Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Største spill-skuffelsen du har hatt


Ha Ha det var bra en uansett jeg synes dragon age orgin var elendig
The cake is a lie
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Blackwalley:Noen som har hørt om Goldeneye: Rogue Agent? ikke? Heldigris!

Mener å huske at jeg koste meg med dette da jeg hadde det på Gamecube jeg da...


Da er ikke du en heldig gris!
  • 0
Far Cry 2 by far. (<-- see what I did there?)

Uengasjerende Historie, og aaaaaaltfor lange kjøreturer.... Men det er realistisk da, det skal jeg ikke si noe imot
  • 0
GTA IV er den absolutt største skuffelsen noensinne for meg.
Har ikke et godt ord å si om det.
Klarer ikke få meg til å fullføre storyen engang...

Ellers har vi f.eks:

Brutal Legend
Mest på grunn av hele strategi delen... gjesp

Crackdown 2
La oss ta matriale som lett kunne vært dlc til det første og gi det ut som en oppfølger.

Mass Effect 2
Oh yes i did! jeg liker ikke det større fokuset på action og alle forandringene som ble gjort. Det første spillet er en av mine all time favoritter, men dette levde ikke opp til forventingene.

Naughty Bear
I trailerne har de tatt i bruk scener fra kjente filmer, hvor ble de av!?!
Dette er det mest innholdsløse spillet jeg har spilt på 360'n.
Alt foregår på samme bane, med et par forandringer.

Har spilt masser av dårlige spill. Men da har jeg ikke hatt forventninger og har derfor ikke blitt skuffet i den forstand.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Brutal Legend
Mest på grunn av hele strategi delen... gjesp


Helt enig! Hadde gleda meg lenge til det spillet, men så ødela de hele spillet med Strategi delen...
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
GTA IV er den absolutt største skuffelsen noensinne for meg.
Har ikke et godt ord å si om det.
Klarer ikke få meg til å fullføre storyen engang...


Euphoria? Skadefysikken på bilene? Historien? Dialogene? Ah, kom igjen. Noe må du like med spillet Jeg kan ta opp spillet når som helst og bare leke rundt med Euphoria og det jævla hysteriske lekeplassen med den eksplosive husken.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Mass Effect 2
Oh yes i did! jeg liker ikke det større fokuset på action og alle forandringene som ble gjort. Det første spillet er en av mine all time favoritter, men dette levde ikke opp til forventingene.


No you di'nt!


Hos meg må det bli Two Worlds, Far Cry 2 og Sacred 2.

Two worlds - Et spill som jeg kunne se hva utviklerne prøvde på, men de feilet totalt. Har de brukt lengere tid så kunne det ha blitt bra, men Two Worlds 2 ser faktisk mye bedre ut.

Far Cry 2 - Et bra spill, men altfor repeterende og skjedelig. Og spillet stoppa opp hos meg på grunn av en stor feil. Takk for ødeleggelsen Ubisoft.

Sacred 2 - Et fantastisk spill som jeg har spilt lenge nå, men dessverre så hoppet utviklerne av skuta. Null DLC's og null oppdateringer.
  • 0
James bond Quantum of solace: jeg hadde sykt lyst på det uten og se på en eneste trailer, og det var... piss! kort story, dårlig online.
We are one!
  • 0
Siterer sleepy hollow:
The Elder Scrolls IV: Oblivion. Hatet hele dritten fra begynnelsen. Fullstendig uengasjerende, håpløse kontroller, et level-up system som ikke en gang spillet selv forstår, og en historie som eventuelt ramler ned i spillets navn og forsvinner, forhåpentligvis borte for alltid. Alt ser likt ut, spillet mangler inntrykket av en variert verden, dialogen er utrolig stiv og merkelig, og spillet har kanskje tre skuespillere til alle i hele verdenen. Alle NPC-ene er grusomt ekle og livløse, og spillet har ingen personlighet for seg selv bortsett fra at det prøver å dra deg inn, helt til noe dumt skjer og hele opplevelsen blir knust av et eller annet dårlig designvalg, og jeg innser at jeg kunne gjort noe bedre med tiden min.

Men musikken var grei.

