Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


  • Play
  • Play
PC og 360 spillererne får scope på m14 og G3, men ikke de med PS3, wtf!?
  • 0
Siterer Furon:
Hva er det oppdateringen på 1.64 Gb gjør? synes det var veldig mye


Siterer DICE:
- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

- Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

- Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures.

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

- Increased the AT4's top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

- Fixed a C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMGs.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

- Slightly increased the damage of the UH6


Siterer Smæ:
Citerer AcH Clawed:Jeg liker eldre menn!

Skal vi kose, du og jeg?


Det der er bare totalt unødvendig.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Play:
PC og 360 spillererne får scope på m14 og G3, men ikke de med PS3, wtf!?


Oss på PS3 fikk oppdateringen før PC og X-box. Ganske greit spør du meg

Oppdateringen gjør og spillet klart for vietnam og MP7.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer KamikazeKnut:
Citerer Play:
PC og 360 spillererne får scope på m14 og G3, men ikke de med PS3, wtf!?


Oss på PS3 fikk oppdateringen før PC og X-box. Ganske greit spør du meg

Oppdateringen gjør og spillet klart for vietnam og MP7.


Hvor lenge siden? Har ikke merket at man kan ta på red dot på g3'en enda. Har no heller ikke spilt så mye i det siste, så P:
  • 0
Digger hvordan de faktisk har sluppet ut maps i den nye mappacken, for du vet, selv om du skifter modus på en bane blir den ikke nødvendigvis ny!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Digger hvordan de faktisk har sluppet ut maps i den nye mappacken, for du vet, selv om du skifter modus på en bane blir den ikke nødvendigvis ny!

EA vetdu...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
En annen ting ved Dice og EA som er til å irritere seg over, er det at BF1943 aldri ser ut til å komme til PC.

Uansett, herlig å få noen nye baner. Oasis er ennå like herlig.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Har spilt en del på de nye banene den korte tiden jeg rakk å spille i dag. Foreløbig kan jeg si dette om banene:

Heavy Metal:
Stor, kjøretøysorientert bane. Den virker godt balansert, og er morsom å spiller på. Men det blir litt lite action om du ikke flyr et helikopter.

Harvest Day:
Rush: Har bare prøvd meg i siste fasen som defender her, og merket ar det fungerte bra. Det var sånn passe balansert, med tanke på posisjonene til boksene og når tanksen spawner.

Conquest: Her må jeg si at denne banen skuffet ordentlig. Det er bra at de har endret på den litt siden BC(1), men den er fortsatt mer tilrettelagt det litt mer trege gameplayet og de mer utreffsikkre våpnene der. Må nok spille den en del mer før jeg kan gjøre med opp en ordentlig mening.

Oasis
Rush: Har ikke fått denne i Rush enda

Conquest: Denne virket kjedeligere her, siden de bruker byggningstypene fra BC2 og ikke de byggene som var i BC1. Denne igjen opplever jeg også det samme som på Harvest Day. Den passer ikke så veldig godt i forhold til BC(1).

Cold War
Har ikke fått prøvd denne i det heletatt

Gleder meg til å prøve banene litt mer grundig til helga!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har ikke prøvd de i det hele tatt! Gleder meg til helgen
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Har kun prøvd litt Cold War, men for lite til å kunne mene noe om den. Spilte en god del Rush på Oasis i går. Har aldri hatt det så gøy ved å spille BFBC2 uten noen venner. Ble episke kamper rundt objektiv A og B, med mortar som traff rundt meg når jeg løpte fra hus til hus. Vant de fleste rundene der, men det var kanskje fordi laget mitt var så badass!
  • 0
GLEDER MEG TIL MAP PACKEN!

Br, sjekk krypinn.
Decyfered!
  • 0
Cold War er bare mer Nelson Bay og White Pass, og like kjedelig. Harvest Day er derimot ennå like herlig å snipe på!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hmm, har VIP-code og spilte de nye, gamle mapsa i går. Heavy metal, etc.
Men i dag har jeg dem ikke lenger Hvis jeg går på store og trykker på map pack 7 står det at det allerede er spillbart på min xbox 360 - Men de er ikke å finne noe sted. Noen som vet hva problemet kan være? ^^ Har lett litt rundt på nettet men ikke funnet noe.
  • 0
Jeg får ikke lov til å velge bane i det heletatt når jeg spiller Conquest

Siterer Maggot:
Cold War er bare mer Nelson Bay og White Pass


<3 <3 <3 <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer AcH Cosegutt:
Citerer Maggot:Cold War er bare mer Nelson Bay og White Pass

<3 <3 <3 <3


Hater vinterbanene på BFBC2, de er ekle.
  • 0
Elsker Heavy Metal <3
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
NOK en ny map til BC2 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/20
10/12/03/vietnam-hardware-join-the-battle-for-hastings-dec-21.asp
x


helvete.... 5 vietnam maps, pluss de fire vi fikk nå nettopp.... det gjør jo multiplayeren dobbelt så stor!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Kommer 18. desember til PC. Der får konsollfolkene for at fokuset lå på dem...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Betyr dette at lagarbeid blir mer vanlig i BF:BC2? Færre snikskytere?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Alle skal få!
  • 0
OMG. HVORDAN FÅR MAN DE NYE BANENE TIL PC? PATCH?

(CAPS-LOCK PARTY FTW)
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Står jo store reklamer på Steam iallfall. Men så er jo Steam noe dritt.
  • 0
Steam noe dritt? Hæ? Steam er vel det nærmeste man kommer å ha et Xbox 360/PS3 operativsystem på en PC. Vennlister, grupper, nettbutikk osv. Jeg skjønner ikke hva det er folk har i mot Steam. Det er et flott program!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Flott på mange måter, men at det til tider klikker så man ikke får spilt spill, så trekker det ned til noe dritt!
  • 0
Aldri skjedd med meg i løpet av de to årene jeg har brukt Steam.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!