Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Vis du kun kunne valgt 1 spill i 2009.


Jeg håper at folk kan fortelle hvilke spill de ville valgt i 2009, vist de kun kunne valgt 1. Jeg håper også dere er flinke og forklarer hvorfor.

Personlig så velger jeg Alan Wake. Det er et av spillene som har mest potensial i mine øyne, tanket på å kjøre rundt og skaffe utstyr på dagen, for å bekjempe onde skapninger om natten virker genial. Grafikken er vakker, og sist men ikke minst, det er utviklet av Remedy. Remedy er skaperen av Max Payne spillene, som var veldig veldig bra.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
God of War III! Det blir et vanskelig valg når man også har Killzone 2, CoD: MW2 og U2: AT.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
God of War 3 et godt valg, det ligger på min 2 plass
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Heldigvis trenger jeg ikke å ta en slikt vanskelig valg. Men hvis jeg MÅ hadde jeg kanskje tatt Heavy Rain. Alan Wake har jeg ikke lest så mye om. Og Max Payne har jeg ikke noe forhold til. Quantic Dreams står bak Heavy Rain og det var de som ga oss Fahrenheit. Så det spillet har jeg stor tro på.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
God of war 3 helt klart, etter å ha sett den nye traileren, så gleder jeg meg sykt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
jeg ville valgt ssbb
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
Mafia 2, stor by med fantastisk grafikk, gleder meg til å utforske den senere i år
  • 0
CoD: MW2
  • 0
Dragon Age: Origins
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
God of War 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
God of War III. Jeg trenger litt blodsprutende, lemlestende og beinknusende brutalitet i livet mitt.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Zook
  • Zook
Dere som velger God of War III...tenker dere over at spillet sannsynligvis er utrolig kort, og at det ikke har noen form for multiplayer? For jeg tror at GoW III er et spill man går fort lei av, og derfor er det vel ikke lurt å velge det som eneste spill i år.

Jeg velger heller noe med multiplayer/online, som f.eks Guitar Hero: Metallica.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg ville ha valgt monster hunter 3 (visst det blir bra). det ser bare så bra og gøy ut. håper det får god karakter her på gr, visst de anmelder det da. det ser gøy ut å jakte på monster og få penger for så å kjøpe nytt utstyr. spillet tar aldri slutt, for du fortsetter og fortsetter med å få nytt utstyr og da kan du drepe vanskligere monster. og når du tar monsteret går du opp i rank. det er også online og vanlig co-op. det ser ut som det er varierte landskap og en stor verden i det. gleder meg
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Det blir nok Mafia II
Shitting dick nipples
  • 0
Kunne tenke meg Halo 3: ODST, men det er jo ikke et rent ''spill'' akuratt. Så det blir nok Halo Wars eller Resident Evil 5
  • 0
jeg ville ha valgt Call of Duty Modern Warfare 2 fordi spillet kommer sansynligvis til å ha en helt sinnsykt kul online del som varer veldig lenge, og man blir ikke så fort lei av det
  • 0
Siterer Link-ulven:
jeg ville valgt ssbb


SSBB er lagd i 2007..


Jeg ville valgt The Conduit, dette spillet ser sykt tøft ut . Og jeg gleder meg noe jævlig. Desutten har jeg ikke så mange skyte spill, og hvertfall ikke til Wii..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
For tidlig å si.
  • 0
siden god of war III ikke kommer før 2010 så må jeg si killzone 2!
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Mafia 2 lett
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
... Selv om jeg gleder meg veldig til killzone 2.
(og God of war, men det kommer i 2010)

ville jeg nok ha valgt "Riddick, assult on dark athena". fordi escape from butcher bay var det beste pc spillet jeg eide/ har spillt. ")

Lagt til 2009-02-15 16:55:
Siterer Zook:
Dere som velger God of War III...tenker dere over at spillet sannsynligvis er utrolig kort, og at det ikke har noen form for multiplayer? For jeg tror at GoW III er et spill man går fort lei av, og derfor er det vel ikke lurt å velge det som eneste spill i år.



Jeg velger heller noe med multiplayer/online, som f.eks Guitar Hero: Metallica.


det drar du ut av Ræva di.. og har du hørt om noe som heter replay-value?
fleste spill som ikke har online pleier og tenke på det når de lager et spill som fokuserer på singel-player! ")

det første spillet rundet jeg minst 10 ganger. og det andre spillet rundet jeg 8.

cod4 rundet jeg 2.

alt er relativt.
  • 0
UFC uten tvil.

det er den ultimate fighting sporten.

( UFC, MMA, Eurosport Sportn )

Du kan også få et innblik i hva UFC er,

med å søke på yutube
  • 0
Denne blir lett for meg. Mafia 2.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Master_bandit:
For tidlig å si.


Enig der. Vi er jo tross alt bare i fabruar enda. Mye som kan skje i løpet av året
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Av det jeg vet som kommer ut i 2009 er det Guitar Hero: Metallica, som jeg har mest lyst på. Etterfulgt av The Conduit.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!