Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva brurde komme neste oppdatering?(PS3)


Hva synes dere burde komme neste oppdatering på PS3?
Jeg synes at det burde bli en enklere måte å snakke med hverandre på. Kunne lage et chat rom som man kunne invitere andre til.
  • 0
støtte for ps2 spill hadde vært fint.
  • 0
Støtte for PS2-spill på de konsollene som ikke har det
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
PS2 støtte står øverst på ønskelista mi også...men jeg tror vi kan se langt etter det så det er egentlig bare å glemme. Ellers hadde det vært fint å kunne spille av musikk uansett om man spiller, ser på internett eller bare loker rundt i menyene.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Hakadalmann:
Støtte for PS2-spill på de konsollene som ikke har det


Ah, kunne ikke vært mer enig. Er så mange PS2-klassikere jeg har gått glipp av, men samtidig gidder jeg ikke å kjøpe PS2 bare på grunn av det.
You're sleeping over, right?
  • 0
Det er faktsik mulighet for å laste ned noe slikt på US PSN. Men da er det PS2 spill som innstaleres på HDD eller noe slikt. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det funker.

På min ønskeliste, så står en god chat eller noe lignende. Slik at vi kan snakke sammen uansett hva vi spiller eller noe slikt. Litt fiksing på problemer i Home og nytt innhold der hadde heller ikke skadet noe.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er det ikke sånn at noe på de nyeste PS3'ene er fjernet, sånn at PS2-diskspill blir umulig?
Mvh. Julenissen
  • 0
Siterer larris:
Er det ikke sånn at noe på de nyeste PS3'ene er fjernet, sånn at PS2-diskspill blir umulig?


Nei. Europeeiske PS3er har alltid hatt software emulering. Kun de Japanske maskinene hadde PS2 hardwaren i tilegg. Egentlig er det bare for Sony å legge til muligheten i en oppdatering, det er absolutt ingenting som stopper dem sett utifra et teknisk standpunkt.
This is great banter, it really is.
  • 0
hvorfor gjør de det ikke da. blir det for dyrt for sony eller noe?
  • 0
Elsker at jeg har 60GB
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Hvis det har seg slik at det er lett for Sony å få PS2-tilgang til PS3'en er jeg skuffet. Hvis dette har noe med Sony's økonomi å gjøre, er jo det en annen sak.
  • 0
Siterer Kronoz:
Det er faktsik mulighet for å laste ned noe slikt på US PSN. Men da er det PS2 spill som innstaleres på HDD eller noe slikt. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det funker.


Sikker på at det finnes noe slikt? Var inne på Amerikansk PSN og fant ikke noe slikt.

Siterer Nero The Elder:
Hvis det har seg slik at det er så lett for Sony å få PS2-tilgang til PS3'en er jeg skuffet. Hvis dette har noe med Sony's økonomi å gjøre, er jo det en annen sak.


De første PS3ene i europa med 60 GB er akkuratt den samme som dagens 80 GB ( og 40 før der). Så hvis det ikke er hardware det er snakk om så er det software, og da bør det enkelt være mulig å slenge det med i en oppdatering siden 60Gb versjonen allerde har det.

Grunnen til at de ikke har det kan være fordi de vil fortsette og selge flere PS2 maskiner. Det kan også være fordi de ikke greier å lage en god nok emulator. Jeg har også så vidt hørt at visse utviklere ikke ville at PS3 skulle ha PS2 støtte, men jeg ser ikke helt grunnen til det så tror kanskje personen jeg hørte det fra hadde misforstått litt.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Sikker på at det finnes noe slikt? Var inne på Amerikansk PSN og fant ikke noe slikt.

Jeg er ganske så sikker på at jeg har sett noe slik ja. Skal sjekke selv senere da. Det er mulig at jeg har bommet litt da. Så ikke så alt for nøye på det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Finnes det ikke Custom Firmware til PS3 da? De var jo det på PSP, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal gå på PS3 også, siden man allerede kan fjerne den orginale firmwaren ved f. eks. å installere Linux
Og noe av hovedfunksjonen til CFW på PSP var jo emulatorer.
  • 0
Siterer Hl2 fan:
hvorfor gjør de det ikke da. blir det for dyrt for sony eller noe?


Jeg tror ikke det koster noe.
Men de må teste en haug med PS2-spill før de kan gi det ut.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Kronoz:
Det er faktsik mulighet for å laste ned noe slikt på US PSN. Men da er det PS2 spill som innstaleres på HDD eller noe slikt. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det funker.

På min ønskeliste, så står en god chat eller noe lignende. Slik at vi kan snakke sammen uansett hva vi spiller eller noe slikt. Litt fiksing på problemer i Home og nytt innhold der hadde heller ikke skadet noe.


At vi kan chatte mens vi f. eks er inne på XMB, spiller spill eller lignende hadde vært en utrolig fin ting. Det chat-rommet som er nå er bare døll.
  • 0
Å kunne spille musikk inn-game hadde jo vært litt stas, og kanskje en mulighet for å ta inn-game bilder i alle spill til å lagre på XMB menyen. Og selvsagt muligheten til å spille PS2 spill...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det hadde vært flott å kunne tatt opp gameplay-klipp av spill, mens man spilte, og som flere andre har skrevet hadde det vært en fryd å kunne spille av musikk mens man spilte samt bakoverkompatibel. Ellers er det ikke stort mer jeg kommer på i nuet, men synes Home kunne fått ett par løft
  • 0
Skulle gjerne hatt video recording i en oppdatering, så man kunne laget kule spillvideoer som man kan på PC Noe lignende Fraps hadde vært rått å hatt Og kanskje en mulighet for klipp og lim, eller rettere sagt en editor for videoer man filmer :
  • 0
Siterer Losten79:
Skulle gjerne hatt video recording i en oppdatering, så man kunne laget kule spillvideoer som man kan på PC Noe lignende Fraps hadde vært rått å hatt Og kanskje en mulighet for klipp og lim, eller rettere sagt en editor for videoer man filmer :


Ja, det var det jeg mente.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Citerer Losten79:
Skulle gjerne hatt video recording i en oppdatering, så man kunne laget kule spillvideoer som man kan på PC Noe lignende Fraps hadde vært rått å hatt Og kanskje en mulighet for klipp og lim, eller rettere sagt en editor for videoer man filmer :


Ja, det var det jeg mente.


hehe
  • 0
Siterer Losten79:
Skulle gjerne hatt video recording i en oppdatering, så man kunne laget kule spillvideoer som man kan på PC Noe lignende Fraps hadde vært rått å hatt Og kanskje en mulighet for klipp og lim, eller rettere sagt en editor for videoer man filmer :


Jeg også! Jeg er jo gamingfilmprodusent på YouTube så det er litt vanskelig
Gaming is worth it...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!