut var det masse bug i det. Og så begynte folk og klage og klage!!! Og vi klager ennå Men vi kan se, at dem har gjort stor forbedringer der også. Så jeg tror 100% på at HOME kommer til bli bedre og bedre etter hvert.
Vi må jo la Sony med sitt HOME, komme ut og la dem test hvordan kapasiteten til serverene er først.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Neida, det var helt ok. Men jeg bryr meg ikke mer med betaen, jeg har prøvd det jeg ville, så nå venter jeg bare til det er ferdig.


Skjønner. Også tar det jo en del plass.

Er ikke akkurat skuffet over Home, men det var fordi jeg ikke hadde noen forventninger overhodet. Det er stilig, men jeg kan ikke se folk bruke det i det lange løp, med mindre de vil chatte.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Hvor mange ganger må man si at det er en BETA!!!?!?!?!?
Spillet er ikke ute før i Mars eller noe!!!
Ingen klagde på mangelen på baner i Killzone betaen så jeg skjønner ikke hva folk klager på.
Folk burde få en beskjed om at det er en beta og om de ikke forstår det kan de pelle seg ut.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Siterer Tommykrem:
Hvor mange ganger må man si at det er en BETA!!!?!?!?!?
Spillet er ikke ute før i Mars eller noe!!!
Ingen klagde på mangelen på baner i Killzone betaen så jeg skjønner ikke hva folk klager på.
Folk burde få en beskjed om at det er en beta og om de ikke forstår det kan de pelle seg ut.


Du var da en sint liten en? jeg har ikke prøvd killzone2 beta,men jeg vil tro at manglende kritikk skyldes at det er gøy kansje?.
Det spiller ikke noen rolle om det er en beta for det gir jo en klar pekepinn på hva folk kan forvente seg! som 42 sa over her så ser ikke jeg heller greien,men det kan jo sikkert være en fin måte å samle folk til en multiplayer omgang?.
Dere fjortiser må slutte å ta alt så personlig!!! med mindre pappaen deres jobber med home da
  • 0
Jeg vil nok tro at dette er en beta. Hvorfor vil de ellers kalle det en beta, man ser i home square en port som er lukket bl.a. og om Home hadde vært ferdig hvor er da alle de tingene som trophy room, klan room osv. Dette er en BETA så ikke klag over alt mulig.
  • 0
Siterer Tommykrem:
Ingen klagde på mangelen på baner i Killzone betaen så jeg skjønner ikke hva folk klager på.


Killzone 2 er ett spill som skal selges. Det å legge ut hele MP-biten for beta testing hadde vel ikke vært veldig smart da. Home derimot er vel gratis.
  • 0
Nå kan vi ikke bruke mic i Home. Ja du kan ringe venner. Men du kan ikke chate med mic nå lengre. Sony har tatt vekk muligheten til og bruke mic pga folk har problemer og logge inn i Home.

Hva er problemet med ps3. Vi får jo ikke ingame chat med mic og nå får vi ikke chate med mic i Home.

Føler Sony playstation har mic fobi...

Enesten tingen jeg vil ha til ps3 er ingame chat med mic !!!!!!!!!!!! sånn at jeg kan chate med venner mens vi spiller forskjelige spille surfer på nett osv!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja nå er jo bar Home beta. Sony kunne ha kommet mye bedre ut av det om dem fikk ingame chat sånn som xbox360 har.


PS Den nye offesielle micen til ps3. Er den beste micen man kan kjøpe!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Siterer Tommykrem:
Hvor mange ganger må man si at det er en BETA!!!?!?!?!?
Spillet er ikke ute før i Mars eller noe!!!
Ingen klagde på mangelen på baner i Killzone betaen så jeg skjønner ikke hva folk klager på.
Folk burde få en beskjed om at det er en beta og om de ikke forstår det kan de pelle seg ut.


Alle her er klar over at det er en betaversjon, virker det som. Det er likevel naturlig å påpeke ting man ikke liker, og ting som kan gjøres bedre. Det er som oftest derfor det slippes betaer.

Men når det er sagt, virker det også som om folk hadde vel høye forventninger til konseptet, og nå river det i sømmene pga. en del generelle problemer som helt sikkert fikses ved lansering.

Vi får se. Det skal uansett mye oppussing til før jeg gidder å ta i bruk et eksternt program for å chatte med kompiser, spille over nett og se trailere.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
HOME har fått voice chat tilbake nå NY oppdate er nå kommet
  • 0
OK
Huske at HOME ikke er et spill, og er ikke tenkt som " hunderholdning.
Det er et chate rom. Men har en annen vri på det. I mere 3D versjon. Om du ikke vil ha nye venner eller noe sånt. Så får står jeg. Jeg kan ikke kjøne at ikke folk vil ha Home. Som man kan gå inn i av og til og se om dem ikke treffe noen ny folk

Ha en riktig god jul
  • 0
Siterer JTB:
Sletta det fra PS3'en i går. Gikk så lei det og syntes at ikke var noe særlig underholdende.

Skal heller kose meg med ordentlige spill i juleferien


Jesus... det er snakk om en chatplattform, en funksjon - ikke et spill. Hvis flere har prestert å tenke i samme baner som deg, er det klart man blir skuffa.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
1 uke etter jeg lå ut denne tråden har jeg nesten slutta med home...
blir egentlig ganske kjedelig. det eneste folk gjør er å løpe etter jenter som går i samme klær... nå spiller jeg metal gear solid, og har bestilt Mirrors Edge gleder meg!
  • 0
Får se hva Sony kommer med litt ut på året. De kan i alle fall ikke la det være slik det er.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Zarlach hva betalte du for Mirrors Edge? Sliter med å finne gode priser
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Har ikke tenkt på Home siden dagen etter at betaen kom jeg...
Just kill him with your awesome
  • 0
Home oppdateres
I dag eller i morgen får Home en oppdatering. Den inneholder blant annet Red Bull området, og i USA så kan du få Fallout 3 kostymer om du har forhåndsbestilt spillet på Amazon.com.
I Red Bull området så kan du blant annet spille Red Bull plane challenge (eller hva det heter), og du kan utforske Red Bull øya som blir jevnlig oppdatert med nytt innhold.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!