Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Jeg syns at historien ikke er så dyp. Historien er der, men jeg føler ikke at jeg jobber med historien. Det høres kanskje dumt ut men..
Historien, slik jeg har opplevd den så langt.. Er at du må redde en hel verden fra en slemming. Og for å ta slemmingen så må du ta andre mindre slemminger.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hmm... hvis noen her fortsatt spiller det, har jeg et problem: Er på NG+ med mainen min, og har kommet til verden 1-3. Problemet er at Ostrava har sporløst forsvunnet, og ja, jeg reddet ham i både 1-1 og 1-2, så ham i Nexus etter begge, så han døde ikke mens jeg hadde ryggen til. Men nå er han rett og slett ikke der hvor man skal redde ham i 1-3, og det er litt synd, siden jeg bare beseiret Doran på første gjennomspilling, ikke drepte, og jeg vil ha Trophy/armor/ringen hans, og uten Ostrava får jeg jo ikke nøkkelen... Noen som har noen råd?
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Spawna han aldri utenfor porten? Det er mulig at han løp opp gaten og svingte inn i smuget til venstre. Ta en titt der.
"Objection!"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Spilte litt med en venn i stad. Tower of Latria, kom til Fools Idol. Forholdsvis grei boss, klarte ikke å ta henne men xD
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Gamezfan:
Hmm... hvis noen her fortsatt spiller det, har jeg et problem: Er på NG+ med mainen min, og har kommet til verden 1-3. Problemet er at Ostrava har sporløst forsvunnet, og ja, jeg reddet ham i både 1-1 og 1-2, så ham i Nexus etter begge, så han døde ikke mens jeg hadde ryggen til. Men nå er han rett og slett ikke der hvor man skal redde ham i 1-3, og det er litt synd, siden jeg bare beseiret Doran på første gjennomspilling, ikke drepte, og jeg vil ha Trophy/armor/ringen hans, og uten Ostrava får jeg jo ikke nøkkelen... Noen som har noen råd?


Har skjedd en gang før med en venn av meg når vi spilte. Han forsvant inn i veggen ved porten. Han var i kamp med de red eye. Han tok de overraskende nok.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Når er det serverne for Demon's Souls stenger? Og er det mulig å få platina/trofeer etter at den er stengt?

Har blitt skikkelig hekta på Demon's Souls igjen
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Når jeg kommer hjem, så må jeg gå å drepe yurt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Når er det serverne for Demon's Souls stenger? Og er det mulig å få platina/trofeer etter at den er stengt?

Har blitt skikkelig hekta på Demon's Souls igjen


Tror ikke det skal være noe problem å få dem selv om serverene er stengte. Det er litt lettere å få WT til å bli Nøytral når man spiller online, men hvis man jakter på trofeer i Demon's Souls må man gjøre det offline.
"Objection!"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg prøvde å drepe Yurt. Jeg datt ned. Når jeg kom tilbake var ham borte. Hvor er han? Jeg må finne han og drepe han før det er for sent.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg prøvde å drepe Yurt. Jeg datt ned. Når jeg kom tilbake var ham borte. Hvor er han? Jeg må finne han og drepe han før det er for sent.


Hvis du finner to lik i Nexus, et i trappen nærmest Thomas og Boldwin, og et i andre etasje, kan du finne Yurt i Nexus, i andre etasje. Da er det bare å angripe ham, for så å nyte kampen ;)

Forresten, er det bare jeg som føler at Demon's Souls har blitt for lett? I begynnelsen var det vanskelig, men aldri det helvetet folk ville ha det til. Nå for tiden er den eneste bossen som er utfordrende False King Allant... dør av og til på Dragon God hvis jeg er uforsiktig, men resten er for det meste piece of cake. Til og med de beryktede Maneater og Flamelurker... kan ikke akkurat sove i løpet av kampene, men jeg dør svært sjelden på dem. Og jeg spiller nesten alltid melee, så for det meste er det up close and personal.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg følger samme taktikken. Men jeg sliter med Maneater. Ikke pga at bossen i seg selv er vanskelig, men pga det bossen gjør.

Jeg får ta og lete etter lik når jeg spiller igjen!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Gamezfan:
Forresten, er det bare jeg som føler at Demon's Souls har blitt for lett? I begynnelsen var det vanskelig, men aldri det helvetet folk ville ha det til. Nå for tiden er den eneste bossen som er utfordrende False King Allant... dør av og til på Dragon God hvis jeg er uforsiktig, men resten er for det meste piece of cake. Til og med de beryktede Maneater og Flamelurker... kan ikke akkurat sove i løpet av kampene, men jeg dør svært sjelden på dem. Og jeg spiller nesten alltid melee, så for det meste er det up close and personal.


