Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Er selv blodfan av MW. Men det betyr ikke at jeg kjøper hardened/prestige edition. Hvor mye fan du er bestemmes ikke av utgaven.
Bla bla bla...
  • 0
Siterer Periso:
Dropp spoilere uten forhåndsvarsel.
/Moderator


Hahah, du glemte jo selv å sette Spoiler xD

Siterer remote:
Spoiler

Jeg spurte om dette tidligere i denne tråden, men fikk ikke svar. Så jeg gjentar det: Hvorfor går Sherperd imot oss plutselig? Og hvorfor begynner vi plutselig å gjøre avtaler med Makarov eller hva som skjedde? Fikk ikke dette med meg, men har mistanker om at vi heller ikke fikk utdelt noen grunn.


SPOILER!
Shepard prøver å få det til å se ut som han er helten og alt samma... Som Price sier "Truth is written by the winners". Altså, hvis Shepard kom seg unna ville han fortelle alle sammen tro at han reddet hele landet og han ville få tusen medaljer og bli landshelt. Et par usle Task Force 141 soldater kunne han godt drepe for å få til det. Price skjønte dette og viste også at Makarov hadde informasjon om hvor Shepard gjemte seg, derfor samarbeidet Price men Makarov. Eller, de samarbeidet ikke, men som Price også sier "The enemy of my enemy is my friend".
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Åmmagådd sett mellomrom mellom spoiler og spoileren.. Eks.



spoiler



Captain falcon er badass på bussen



spoiler slutt

Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Captain falcon er badass på bussen

Hvem? Har gått igjennom spillet men husker ingen captain falcon. Og hvis det er kodenavn for en person, så le i vei. Jeg gidder rett og slett ikke huske hver eneste detalj i et fantastisk spill. Punktum.
  • 0
Siterer Gravkorset:
Hvem? Har gått igjennom spillet men husker ingen captain falcon. Og hvis det er kodenavn for en person, så le i vei. Jeg gidder rett og slett ikke huske hver eneste detalj i et fantastisk spill. Punktum.


Du driter deg skikkelig ut. Har du ikke hørt om Captain Falcon? Fra Nintendo vet du... xD


NÅ runna jeg SP! Brukte ca. 11 timer, pluss, minus. Må si jeg er skikkelig imponert. Ikke bare var det ufordragelig spennende til tider, det var også en kjempegod historie! Slutten var utrolig episk og musikken i hele spillet solgte pakka, Hans Zimmers musikk er lett gjenkjennelig og veldig tøff. Gleder meg til MW3, selvfølgelig til MP-delen, men nå spesielt for å få vite hva som skjer videre i historien. Dette skal IW ha skryt for

Skjønner ikke hva noen synes er dårlig med SP
Just kill him with your awesome
  • 0
hvordan i helvete klarte DU og bruke 11 timer på og runde det?

jeg gjorde det på 7 og jeg tok meg tid..

Lagt til 2009-11-16 04:44:
btw, noen som ikke får lyd på surround anlegget deres? [jeg kan ikke høre noe bak hos meg]
  • 0
På veteran...

Jeg vet, jeg er ganske treig på å spille gjennom spill. Tar meg god tid..
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
hvordan i helvete klarte DU og bruke 11 timer på og runde det?

jeg gjorde det på 7 og jeg tok meg tid..

Lagt til 2009-11-16 04:44:
btw, noen som ikke får lyd på surround anlegget deres? [jeg kan ikke høre noe bak hos meg]


Hører heller ingenting bak
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Soraki:
På veteran...

Jeg vet, jeg er ganske treig på å spille gjennom spill. Tar meg god tid..


Tar meg god tid på veteran nå. Et kjempebra spill!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Runda spillet på fredag, på regular riktignok. Utrolig spennende historie, kanskje noen brister i logikken innimellom, og det var litt vanskelig å få med seg alt, men singeplayeren i Modern Warfare 2 er utrolig fet. Jeg likte spesielt banen der du skal komme deg til "Whiskey Hotel" og atombomben akkurat har sprengt, slik at alle helikoptrene bokstavelig talt regner fra himmelene mens alt står i brann i mørket. Spiller nå gjennom Veteran (trophy hunter..? ) og har tatt ferdig act I inkludert "The Hornets Nest" hvis det var det den het.
Type here.
  • 0
Runna spille 2(!) ganger i helga!!!!!

Skal begynne på online delen i dag, etter skola!!!!
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
SPOILER!

Var det en nuke eller var det en EMP?

SPOILER SLUTT!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=9QfM7I4uUo8&feature=sub

Sjekk ut denne videoen her;P Lo så tårene trilla(Skru opp lyden) Åja, har med MW2 og gjøre

Gleder meg til å kjøpe det selv etterhvert,men er så mange andre spill jeg også vil ha
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Blackwell:
Citerer Rampage Jackson:
hvordan i helvete klarte DU og bruke 11 timer på og runde det?

jeg gjorde det på 7 og jeg tok meg tid..

Lagt til 2009-11-16 04:44:
btw, noen som ikke får lyd på surround anlegget deres? [jeg kan ikke høre noe bak hos meg]


Hører heller ingenting bak


svarte...

