Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War III ~ Offisiell tråd ~


Spilte igjennom spillet i går, og etter de skyhøye forventningene kan jeg ikke si at spillet skuffet! Kan være litt enig i det det blir sagt her om at noen av omgivelsene var litt fetere i spesielt toern enn omgivelsene i treern. Toern virket for min del litt mer episk enn treern pga av det. Likevel så sparker Gow3 ræv på nesten alle mulige områder. Det eneste jeg ikke helt likte var slutten på spillet. Synes at noe av det som skjedde var sinnsykt cheesy... Skal ikke nevne hva jeg ikke likte pga spoilers osv. men det er ihvertfall min mening. I tillegg så synes jeg det ble litt i korteste laget. Har ikke ps3 selv så måtte spille det hos en kompis, men får jeg råd en dag så kjøper jeg faen meg en + Gow3.
Får 9,5/10 av meg ellernoe.
Er garantert noe av det feteste jeg har spilt noen sinne!
  • 0
Er uenig med at GOW II har bedre områder. Syns det dynamiske lyset, skyggene og været ga en mye bedre stemning og atmosfære.


For å ikke snakke om Bosskampene. Etter å ha spillt dette må man finne ut et ord som er mer epic, enn ehm..."epic"

For å beskrive det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Oh.. My... God... HAr nettop runnet hele spillet... Å jeg har bare 1 ting å si... det var det beste spillet jeg noen gang har spilt... Jeg mener det.. Detter spillet kan ingenting slå.. Jeg elsker God of war III... Jeg elsker det så høyt at... jeg elsker det høyere en livet.. serr jeg gjør det.. Min "God of war III: Collectors Edition skal rammes inn. Å når barna mine er store nok til å spille det skal de få lov til å låne det av meg..

Siterer kokiri:
For å ikke snakke om Bosskampene. Etter å ha spillt dette må man finne ut et ord som er mer epic, enn ehm..."epic"

For å beskrive det.


Ordet du leter etter er "Kratos"


Spillet har den tristeste slutten i spill Historien.. jeg mener det.. Jeg elsker slutten... Det er en perfekt måte å ende trilogien på... Jeg hadde seriøst tårer da "det" skjedde.
  • 0
Jeg lurte på når du skillmarsen dukket opp her. xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hehe.... Men nå er jeg her.. klar til å slakte alle som sier noe dårlig om god of war III
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Oh.. My... God... HAr nettop runnet hele spillet... Å jeg har bare 1 ting å si... det var det beste spillet jeg noen gang har spilt... Jeg mener det.. Detter spillet kan ingenting slå.. Jeg elsker God of war III... Jeg elsker det så høyt at... jeg elsker det høyere en livet.. serr jeg gjør det.. Min "God of war III: Collectors Edition skal rammes inn. Å når barna mine er store nok til å spille det skal de få lov til å låne det av meg..


Citerer kokiri:
For å ikke snakke om Bosskampene. Etter å ha spillt dette må man finne ut et ord som er mer epic, enn ehm..."epic"

For å beskrive det.


Ordet du leter etter er "Kratos"


Spillet har den tristeste slutten i spill Historien.. jeg mener det.. Jeg elsker slutten... Det er en perfekt måte å ende trilogien på... Jeg hadde seriøst tårer da "det" skjedde.


Kunne ikke sakt det bedre selv.

Slutten var epic... omg, mener: slutten var "KRATOS"
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Nei, den var stratos... Dårlig humor as xD
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Jeeg lurer på hva som skjer i den verdenen nå jeg, når alle gudene, bortsett fra Athena ( og sikkert hun sexguden, Aphrodite or sumthin) og hele verden ligger under vann -.-. Det kommer sikkert et GoW 4, bare ikke med Kratos. Det eneste jeg synes var litt dumt med spillet var at det var litt kort, og man fikk ikke sloss så mye med titans som jeg ville. Hvor ble det av alle de andre Titan'ene lizzzzm?
  • 0
Problemer med å hoste opp en jævla spoiler varsel, eller? Takk skal du faen meg ha?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
jeg ventet i 2 år på dette spillet, det kunne ikke falle meg inn at jeg kom til å elske det så høyt som jeg gjør nå!det er sinnsykt det er utrolig, det er KRATOS! jeg elsker den mannen, jeg elsker å se han drepe og når du tror han ikke har noe medfølelse lenger så kommer han og overrasker deg!^^

