Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Siterer Taxta:
Har bedre ting å gjøre på.


Det første steget er å innrømme det!
Decyfered!
  • 0
Tror jeg har lyst til å spille "death from abow" missionet fra MW1
Jeg+AC-130= <3
Og ja jeg er klar over at jeg kommenterte det på MW2 tråden.
  • 0
Har klart alle Trophies'ene på MW2
Inkludert alle Spec Ops på Veteran trophy'en
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Er det Activision eller IW som har copyright på CoD-spillene?


Det er vel Activision siden Treyarch lager CoD også
Just kill him with your awesome
  • 0
Du sier noe, ja. Takk
Da er det vel muligheter for flere MW-spill. Eller eier IW MW, og Activision eier CoD?
Hvis det selskapet som de IW-folkene gikk til får tilbud av Activision kan de vel lage et nytt MW?
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Blackwell og i 360 no scope u, vær så snill, det er sykt plagsomt
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Du sier noe, ja. Takk
Da er det vel muligheter for flere MW-spill. Eller eier IW MW, og Activision eier CoD?
Hvis det selskapet som de IW-folkene gikk til får tilbud av Activision kan de vel lage et nytt MW?


Lei for det. IW eier kansje rettighetene til all CoD-spill etter Vietman-krigen, men når Activision sparka West og Zampella, satte de inn to sjefer fra Activision, noe som betyr at de styrer IW i prakisk, men ikke på papiret
Dessuten jobber Respawn Entertainment for EA, hoverfienden til Activision.
  • 0
Siterer Lompi:
Blackwell og i 360 no scope u, vær så snill, det er sykt plagsomt


Hvorfor ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Fordi det kan oppfattes som mobbing? Og det er kjipt å bli mobba.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer Nilzo:
Du blir avhengig


Var kanskje litt avhengig en liten stund jeg og. Men etterhvert så innså jeg hvor dårlig balansert spillet er. Mye små drittfeil. Man blir bare irritert av å spille til slutt.
Og så har det blitt kjedelig. Og de nye banene var ikke akkurat noe å skryte av.
Et par nye perks og våpen hadde kanskje gjort susen. Men jeg trur ikke jeg kommer til å spille MW2 noe særlig mer. Har bedre ting å gjøre på.

+1
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Er det på 360 MW2 er så ekstremt "ødelagt" som dere sier? For etter ca. 3 døgn spilling på PS3 har jeg kanskje sett 2-3 stykker utenfor banen, minimalt med boostere og veldig lite "Noob Tubere". Og jeg synes det heller ikke er irriterende med Cammando perken og andre "ubalanserte" elementer. Hvis klagingen gjelder begge konsollene og PC synes jeg dere kanskje syter litt vell mye
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Lompi:
Blackwell og i 360 no scope u, vær så snill, det er sykt plagsomt


Ja, hvorfor? Det er dritt gøy!!

Lagt til 2010-04-16 22:36:
Siterer F0xHunter:
Lei for det. IW eier kansje rettighetene til all CoD-spill eller Vietman-krigen, men når Activision sparka West og Zampella, satte de inn to sjefer fra Activision, noe som betyr at de styrer IW i prakisk, men ikke på papiret
Dessuten jobber Respawn Entertainment for EA, hoverfienden til Activision.


Crap Jeg trodde Respawn Entertainment kunne lage et skikkelig MW spill igjen, slik som CoD4(bortsett fra Martyrdom). MW2 er laget for n00bs! desverre er det så gøy at jeg måå spille det
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Rock, Paper, Shotgun:
Final Infinity Ward Employee Walks Out

David Gardening, the last employee left at Infinity Ward, has walked out of the company. Following the departures of West and Zampella, and indeed everyone else who works there, Gardening explained to ShackNews that he thought he "may as well."

"I didn't really have any beef with Activision," explains the final member of the team. "To be honest, I never really got on with Jason and Vince. Everyone else seemed to think they were great, but I thought they were kind of dicks. I dunno, maybe it was a personality thing. But anyway, when they were fired I wasn't that fussed."

However, once everyone else in the company had left, Gardening realised that there wasn't much point in sticking around. "I mean, I was only really responsible for the headbob. There was only so much I could do on Modern Warfare 3 on my own. I looked around, and felt pretty lonely, so I figured I'd go."


Lagt til 2010-04-16 23:50:
... Og der dro det siste medlemmet av det orginale teamet.
  • 0
Siterer -Wraith-:
Er det på 360 MW2 er så ekstremt "ødelagt" som dere sier? For etter ca. 3 døgn spilling på PS3 har jeg kanskje sett 2-3 stykker utenfor banen, minimalt med boostere og veldig lite "Noob Tubere". Og jeg synes det heller ikke er irriterende med Cammando perken og andre "ubalanserte" elementer. Hvis klagingen gjelder begge konsollene og PC synes jeg dere kanskje syter litt vell mye

Point, jeg har heller ikke merket stort av det alle klager på, selvfølgelig enkelte boostere og noen som har glitcha utenfor kartet, men disse kan lett tas hånd om.
Just kill him with your awesome
  • 0
Akkurat sånn tenkte jeg og for 2 uker siden, "pfft, det er da bare litt småfeil"... Men det blir faktisk utrolig irriterende..Prøvde CoD4 igår... Det er så mye bedre
Fem-stjerners medlem
  • 0
F*ck MW2, skiftet til BF og er mye mer fornøyd.
  • 0
Synes det burde vært fler boostere... De er så morsomme å drepe!
Decyfered!
  • 0
Siterer fattigmann:
Akkurat sånn tenkte jeg og for 2 uker siden, "pfft, det er da bare litt småfeil"... Men det blir faktisk utrolig irriterende..Prøvde CoD4 igår... Det er så mye bedre


Ja COD4 er så mye, mye bedre
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Faunvik:
Synes det burde vært fler boostere... De er så morsomme å drepe!


Enig, men uenig!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Har klart alle Trophies'ene på MW2
Inkludert alle Spec Ops på Veteran trophy'en


Kødder du? fikk du hjelp av noen med special oops?

Siterer jhdjupvik:
CoD4 <3


cod4 er bra. Beste mapsa, men det er visse ting som er oppgradert til MW2. Personelig synes jeg perks og atachments er bedre, for ikke å snakke om at du får hundre poeng for et kill og ikke bare 10 poeng.... Jeg liker poeng :3
er du snill med meg, er jeg snill mot deg.... kødder du med meg, SÅ KØDDER JEG MED DEG!!!
  • 0
Kolbukake: Også er de n00bs og klarer knapt røre deg, når du stormer med G18 og C4!
Decyfered!
  • 0
Ja, de tror ofte at du er den de booster med også, faktisk, hvis de ikke ser når du kommer(noe som ikke er så ofte). Jeg bruker hvilket som helst våpen for å ta dem, men UMP og Semtex blir ofte brukt!

Lagt til 2010-04-17 18:41:
Jeg har også alle trophiene

Jeg har spilt så sykt mye private match i det siste. SnD på Highrise <3 <3 <3 Det er såå bæsjegøyt! Har også spilt en del FFA på Rust, noe som er også bæsjegøy, men SnD på Highrise!!!!!! Jeg har også innsett at sensitivity på 10 når du spiller private funker som f***
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Ingen som bryr seg om at hele det orginale teamet som lagde MW har dratt?
  • 0
Jo, men orker ikke tenke på det...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!