Sånn, nå kan dere sende hate-beskjeder om hvordan jeg "ikke forstår" spillet, og at menneskers personlige meninger ikke holder opp for hvor fantastisk gudespillet deres er.


SLFKNSLKLNL!!!N LRNW NERDRAGE FKL NSL NERDRAGE!!! FLJSK FMLSK JEG SKAL DREPE DEG !!!ÆNMFE_RFØ_ EØEM!



Det føltes godt.

Min største skuffelse: Fifa 07 til 360
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg har PS3 og elsker playstation mye mer enn xbox, men jeg må nok si at jeg er en stor Halo fan, og har spilt halo lenge, veldig lenge. Spilt halo aktivt siden det første halo spillet kom ut på xbox

I dag er situasjonen helt anerledes. Halo Reach, noe jeg hadde STORE forventninger, hverfall da jeg så traileren. Da jeg så at man kunna backstabe, var jeg helt lost, og tenkte dette blir helt sykt. Så i forrige uke samlet jeg og mine kompiser en game kveld, vi linket til og med (4vs4). Men i det jeg så grafikken, og spilte litt var eller det virket som Halo 2. Alt var bare rotete, og grafikken så dårlig ut, det hele følte feil...

Så klart var det fett, men ikke ikke like fett som Halo 3, det var heller sånn at jeg ville spille Halo 3 for å si det sånn. Tidenes største skuffelse jeg har hatt innen spill, desverre.
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0
Slenger meg på denne. Halo Reach er nok den største spill skuffelsen jeg har hatt.
Storyen og film sekvensene var totalt uintressant, det samme gjelder også samtlige karakterer, og savnet av Master Chief ble større enn jeg hadde trodd
Gameplay messig var det og noe som ikke stemte. Det var kjedelig og gledet meg bare til jeg skulle bli ferdig. Spillte gjennom Halo 3 en uke før lansering av Reach, og da storkoste jeg meg
Snakker bare enspiller delen siden jeg ikke spiller online. Synes det er kjedelig og meningsløs, men har forstått at dette er den sterkeste delen ved spillet
Får vel bytte det i det nye Call of Duty tenker jeg.
  • 0
SONIC UNLEASHED

Trodde plattformdelen var bedre, og flere racing level.

  • 0
Husker ikke egentlig. Har sikkert fortrengt det.
*_*
  • 0
Kanskje ikke den største, men Rachet and Clank: A Crack in Time var ikke like bra som jeg hadde håpet. Jeg håpte at det ville nå opp til Tools of Destruction, men den gang ei. Ikke et dårlig spill, bare litt skuffet.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Need for Speed Undercover var ELENDIG!!!!
  • 0
Siterer 007trymi:
Need for Speed Undercover var ELENDIG!!!!


Whaaat?

Da NFSU kom ut, tenkte jeg: Endelig har EA games kommet ut med et bra Need For Speed spill! Og da 2'a kom ut, og man kunne cruise rundt som man ville og fortsatte den gode historien, gameplay osv, hadde EA noe på gang her. Dumt at ikke det har kommet flere NFSU spill, personlig synes jeg det alt det andre som har kommet ut, rett og slett sugd.
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0
Siterer narren_:
Citerer 007trymi:
Need for Speed Undercover var ELENDIG!!!!


Whaaat?

Da NFSU kom ut, tenkte jeg: Endelig har EA games kommet ut med et bra Need For Speed spill! Og da 2'a kom ut, og man kunne cruise rundt som man ville og fortsatte den gode historien, gameplay osv, hadde EA noe på gang her. Dumt at ikke det har kommet flere NFSU spill, personlig synes jeg det alt det andre som har kommet ut, rett og slett sugd.


Det var i alle fall elendig på PC...
  • 0
Siterer 007trymi:
Citerer narren_:Citerer 007trymi:
Need for Speed Undercover var ELENDIG!!!!


Whaaat?

Da NFSU kom ut, tenkte jeg: Endelig har EA games kommet ut med et bra Need For Speed spill! Og da 2'a kom ut, og man kunne cruise rundt som man ville og fortsatte den gode historien, gameplay osv, hadde EA noe på gang her. Dumt at ikke det har kommet flere NFSU spill, personlig synes jeg det alt det andre som har kommet ut, rett og slett sugd.