slutten på God of War III var fantastisk, jeg kan si at jeg ikke har noen gang felt en tåre for et spill før, men jeg grein som en unge!
Jeg vil stå ved siden av skillmarsen og slakte med han hvis noen sier noe dårlig om God of War III!
  • 0
Jeg sliter litt med Hades. Er det noen som har en god strategi? Ved første gjennomspilling så måtte jeg skifte til en lavere vanskelighetsgrad. Når jeg da ble ferdig med Hades synes jeg egentlig at det ble litt for enkelt enkelte ganger. Nå har jeg begynt på andre omgang og sliter like fullt med Hades. En guide jeg fant foreslår å bruke Cyclone of Chaos, men jeg synes det blir vanskelig å beskytte meg mot angrep da. Noen gode tips?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Sack Boy: Hva faen feiler deg, slett den jævla spoiler bomba du har lagt ut.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer heljar:
Jeg sliter litt med Hades. Er det noen som har en god strategi? Ved første gjennomspilling så måtte jeg skifte til en lavere vanskelighetsgrad. Når jeg da ble ferdig med Hades synes jeg egentlig at det ble litt for enkelt enkelte ganger. Nå har jeg begynt på andre omgang og sliter like fullt med Hades. En guide jeg fant foreslår å bruke Cyclone of Chaos, men jeg synes det blir vanskelig å beskytte meg mot angrep da. Noen gode tips?


Du må bare slå vanlig.. MEN.. Block and Roll... Er en taktik som aldri slår feil.. Du hvet at du kan kontre de vanlige slagene hans ja?

Ikke bruk opp magien din med en gang.. Det er ikke lurt.. vent til du skal rive ut levra hans... Da er det ganske kjekt å ha "Rage of sparta" og "army of sparta"

Lagt til 2010-03-21 15:41:
Siterer Sack Boy:
Jeeg lurer på hva som skjer i den verdenen nå jeg, når alle gudene, bortsett fra Athena ( og sikkert hun sexguden, Aphrodite or sumthin) og hele verden ligger under vann -.-. Det kommer sikkert et GoW 4, bare ikke med Kratos. Det eneste jeg synes var litt dumt med spillet var at det var litt kort, og man fikk ikke sloss så mye med titans som jeg ville. Hvor ble det av alle de andre Titan'ene lizzzzm?


*spoiler*
Du skal ikke bekymre deg om verdenen.. Du fikk din hevn:p

At spillet var kort? Ikke i GoW standarer.. Da var spillet ganske langt og yttertst tillfredsstillende.

hvis du vil slakte Titans så må du bare vente.. det kommer DLC til gow.. der de har tatt med en kamp mot en titan
  • 0
skuffende slutt... fant også spillet veldig slitsomt, til tider.. var noen steder hvor de drøsset litt for lenge med fiender eller de tålte litt drøyt mange slag.. det ble et ork etterhvert...

that said.. det spillet jeg er mest fornøyd med denne gen... men jeg fant det ikke perfekt..

noen som vet hva det aller nederste trophien er?

Lagt til 2010-03-21 21:51:
btw, sack boy kan brenne i helvete.. flaks for meg jeg allerede hadde runda spillet... idiot..
  • 0
Siterer parkoursmasher:
jeg ventet i 2 år på dette spillet, det kunne ikke falle meg inn at jeg kom til å elske det så høyt som jeg gjør nå!det er sinnsykt det er utrolig, det er KRATOS! jeg elsker den mannen, jeg elsker å se han drepe og når du tror han ikke har noe medfølelse lenger så kommer han og overrasker deg!^^

slutten på God of War III var fantastisk, jeg kan si at jeg ikke har noen gang felt en tåre for et spill før, men jeg grein som en unge!
Jeg vil stå ved siden av skillmarsen og slakte med han hvis noen sier noe dårlig om God of War III!


LOL! Du felte tårer av et videospill? ...
  • 0
Siterer killzone2owner:
Citerer parkoursmasher:jeg ventet i 2 år på dette spillet, det kunne ikke falle meg inn at jeg kom til å elske det så høyt som jeg gjør nå!det er sinnsykt det er utrolig, det er KRATOS! jeg elsker den mannen, jeg elsker å se han drepe og når du tror han ikke har noe medfølelse lenger så kommer han og overrasker deg!^^



slutten på God of War III var fantastisk, jeg kan si at jeg ikke har noen gang felt en tåre for et spill før, men jeg grein som en unge!

Jeg vil stå ved siden av skillmarsen og slakte med han hvis noen sier noe dårlig om God of War III!



LOL! Du felte tårer av et videospill? ...


Det skjer oftere enn du tror.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer killzone2owner:
Citerer parkoursmasher:jeg ventet i 2 år på dette spillet, det kunne ikke falle meg inn at jeg kom til å elske det så høyt som jeg gjør nå!det er sinnsykt det er utrolig, det er KRATOS! jeg elsker den mannen, jeg elsker å se han drepe og når du tror han ikke har noe medfølelse lenger så kommer han og overrasker deg!^^



slutten på God of War III var fantastisk, jeg kan si at jeg ikke har noen gang felt en tåre for et spill før, men jeg grein som en unge!

Jeg vil stå ved siden av skillmarsen og slakte med han hvis noen sier noe dårlig om God of War III!



LOL! Du felte tårer av et videospill? ...


Det skjer oftere enn du tror.