Lagt til 2009-11-16 15:04:
helvete nå begynner jeg faen meg og suge.. får gi spillet en pause online.
  • 0
Trenger hjelp med ALLE Spec Ops mission på Veteran
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg sier det igjen! IKKE skriv "spoiler start" også har dere spoileren rett nedenfor, da kan en ikke unngå og lese den! Og derfor er spoileren unødvendig. Dere skal gjøre det slik.

"Spoiler start"



"



"blablabla - han døde"



"Spoiler end"

Altså, lag et stort mellomrom.
  • 0
Ganske fet slutt! Håper på at MW3 kommer med dobbelt så lang SP enn det som er på MW2.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Spreeky:
Trenger hjelp med ALLE Spec Ops mission på Veteran

Hvis du trenger hjelp med ALLE Spec Ops oppdragen så er du utrolig dårlig i MW2, jeg har greid iallfall 5 på veteran, men jeg spiller ikke så mye.
En dag så skal jeg ha greid alle
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Gravkorset:Hvem? Har gått igjennom spillet men husker ingen captain falcon. Og hvis det er kodenavn for en person, så le i vei. Jeg gidder rett og slett ikke huske hver eneste detalj i et fantastisk spill. Punktum.

Du driter deg skikkelig ut. Har du ikke hørt om Captain Falcon? Fra Nintendo vet du... xD


NÅ runna jeg SP! Brukte ca. 11 timer, pluss, minus. Må si jeg er skikkelig imponert. Ikke bare var det ufordragelig spennende til tider, det var også en kjempegod historie! Slutten var utrolig episk og musikken i hele spillet solgte pakka, Hans Zimmers musikk er lett gjenkjennelig og veldig tøff. Gleder meg til MW3, selvfølgelig til MP-delen, men nå spesielt for å få vite hva som skjer videre i historien. Dette skal IW ha skryt for

Skjønner ikke hva noen synes er dårlig med SP


SKjønner heller ikke hva folk klager på
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Smæ:
Citerer Spreeky:Trenger hjelp med ALLE Spec Ops mission på Veteran
Hvis du trenger hjelp med ALLE Spec Ops oppdragen så er du utrolig dårlig i MW2, jeg har greid iallfall 5 på veteran, men jeg spiller ikke så mye.
En dag så skal jeg ha greid alle


Har jo klart noen få oppdrag og da! Er ikke helt noob
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg greide det dere acceptable losses eller hva den heter alene på hardened men ikke med venner.
Liker best å spille på herdened da det på regular ikker er for lett men ikke like stort press. Litt mer spennende når det er hardened mer tenking om dere skjønner.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Furon:
Citerer Soraki:Citerer Gravkorset:Hvem? Har gått igjennom spillet men husker ingen captain falcon. Og hvis det er kodenavn for en person, så le i vei. Jeg gidder rett og slett ikke huske hver eneste detalj i et fantastisk spill. Punktum.

Du driter deg skikkelig ut. Har du ikke hørt om Captain Falcon? Fra Nintendo vet du... xD


NÅ runna jeg SP! Brukte ca. 11 timer, pluss, minus. Må si jeg er skikkelig imponert. Ikke bare var det ufordragelig spennende til tider, det var også en kjempegod historie! Slutten var utrolig episk og musikken i hele spillet solgte pakka, Hans Zimmers musikk er lett gjenkjennelig og veldig tøff. Gleder meg til MW3, selvfølgelig til MP-delen, men nå spesielt for å få vite hva som skjer videre i historien. Dette skal IW ha skryt for

Skjønner ikke hva noen synes er dårlig med SP

SKjønner heller ikke hva folk klager på



Det er ganske kort, veteran er spilt gjennom på 7-8 timer for min del, på regular, gikk jeg gjennom på litt over 4 timer. Og DET er for kort.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvor mange våpner er det mulig å få i multiplayeren? Jeg er uvitende fordi det jævla spillet nekter å komme i posten..
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
SPOILER!

Var det en nuke eller var det en EMP?

SPOILER SLUTT!


SPOILER START

Det var en EMP, eller så hadde jo alle vært døde

SPOILER END

Lagt til 2009-11-16 16:52:
SPOILER ALERT
Siterer LeZimen:
Runda spillet på fredag, på regular riktignok. Utrolig spennende historie, kanskje noen brister i logikken innimellom, og det var litt vanskelig å få med seg alt, men singeplayeren i Modern Warfare 2 er utrolig fet. Jeg likte spesielt banen der du skal komme deg til "Whiskey Hotel" og atombomben akkurat har sprengt, slik at alle helikoptrene bokstavelig talt regner fra himmelene mens alt står i brann i mørket. Spiller nå gjennom Veteran (trophy hunter..? ) og har tatt ferdig act I inkludert "The Hornets Nest" hvis det var det den het.



SPOILER END

Hørt som spoiler alert eller-.-
  • 0
Siterer Soraki:
Du driter deg skikkelig ut. Har du ikke hørt om Captain Falcon? Fra Nintendo vet du... xD
Han ja, men hvorfor i helvete snakker vi om han her?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!