LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Det beste og verste med Xbox 360


      Det er helt korrekt. Men jeg kom plutselig til å tenke på det :]
      • 0
      Wii HD!?
      Seriøst?
      Kommer det til å bli en helt ny konsoll eller bare en god del bedre grafikk/oppløsning på den?
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Ville tro at det kom til å bli en forbedret grafikk. Jeg har hørt at den neste Wii skulle få grafikk som Xbox 360, men det klinger ikke så bra, synes jeg.

      Blir vel også en forbedret støtte for HD. Blir det Wii HD så ligger det i navnet :]
      • 0
      Sant nokk.
      Håper virkelig grafikken blir like bra som 360 sin.
      EN venn av meg er Wii fan, og grafikken er som en titt tilbake i 2003

      Men noen som vet noe om når Xbox 720 (Elller hva en den skal hete) kommer?
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Ingen som vet, men de sier det blir lenge til da. Kanskje fordi det vil øke 360 salget. Da blir det færre som gidder å vente på en ny konsoll.
      • 0
      Sant nokk.
      Men var det ikke sagt at den også skulle komme i 2010-2011 en gang?
      Håper i hvertfall ikke de drøyer det så lenge som til 2012-2013.
      Da skal jeg bli passe irritert
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Var nok bare rykter det.
      • 0
      *sad face*
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Det er antatt at Xbox 720 og PS3 kommer i 2011/2012 engang. Både flere analytikere, og til og med Crytek sjef Cevat Yerli forutser det.
      Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
      • 0
      Trodde PS3 hadde kommet ut.
      "There Will Be Only Chaos!"
      • 0
      Siterer -Wraith-:
      Det er antatt at Xbox 720 og PS3 kommer i 2011/2012 engang. Både flere analytikere, og til og med Crytek sjef Cevat Yerli forutser det.


      Har også hørt han sagt det. Men han er jo ikke sjef i microsoft da. Men har troen på at de kommer da.
      • 0
      Siterer sirupkaramell:
      Citerer kokiri:Husker ingenting av denne diskusjonen jo, total Blackout

      Alt du trenger å huske er at jeg utklasserte deg


      leste gjennom postene, jeg utklasserte deg


      hva med PSHome istedenfor PS4
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Siterer kokiri:
      hva med PSHome istedenfor PS4


      You say what?
      "There Will Be Only Chaos!"
      • 0
      Siterer -Wraith-:
      Citerer kokiri:hva med PSHome istedenfor PS4

      You say what?


      At home blir et større del av playstation.
      ikke meny, men alt blir styrt fra Home.
      På enklest og mest oversiktlig måte selvsagt.
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Høres litt innviklet ut..
      • 0
      Siterer kokiri:
      Citerer -Wraith-:Citerer kokiri:hva med PSHome istedenfor PS4

      You say what?

      At home blir et større del av playstation.
      ikke meny, men alt blir styrt fra Home.
      På enklest og mest oversiktlig måte selvsagt.


      Tror du ikke det hadde blitt småkjipt å starte opp Home hver gang man skulle spille et spill ? I så fall måtte Sony kommet opp med en svært rask måte å starte hele Home på for at det ikke skal ta så lang tid å komme til de tingene man ønsker.

      Hvis jeg lar friheten vandre litt, så ser jeg for meg at man starter innenfor leiligheten sin. Da kunne man få valget mellom å gå ut og utforske Home [hvis man ikke allerede har gjort det], ta opp sin PSP [som nå er utformet ganske kjedelig] og at menyen på PSP'en kunne se ut som dagens XMB.

      Først inne i XMB så ville Home legge seg i "dvalemodus", og arbeide med minimale ressurser. Dette vet jeg ikke hvordan de ville ordnet, though.

      Tror egentlig at dagens XMB er mye bedre å starte opp i, men det er definitivt en utrolig morsom tankegang
      • 0
      det hadde startet opp i home med engang, ikke noe andre menyer.
      som sagt, på enklest mulig måte.
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Uten login-skjerm og alt ? Kun finne seg selv stående i leiligheten sekunder etter oppstart av systemet ?
      • 0
      Jeg skjønner ikke et ord av hva dere prater om bortsett fra at jeg vet hva Home er xD

      (Har aldri prøvd home på PS3)
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Siterer Redwink:
      Uten login-skjerm og alt ? Kun finne seg selv stående i leiligheten sekunder etter oppstart av systemet ?


      Se for deg at bare en vegg kommer opp. en vegg i leiligheten din, der du kunne trykt på PS'en som ligger der (samme design som denne nye seff) for å spille, de skulle vært en blueray du kunne velge for å se på filmer.
      Den skulle ligget under PS'en. Og et kamera der. denne veggen kunne du enkelt gått fra og gått videre i Home. (ut av leiligheten)

      Hele Meny'en kunne vært en Tv vegg i leiligheten.

      håper du skjønte litt.

      PS: ekk'e dette en 360 tråd.
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Beste: Xbox Live (Arcade, Marketplace, Multiplayer etc.), spillutvalget, kontrolleren og ACHIVEMENTS!

      Verste: Lusen oppfølging av Europeisk Marketplace kontra Nord Amerika. Før NXE var støy et problem, men det er borte nuh med muligheten for å installere spill på HDD.
      Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
      • 0
      Siterer Big Hurt:
      Beste: Xbox Live (Arcade, Marketplace, Multiplayer etc.), spillutvalget, kontrolleren og ACHIVEMENTS!

      Verste: Lusen oppfølging av Europeisk Marketplace kontra Nord Amerika. Før NXE var støy et problem, men det er borte nuh med muligheten for å installere spill på HDD.


      Tro meg, det er mye lusnere oppfølging på eu PSN enn USA PSN enn det det er på xbox.
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Siterer kokiri:
      Tro meg, det er mye lusnere oppfølging på eu PSN enn USA PSN enn det det er på xbox.


      Det gjør det ikke til et mindre minus. Mangler huset mitt en vegg betyr det lite for meg at naboen mangler 2. Jeg vil fortsatt ha veggen jeg mangler
      This is great banter, it really is.
      • 0
      Er jeg ubevist litt 360 fanboy
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Siterer kokiri:
      Er jeg ubevist litt 360 fanboy


      Me too
      Les en bok, pok en snok!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!