Følte det samme, på første gjennomspilling vel og merke. Nå på NG+ er det hakket vanskeligere. Har egentlig bare oppholdt meg i 4-1 for å samle sjeler.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg fant en god måte å grinde sjeler på. Det du må gjøre er å ha på deg Ring of Avarice (eller noe lignende). Det denne ringen gjør at du får flere sjeler pr fiende du dreper. Også er det bare å finne en bane med god mulighet for sjelsanking uten ringen. For eksempel første bane på Shrine Of Storms.

Funker ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg følger samme taktikken. Men jeg sliter med Maneater. Ikke pga at bossen i seg selv er vanskelig, men pga det bossen gjør.


Hvis du fortsatt sliter med Maneater, burde du skaffe deg en bra bue. Før du går inn til bossen kan du skyte gjennom Fog-Wallen. Viktig at du ikke bruker Lava Bow. Da begynner bossen å gå bakover slik at du ikke klarer å treffe. Med denne taktikken kan du drepe den ene av Maneateren uten store problemer. Deretter burde du gjemme deg bak fakkelen (Brazier-greia) på midten. Rull unna når han hopper etter deg og etter litt tid burde du ha klart å drepe bossen

Siterer bent_a:
Følte det samme, på første gjennomspilling vel og merke. Nå på NG+ er det hakket vanskeligere. Har egentlig bare oppholdt meg i 4-1 for å samle sjeler.


Bare vent til NG+++! Fra NG til NG+ blir spillet omtrent 60 % vanskeligere, og fra NG+ til NG++ eller NG++ til NG+++ blir spillet 10 prosent vanskeligere. I følge håndboka som fulgte med Black Phantom versjonen av spillet.
"Objection!"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Endelig fikk jeg slaktet Maneater... Frustrerende boss. Det funket å skyte piler på han. Hadde ikke nok. Men den andre Maneateren spawna ikke før lengre uti spillet. Ellers var det samme taktikken som vanlig. Med mer tålmodighet og en god dose flaks. 2-3 ganger hvor jeg hadde ultralite liv igjen eller at jeg nesten falt ned. FLAKS!!

Lagt til 2010-11-16 18:27:
En annen ting som jeg kom på. Når man etterhvert har rundet spillet. Når man starter NG+. Vil man da beholde alle tingene sine?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Også har jeg slaktet Old Monk og Penetrator.. Nå går det plutselig fort ;D
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Brukte du Biorr på Penetrator? Hvis du gjorde det, vil jeg anbefale å la ham ligge på neste gjennomspilling. Penetrator er MYE morsommere å sloss mot uten

Og forresten, den nest beste og letteste sjelefarmingmetoden: Gå til 4-3, løp inn i den ødelagte bygningen. Fra der skyter du ned piggrokkene(Storm Beasts) med Stormruler. I NG burde de gi opptil 1800 sjeler per stykk med Ring of Avarice, og for hvert run(som tar omtrent et minutt hvis du er rask) ender du på rund 21-22000 sjeler.

Går over 30.000 i NG+
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Biorr hjalp meg på Penetrator ja. Neste gang ja. Skal nok gjøre ting annerledes på NG+. Men jeg blir aldri ferdig med NG . Må grinde sjeler slik at karakteren min blir sterk nok til å bruke alt av brushwood armor...
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er ikke verdt det, Armor har lite å si i Demon's Souls. Det eneste du trenger å tenke på i PvE er at du har under 50% av maksvekten, og et bra skjold. Vet at dette er svar på en gammel post, men jeg tenkte jeg kunne skrive det likevel ;)

PS. når det gjelder Endurance er det ikke verdt å oppgradere det utover 40, ettersom det er der du når den maksimale mengden stamina. Hvis du vil bruke tyngre armor, bruk en Ring of Great Strenght.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ett spørsmål angående trofeene med oppgradering av våpen.
Hvis man skal skaffe trophy of hardness. Holder det bare å oppgradere våpenet +10? Er det en spesiell oppgradering man må gjøre?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Prøvde dette igjen for litt siden. Må nok samle et tonn mer tolmodighet om eg skal forhindre et annet raserianfall lol
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Påstand: Archdemons er lettere enn vanlige bosser. Har tatt "sky king" og "the old monk" på første forsøk. Shrine of Storms har de letteste bossene. Brukte 4 forsøk totaltt på alle 3 bossene.

Ellers... Man blir aldri helt ferdig med spillet. Mangler bare Valley Of Defilement og gruvesystemet.. Klarte å gå meg bort i VoD.. Datt ned fra en hylle.. Og døde på en av de få forhøyningene i sumpen...

Ble invadert i går . I gave him hell, og han stakk av fordi jeg ikke klarte å døde.
100 Full Moon Grass FTW sier jeg!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Påstand: Archdemons er lettere enn vanlige bosser.


Enig, tror aldri jeg har hatt stort med problemer med noen av dem.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Wtf, har dere spilt mot False King!? Den gamle gjøken var den verste for meg, bak Flamelurker.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!