Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste og verste med PS3


Det er ytterst få personer som i det hele tatt kjøper 7.1. De fleste som er såpass interesserte at de kjøper seg et 7.1 annlegg, kjøper seg sannsynligvis også en Blu-Ray spiller, enten det er PS3 eller en ekstern.

Det finnes ingen spill ute enda som støtter 7.1 lyd engang. Prototype blir det første spillet som støtter det, og allerede da så vil bare de som har et 7.1 annlegg kunne utnytte det. I tillegg vil de fleste også trenge en reciever som støtter 7.1, og de er også langt fra billige.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
Wipeout HD støtter 7.1
  • 0
Siterer Losten79:
Wipeout HD støtter 7.1


Det er et rått spill, bare prøvd det skal kjøpe det når jeg for rotet meg til det.

Neptune:

Uansett de som vil ha bra lyd har bra anlegg så da er det jo bare å skaffe seg PS 3
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
XMB baren er også utrolig lett å bruke det er positivt, men den tar lang tid å bruke når man spiller så det blir minus.
  • 0
Siterer Neptune:
C-C-C-COMBO BREAKER!


Hahah, så mange som var enig med meg da.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Anti2k:
Citerer Neptune:C-C-C-COMBO BREAKER!

Hahah, så mange som var enig med meg da.


Ja, men det er jo riktig da. Men noen er folk er trangsynte og nærsynte så de ikke ser ^^
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Anti2k:
Er så lei av at folk griner om prisen til PS3.. Prisen er kanskje snasen, men den er verdt hver krone av det hele. Menyen til PS3 er ganske oversiktelig. Xbox endra sin for å få den til å ligne litt på PS3.

PS3 er mye mere enn bare en spillmaskin og folk burde få seg blu-ray snart. Kommer til å henge langt etter de som ikke skaffer seg det i den nermeste framtida. Bare vent til Sony får utbrukt hele blu-ray kapasiteten sin.

En siste ting så har ikke PS3 få eksklusive spilltittler. De har faktisk en god del nå og det kommer en haug gode iløpet av dettet året. Eneste tittlene som kan måle seg med PS3 er GeOW, Halo, Fable og kanskje mass effect om det kan måles med noen av PS3 eksklusivene.


Har hørt Hideo Kojima ikke var særlig happy med Blu-Ray kapasiteten. Han klagde over for liten lagringsplass, og at han ikke fikk alle sine ideer, og visjoner inn i spillet.

[http://kotaku.com/381412/kojima-disappointed-with-metal-gear-sol
id-4
]

Det er jo ganske spesielt å se, med tanke på at Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots er et av de peneste spillene på Playstation 3.
  • 0
Ja, vet. Men du ser jo hvor bra MGS ble?
Blu-ray kapasiteten har jo ikke blitt utnyttet maks heller. Er nok bare å vente i spenning.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Redwink:
Har hørt Hideo Kojima ikke var særlig happy med Blu-Ray kapasiteten. Han klagde over for liten lagringsplass, og at han ikke fikk alle sine ideer, og visjoner inn i spillet.


Kojima har vel aldri sagt at han har vært misfornøyd med Blu ray, men at han trodde at PS3 skulle vært sterkere.
This is great banter, it really is.
  • 0
HAn troded ikke at PS 3 skulle være sterkere. Han var bare litt missfornøyd med at Blu Ray diskene ved den tiden var for små.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Panasonic har jo funnet ut at det er plass til 400GB, ellerno?
På 1 Blu Ray disc..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Panasonic har jo funnet ut at det er plass til 400GB, ellerno?
På 1 Blu Ray disc..


Tror det var Pioneer. Det er også planer om 1 TB BD'er.
Mvh. Julenissen
  • 0
Snart kan du ta hele film samlingen din på en cd! =D
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Minus med PS3:

Jeg kjøper en 60gb PS#, og lever i den tro at nå kan jeg problemfritt spille alle mine kjære PS1-, PS2- of selvfølgelig PS3-spill Men da jeg setter inn Ratchet and Clank (X-Box minus: Den har ikke R&C), så lagger et som F! Er dette noe som kan bli rettet opp på noen som helst måte? Kan dette bli rettet opp gjennom en Firmware update, hvis Sony ser at dette er et problem, eller er dette noe som bare er sånn, og ikke kan rettes på??
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Minus med PS3:

Jeg kjøper en 60gb PS#, og lever i den tro at nå kan jeg problemfritt spille alle mine kjære PS1-, PS2- of selvfølgelig PS3-spill Men da jeg setter inn Ratchet and Clank (X-Box minus: Den har ikke R&C), så lagger et som F! Er dette noe som kan bli rettet opp på noen som helst måte? Kan dette bli rettet opp gjennom en Firmware update, hvis Sony ser at dette er et problem, eller er dette noe som bare er sånn, og ikke kan rettes på??


