Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Faunvik:
Citerer bendik920:
Treffsikkerhet


Rart at sniperne har ulik treffsikkerhet, da alle våpen treffer målet på første skudd uansett...


Spørs hvor du sikter da dummen, det er ikke MW2 akkurat. På automatvåpen er det vel spread det går på
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Spørs hvor du sikter da dummen, det er ikke MW2 akkurat. På automatvåpen er det vel spread det går på




Hvis du sikter på en kis som står helt stille, og du har "låst" siktet på'n, da er det vel å forvente spread på bolt rifler?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer bendik920 pørs hvor du sikter da dummen, det er ikke MW2 akkurat. På automatvåpen er det vel spread det går på



Hvis du sikter på en kis som står helt stille, og du har "låst" siktet på'n, da er det vel å forvente spread på bolt rifler?


Vet ikke på det men på for eksempel GOL kan man sikte lavere på lengre distanser enn med M24 osv.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Vet ikke på det men på for eksempel GOL kan man sikte lavere på lengre distanser enn med M24 osv.


Men GOL har høyere treffsikkerhet enn M95 på papiret... Men man kan sikte lavere...
Decyfered!
  • 0
M95 går RETT frem ganske lenge før den plutselig faller noe enormt når det begynner å bli litt avstand. så den er litt uvant. Og har i tilleg opplevd flere ganger at skuddet ikke treffer selv når hodet er mitt isiktet med M95.. Synes den var mye diggere på eneren.. Så nå blir det GOL for full guffe ^^
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Hadde en liten SV98 seanse i helgen;

En squad med 2+ medics og en engineer eller assault stod i et hus... Fiendtlig that is.

Spraya de ned 20 ganger til månen! Men det var alltid en medic igjen til å revive resten... Det var, Boom headshot, ladde, Boom headshot, ladde, Boom headshot, ladde, BOOM! headshot, BOOOOM! headshot og etc.
Decyfered!
  • 0
Prøv 870 MCS på Hardcore! Overpower'd med Slugs!
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
Prøv 870 MCS på Hardcore! Overpower'd med Slugs!


Har sett noen videoer med shotgun sniping, tror Neostaden er bedre til det.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
NS2000 har vel høyere skade og egner seg vel bedre, men alle er vel dugbare på avstand...
Decyfered!
  • 0
Er det avstandskamp du er ute etter bør du IKKE bruke VSS. Noen andre som syntes at den går skummelt fort tom for ammo?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Er det avstandskamp du er ute etter bør du IKKE bruke VSS. Noen andre som syntes at den går skummelt fort tom for ammo?


Den er jo full auto...
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer KamikazeKnut:
Er det avstandskamp du er ute etter bør du IKKE bruke VSS. Noen andre som syntes at den går skummelt fort tom for ammo?


Den er jo full auto...


Nettopp!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer bendik920:
Den er jo full auto...

Siterer KamikazeKnut:
Nettopp!


Pluss at den suger balle! Finnes flere SMGer som er mer effektiv!
Decyfered!
  • 0
Men de er ikke snipere... du kan ikke ha SMg og c4/mortar og motion mine... At den suger balle er en bonus!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hmm... Hvorfor ikke bare bruke SVU elns?
Decyfered!
  • 0
(gjør det *host*)

http://www.youtube.com/watch?v=Zz-d6q56ZCU denne videoen sumerer opp bc2 på en god måte...

BTW: find the sniper: http://mattitroyer.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/10/ghil
lie-suits-31.jpg


Og er det noen som lurer på hvordan G3en er så kraftig? ikke nå lenger:http://no.wikipedia.org/wiki/7.62_x_51_mm_NATO
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
7.62 er jo bare elsk på spill som BC2!
Decyfered!
  • 0
Indeed. fant ut på wiki at Carl Gustav blir ofte kalt for "the goose" av amerikanske soldater (http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Gustav_recoilless_rifle)

"British troops refer to it as the Charlie G, while Canadian troops often refer to it as the 84 or Carl G. In US service it is officially known as the RAWS or Ranger Antitank Weapons System, but often called the Gustav or simply the goose by US soldiers. In Australia it is irreverently known as Charlie Gusto or Charlie Gutsache (guts ache, slang for stomach pain). In its country of origin it is officially named Grg m/48 (Granatgevär or grenade rifle, model 48 ) but is sometimes nicknamed Stuprör (drainpipe) because the weapon mainly consists of a long tube."
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Indeed. fant ut på wiki at Carl Gustav blir ofte kalt for "the goose" av amerikanske soldater (http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Gustav_recoilless_rifle)

"British troops refer to it as the Charlie G, while Canadian troops often refer to it as the 84 or Carl G. In US service it is officially known as the RAWS or Ranger Antitank Weapons System, but often called the Gustav or simply the goose by US soldiers. In Australia it is irreverently known as Charlie Gusto or Charlie Gutsache (guts ache, slang for stomach pain). In its country of origin it is officially named Grg m/48 (Granatgevär or grenade rifle, model 48 ) but is sometimes nicknamed Stuprör (drainpipe) because the weapon mainly consists of a long tube."


Jeg liker den ikke...den er svensk. Når jeg tenker meg om må jeg være i mot hele Battlefield også Hahaha, Neida, svensker er greie de
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Jeg liker den ikke...den er svensk. Når jeg tenker meg om må jeg være i mot hele Battlefield også Hahaha, Neida, svensker er greie de


Svenskene har jo laget AT-4 og!
Decyfered!
  • 0
Hvilen rank er dere..?
Og hvilken klasse liker dere best?
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Arawos:Jeg liker den ikke...den er svensk. Når jeg tenker meg om må jeg være i mot hele Battlefield også Hahaha, Neida, svensker er greie de

Svenskene har jo laget AT-4 og!


Jeg vet. Grusomt dårlig gjort! Vi nordmenn burde også lage litt våpen
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Jeg vet. Grusomt dårlig gjort! Vi nordmenn burde også lage litt våpen


Du kan jo gjøre det personlig!
Decyfered!
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Faunvik:
Citerer Arawos:Jeg liker den ikke...den er svensk. Når jeg tenker meg om må jeg være i mot hele Battlefield også Hahaha, Neida, svensker er greie de

Svenskene har jo laget AT-4 og!


Jeg vet. Grusomt dårlig gjort! Vi nordmenn burde også lage litt våpen


Ag3? pluss flere bakke til luft våpen...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Ag3? pluss flere bakke til luft våpen...


AG-3 er vel egentlig basert på G3?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!