Kanskje det min venn, kanskje det...
  • 0
Siterer killzone2owner:
Citerer kokiri:Citerer killzone2owner:
Citerer parkoursmasher:jeg ventet i 2 år på dette spillet, det kunne ikke falle meg inn at jeg kom til å elske det så høyt som jeg gjør nå!det er sinnsykt det er utrolig, det er KRATOS! jeg elsker den mannen, jeg elsker å se han drepe og når du tror han ikke har noe medfølelse lenger så kommer han og overrasker deg!^^



slutten på God of War III var fantastisk, jeg kan si at jeg ikke har noen gang felt en tåre for et spill før, men jeg grein som en unge!

Jeg vil stå ved siden av skillmarsen og slakte med han hvis noen sier noe dårlig om God of War III!



LOL! Du felte tårer av et videospill? ...


Det skjer oftere enn du tror.

Kanskje det min venn, kanskje det...


spill God of war 3 så skjønner du hva han mener.. Men selfølgelig EKTE MENN gråter ikke
  • 0
Utrolig bra spill! Havner klart på min topp 10, rett foran God of War 2


*Spoiler*

Det eneste jeg synes var litt skuffende var slutten, ventet på at vi skulle få se hva som skjedde videre, kanskje Kratos i det neste liv som møtte kone og barn, men INGENTING? Litt skuffende, og slutten kom veldig brått på meg, plutselig var Zeus der liksom. Og hva faen skulle Kratos med "The power to kill a god"? Han drept jo hva-seks(?) guder før han fikk tak i esken ^_^

Og når man kverka Zeus (for godt) og skjermen ble rød av blod og man skulle trykke O satt jeg og trykka i over ett minutt Den forsvant jo aldri den runding-knappen. Zeus var bare en blodflekk etterpå

Men overalt var det som sagt et av de beste spillene jeg har spilt, elsket blant annet kampen mot Chronos. Og hvordan de tok vare på det som var GoW feelingen og hvordan man aldri var på et sted kun en gang, hvordan veiene krysset hverandre. Spesielt artig var det hvor mange ganger han gikk opp og ned den jævla lenka. xD

Lukter en mulig oppfølger av slutten, min nysgjerrighet ble langt fra stilt... ^_^
Just kill him with your awesome
  • 0
Har bare prøvd demoen. Syns det er bra at grafikken er mindre plastik enn det den var før. Det var også litt stas og nappe av hodet til Helios. Tror ikke brodern kjøper det, så da får jeg nok ikke spillt hele spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Soraki:
Utrolig bra spill! Havner klart på min topp 10, rett foran God of War 2


*Spoiler*

Det eneste jeg synes var litt skuffende var slutten, ventet på at vi skulle få se hva som skjedde videre, kanskje Kratos i det neste liv som møtte kone og barn, men INGENTING? Litt skuffende, og slutten kom veldig brått på meg, plutselig var Zeus der liksom. Og hva faen skulle Kratos med "The power to kill a god"? Han drept jo hva-seks(?) guder før han fikk tak i esken ^_^


Skjønner godt at folk kan tro at slutten var skuffende.. Men hvis man følger med på historien så forstår man hvorfor Kratos trengte "Pandoras box"

Som du sikkert fikk med deg så var boksen tom da han åpnet den.. Men en ting var inne i den boksen.. Å det var Håp.... Håp gjordet det mulig for Kratos å komme seg ut av den "plassen" som Zeus fanger Kratos i... Uten håp hadde kratos aldri klart å komme seg ut av den plassen.. Håpet holdt han i live.. Plassen var episk.


Siterer Soraki:
Men overalt var det som sagt et av de beste spillene jeg har spilt, elsket blant annet kampen mot Chronos. Og hvordan de tok vare på det som var GoW feelingen og hvordan man aldri var på et sted kun en gang, hvordan veiene krysset hverandre. Spesielt artig var det hvor mange ganger han gikk opp og ned den jævla lenka. xD

Lukter en mulig oppfølger av slutten, min nysgjerrighet ble langt fra stilt... ^_^


Yeah.. Kampen mot Chronos var episk... Men litt for enkel.. Selv på Titan... Personlig så likte jeg best kampen mot Zeus.. Han var en virkelig utfordring for meg og mine evner

En oppfølger håper jeg ikke på... God of war sluttet da Zeus døde.. La oss holde det på den måten. Men et preaquel spill sier jeg ikke nei til.. Så lenge de holder seg til PSP


Siterer Crazy Kraken:
Har bare prøvd demoen. Syns det er bra at grafikken er mindre plastik enn det den var før. Det var også litt stas og nappe av hodet til Helios. Tror ikke brodern kjøper det, så da får jeg nok ikke spillt hele spillet.


Hva mener du med plastik?
  • 0
Vel, jeg syns God of War 3 har en slags plast feel på grafikken. Var ikke helt glad i den. Men gameplayet var tøft.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
skjønner ikke helt hva du mener med plastik feal.. Jeg syns at grafikken er helt sinsyk jeg
  • 0
Grafikken er noe av det beste jeg har sett.
Just kill him with your awesome
  • 0
Fikk Collectors Edition i dag
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!