Det er nok ikke alle spill som virker feilfritt. På PS sine hjemmesider kan du skrive inn navna på spilla dine, så får du se om de funker og om det evt. er bugs og sånt

Husker ikke hva siden heter, men googler du på "PS3 backwardscompatible" tror jeg du finner det. Riktignok er siden for US og/eller Japan versjon, men vil tro at spillene funker på samme måte uansett
Ikke se!
  • 0
i mine øyne(å jeg er langt ifra noe PS3 expert) bare det jeg har observert:
+blu-ray spiller
+noen få, men gode exclusiver(mgs4,uncharted,LBP)
+onlinetjenesten er gratis(såvidt jeg har forstått)
-den er derfor dårligere enn LIVE(som i mine øyne er ultimate online stuff, mega slap på henda til nintendo, deres online er boss(les:søppel), å det må jeg slite me på wii)
-dyr
-veldig lite forskjellig fra xbox360
-taper alle eksklusiver til xbox360(tekken 6,final fantasy 13)
-ripper av wii med sixaxis
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer legion_kart:
-taper alle eksklusiver til xbox360(tekken 6,final fantasy 13)


Jeg vil ikke si at Sony mister mange eksklusive spill til x-box og microsoft. ikke glem at sony har mange spill på lager, som f.eks. Killzone 2, God of War III, Heavy Rain (litt usikker på om det blir bra), Uncharted 2, Ratchet & Clank... jeg kan nevne flere hvis du vil.
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Trondhaboy/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Trondhaboy.png[/img] [/url]
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Jeg kjøper en 60gb PS#, og lever i den tro at nå kan jeg problemfritt spille alle mine kjære PS1-, PS2- of selvfølgelig PS3-spill Men da jeg setter inn Ratchet and Clank (X-Box minus: Den har ikke R&C), så lagger et som F! Er dette noe som kan bli rettet opp på noen som helst måte? Kan dette bli rettet opp gjennom en Firmware update, hvis Sony ser at dette er et problem, eller er dette noe som bare er sånn, og ikke kan rettes på??


PS3 kjører en emulator. Dvs. et program som skal oppføre seg som en PS2 via PS3 hardwaren. Det er dog ganske vanskelig, og derfor greier de ikke å få alle spill til å funke sånn uten videre Så. PS3 60GB er egentlig eksakt lik 40/80 GB versjonene.

En emulator kan som alle andre program oppdateres og legges til( slik at 40/80 GB versjonene også kan få PS2 støtte). Å de første FW oppdateringene hadde også emulator oppdateringer, men siden PS3 ikke lenger har en emulator gidder såklart ikke Sony å bry seg om å forbedre den gamle heller.

Siterer huntingwolf:
Jeg vil ikke si at Sony mister mange eksklusive spill til x-box og microsoft. ikke glem at sony har mange spill på lager, som f.eks. Killzone 2, God of War III, Heavy Rain (litt usikker på om det blir bra), Uncharted 2, Ratchet & Clank... jeg kan nevne flere hvis du vil.


Om jeg mister 2000kr har det lite å si at jeg har 40000kr i banken. Jeg har fortsatt mistet 2000kr.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer Andzel:
Citerer Losten79:
Wipeout HD støtter 7.1


Det er et rått spill, bare prøvd det skal kjøpe det når jeg for rotet meg til det.

Neptune:

Uansett de som vil ha bra lyd har bra anlegg så da er det jo bare å skaffe seg PS 3


Er det ikke sånn at når man har kjøpt et spill på PSN, så kan man dele det med opp til 5-6 andre? Isåfall kan jeg kanskje hjelpe deg ;)
  • 0
Siterer Losten79:
Er det ikke sånn at når man har kjøpt et spill på PSN, så kan man dele det med opp til 5-6 andre? Isåfall kan jeg kanskje hjelpe deg ;)


Ja, det går an. Man kan dele det med maks 5 andre, noe som jeg synes er genialt.
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Trondhaboy/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Trondhaboy.png[/img] [/url]
  • 0
Jeg vil ikke at PS3 skal miste ekskulsiver til X-box 360. Jeg liker eksklusivitet. Jeg liker å misunne X360 for Mass Effect. Jeg likte ikke at PS3 fikk BioShock. Det var nesten som om PS eller X-box skulle fått Super Mario (Ok, da... det hadde vært værre).

Jeg vil ha mitt/vårt (PS3-eiere) FFXIII for meg/oss selv, og så kan X-boxerne sitte der med Gears of Waren sin, grønne av misunnelse, akkurat som jeg misunner dem Mass Effect. Og kommer Gears of War til PS3, så vit dette, X-box-folk: Jeg liker det ikke heller, men nå kommer nek det aldri til å skje, men uansett... Dette ble off topic, egentlig...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Det verste er nok prisen, og ikke minst, kontrollen som jeg mener er beregnet på 5 åringer.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Kontrollen!? Den er i det minste symmetrisk!

Hvilken kontroll mener du ikke er 5-åring-aktig? X-box-kontrollen? Den med en gul, en rød, en grønn og en blå knapp? Veldig fargerik spør du meg...
Nintendokontrollene? Også veldig mye farger... Eneste er Wii-kontrollen som er ganske kul! Egentlig synes jeg PS-kontrolleren er den barskeste, for den har ingen kraftige farger. Ikke de originale i hvert fall.

Jeg synes kontrollen til PS3 er et pluss, jeg...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Synes PS3-kontrollen er mer stilren enn de andre. Godt gjort at designet fra PSOne holder etter hvor mange år? 15?
Ikke se!
  • 0
Hvis dere synes PS3 kontrollen er ræva, da har dere prøvd ytterst får kontrollere.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!