Det var i alle fall elendig på PC...


Jeg tror at han leste feil slik han trodde det var "Need for Speed Underground" som du synest var dårlig
  • 0
Need for speed underground er jo skam fett!

Et spill som skuffet voldsomt: Mass Effect 2.

Like, hvorfor fjerne alt rollespill? Det var det som gjorde det så episk i 1eren!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer Enable:
Need for speed underground er jo skam fett!

Et spill som skuffet voldsomt: Mass Effect 2.

Like, hvorfor fjerne alt rollespill? Det var det som gjorde det så episk i 1eren!


Det står Undercover!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Halo Reach: Dårlig Campaign og multiplayer, føles ikkje som Halo egentlig.
Klasser, bloom, assassination, ingen ''super jump'' No BR makes me go something something.

Bungie tok vekk nesten allt som var bra med Halo.

Lagt til 2010-10-08 18:10:
Siterer sleepy hollow:
The Elder Scrolls IV: Oblivion. Hatet hele dritten fra begynnelsen. Fullstendig uengasjerende, håpløse kontroller, et level-up system som ikke en gang spillet selv forstår, og en historie som eventuelt ramler ned i spillets navn og forsvinner, forhåpentligvis borte for alltid. Alt ser likt ut, spillet mangler inntrykket av en variert verden, dialogen er utrolig stiv og merkelig, og spillet har kanskje tre skuespillere til alle i hele verdenen. Alle NPC-ene er grusomt ekle og livløse, og spillet har ingen personlighet for seg selv bortsett fra at det prøver å dra deg inn, helt til noe dumt skjer og hele opplevelsen blir knust av et eller annet dårlig designvalg, og jeg innser at jeg kunne gjort noe bedre med tiden min.

Men musikken var grei.

Sånn, nå kan dere sende hate-beskjeder om hvordan jeg "ikke forstår" spillet, og at menneskers personlige meninger ikke holder opp for hvor fantastisk gudespillet deres er.


Du skulle spillt spillet på release for nå begynner det å bli gammelt
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Daddy tjukken!
Tragisk grafikk og elendig story, nei jeg holder meg heller til eneren Daddy flesketynn <3
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Dtno:
Halo Reach: Dårlig Campaign og multiplayer, føles ikkje som Halo egentlig.
Klasser, bloom, assassination, ingen ''super jump'' No BR makes me go something something.

Bungie tok vekk nesten allt som var bra med Halo.


Halo Reach har den samme onlinedelen som alltid med noen småe endringer som gjør spillopplevelsen mer variert. Semi automatisk BR er byttet ut mot en annen BR. Kampanjedelen er stort sett det samme som på de tidligere.

Når du skal nevne din største spill skuffelse vennligst kom opp med gode argument istedenfor å bare si at det var en skuffelse slik du ikke "følger flokken".

Siterer Dtno:
Du skulle spillt spillet på release for nå begynner det å bli gammelt


Urelevant. Et spill gir samme følelsen uansett om det kom ut for 20 år siden eller i dag. Med mindre man bryr seg om grafikken og det tekniske ovenfor historien, musikken og gameplayet.
  • 0
Call of Duty 2.
  • 0
Min største skuffelse gjennom tidene er nok " Der König der Löwen" (Lion king) til NES. Jeg hadde bare spilt SNES-versjonen før jeg kjøpte det til NES, og ble utrolig skuffet over grafikken og kontrollresponsen når jeg endelig fikk det i hus. Dette var før jeg egentlig visste at det var forskjell mellom konsollene utover spillutvalg, og er nok fortsatt det spillet jeg har i bakhodet når jeg vurderer forskjellige versoner av samme spill opp mot hverandre. Det fikk likevel en del spilletid siden man i "gamle dager" bare hadde ca 10 spill til hver konsoll og man gjorde sitt beste for å rettferdiggjøre investeringen på 800 kr selv om spillet sugde balle (tro det eller ei, spill kostet mer før. Mye mer om man regner med inflasjon).
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Sw:tor. Har ikke kommet ut enda og kan godt hende det er bra... Men det heter ikke KOTOR 3 :C
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!