Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tales of Symphonia til salgs?


Nyheten om at det kommer et nytt Tales of Symphonia til Wii vekket en hel del gamle minner fra det gamle Tales of Symphonia fra gamecubens glansdager, og lengter derfor svært etter å spille det. Solgte det sammen med Gamecuben for noen år siden, men nå har jeg wii, og ønsker å få kjøpt meg det. Spørsmålet er jo bare hvor...
Sliter en del med å finne det både på nettet og i nærbutikkene (den siste er vel ikke så merkelig), og spør derfor dere på Gamereactor om hjelp. Hvis noen kan finne en norsk internettside eller butikk (skeptisk til noe annet), en link til et forum eller side hvor noen i Norge selger spillet, eller om noen på dette forumet er villig til å selge spillet, ville jeg vært svært takknemlig Jo nærmere Telemark, jo bedre
Recivlisation started May 12 2135. Forgiv me
  • 0
Folk kan gjerne gi deg tips om hvor du kan finne spillet, men det skal ikke være noe snakk om salg mellom brukerne her på forumet.

Det er noen som selger det på Ebay http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=tal
es+of+symphonia&_sacat=See-All-Categories.
Vet at mange ikke er så veldig begeistret for ebay, men det er det ingen grunn til å ikke være. Ebay funker og det er ikke noe større problem å handle der enn noe annet sted.

Ellers så har de det på amazon http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Tales-of-Symphonia-GameCub
e/dp/B000670JB2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=12336
13374&sr=8-1
og play http://www.play.com/Games/GameCube/4-/182735/Tales-Of-Symp
honia/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0
Men det er ikke nødvendigvis noe tryggere å handle derfra. Begge sidene selger kun brukte kopier som selges av privatpersoner uansett.
This is great banter, it really is.
  • 0
Det er veldig sjeldent at Tales of Symphonia blir solgt på norske nettsider, siden det er et såpass bra spill. Det er MYE enklere å kjøpe det på Amazon. Siden det er såpass mange som er ute etter spillet blir det vanskeligere å kjøpe det på norske nettsider. Husker da jeg skulle kjøpe meg Metal Gear Solid: The Twin Snakes på QXL. Vet du hvor mye det ble solgt for? 1800. Følg fanzypanzy`s råd og kjøp det på Amazon.

PS: Om du finner det til salgs i noen butikk er det sannsynligvis borte i løpet av fem minutter.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Har du sjekket Gamestop? Der er det brukt spill.. Funker som regel, du får igjen pengene viss de ikke funker.. ^^
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Prøv gamestop som noen sier eller skriv navnet på spillet i google så kommer det sikkert noen butikker som selger det ellers så kan du prøve finn.no
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
For eldre spill kan du sjekke ut http://www.retro1.no/forum/

Der samles alle som samler på gamle spill og flere der som sikkert kan hjelpe deg med å få tak iet ex. hvis du ikke er hypp på ebay etc.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
eg kjøpte mitt på EB games for 250 brukt. du finner det på amazon også-
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
  • Jez
  • Jez
gammel tråd, men prøver likevel. Jeg leter også etter Tales of Symphonia til GC, har sett overalt, men finner det ikke. Så slo tanken meg: jeg skal jo tilDublin senere i sommeren! Kanskje de har det der!

Men funker spill kjøpt i Irland på en Gamecube kjøpt i Norge?
By Blood and Honor We Serve
  • 0
Ja. Står det PAL på coveret funker det på en norsk maskin uansett hva.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg var på Gamestop på Jessheim Storsenter for et par uker siden og der hadde de en brukt kopi. Selv kjøpte jeg mitt brukt via play.com.
  • 0
Du kan jo stikke innom Europris her på Stord og kjøpe det. Men jeg tror ikke du gidder å ta turen bort til Stord bare av den grunn.

Men helt seriøst. Jeg tror ikke du finner det på noen norske sider. Men visst du sjekker i utlandet på helt pålitelige sider som for eksempel Play.com og Ebay.com så er du nesten helt garantert å finne det.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
ebay.com er da absolutt ikke pålitelig...
  • 0
Siterer forskalingssnikkeren:
ebay.com er da absolutt ikke pålitelig...


Har du noen kjipe opplevelser fra der da?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Du kan jo stikke innom Europris her på Stord og kjøpe det. Men jeg tror ikke du gidder å ta turen bort til Stord bare av den grunn.

Men helt seriøst. Jeg tror ikke du finner det på noen norske sider. Men visst du sjekker i utlandet på helt pålitelige sider som for eksempel Play.com og Ebay.com så er du nesten helt garantert å finne det.


har de tales of symphonia på europris?
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer legion_kart:
har de tales of symphonia på europris?


Ja, og det er ikke det rareste. Det rareste er at jeg ikke har kjøpt det. Kanskje jeg skal rett og slett bort der å kjøpe det i morgen?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Citerer forskalingssnikkeren:
ebay.com er da absolutt ikke pålitelig...


Har du noen kjipe opplevelser fra der da?


Nei, men mange andre har...
  • 0
Siterer nintendodude:
Ja, og det er ikke det rareste. Det rareste er at jeg ikke har kjøpt det. Kanskje jeg skal rett og slett bort der å kjøpe det i morgen?

Løp og kjøp, og aldri se deg tilbake igjen! =D
  • 0
Etter å ha spilt en ti timers tid inn i spillet må jeg si at ToS er nokså oppskrytt. Musikken er sterk og grafikken er herlig fargerik og tegneserieaktig, men historien er enkel og forutsigbar, karakterene oppfører seg som småunger og kampene består for det meste av å hamre løs på A-knappen og håpe du har høy nok level.

Jeg har lagt spillet til side midlertidig, men har planer om å spille mer for å se om det mot formodning tar seg opp. Hvis ikke spørs det om det blir noen Dawn of the New World på meg.
  • 0
Siterer Spartakus:
Etter å ha spilt en ti timers tid inn i spillet må jeg si at ToS er nokså oppskrytt. Musikken er sterk og grafikken er herlig fargerik og tegneserieaktig, men historien er enkel og forutsigbar, karakterene oppfører seg som småunger og kampene består for det meste av å hamre løs på A-knappen og håpe du har høy nok level.

Tales of har vel alltid vært litt sånn. Nå har ikke jeg prøvd Symphonia, men generelt er ikke akkurat Tales of spillene det du spiller for å få en dyp historie, taktiske kamper og mye karakterbygging. Det er så light at man vel knapt nok kan kalle det rollespill. Samtidig er det jo ganske gøy og det alene har ihvertfall holdt meg gående i de Tales of spillene jeg har spilt.
This is great banter, it really is.
  • 0
Greit nok, men såvidt meg er bekjent så handler RPGer nettopp om historie, taktiske kamper og karakterbygging, og hvis disse tre er nedprioritert kan det vanskelig kalles et godt rollespill.
  • 0
Siterer Spartakus:
Greit nok, men såvidt meg er bekjent så handler RPGer nettopp om historie, taktiske kamper og karakterbygging, og hvis disse tre er nedprioritert kan det vanskelig kalles et godt rollespill.


Joda, sant det. Likvel er det jo ofte slik i JRPGs synes nå jeg at historien kan vært utrolig intetsigende, kampsystemet simpelt og karakteroppbyggingen mer eller mindre fraværende uten at det betyr at spillet er dårlig. Tales of...spillene har f.eks. etter min mening en fin progresjon både i historien, og ved at man konstant får nye våpen og tektikker. At man ikke har større valgmuligheter er helt klart et minus, men ikke noe som har fått meg til å legge ned noen av spillene...

I det hele tatt har jo JRPG's de siste årene lagt seg på en mye mer actionorientert linje. Noen greier å beholde rollespillelementene slik som FF12 og 13, men mange spill som Eternal Sonata, Infinite undiscovery, Kingdom Hearts kalles vel egentlig kun RPG spill fordi man ikke har noe annet bedre ord å beskrive dem med. ...
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!