Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Faen ta de videoene og infoen. Hadde glemt at jeg gledet meg ekstremt mye til dette, og begynte å slå meg til ro med at ODST kommer ut snart, men nå er det søren meg to spill jeg gleder meg hensynsløst mye til...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Ja, det blir spennede å bli kjent med Soap, og et veldig fint konsept av IW. Jeg liker det med at man først spiller som en personlighetsløs ny fyr i en skvadron, for så å utforske personligheten hans i oppfølgeren.

SPOILER

Etter At han opplevde det med at alle "vennene" hans døde, tror jeg han har blitt veldig profesjonel og harbarka. Ser frem til å motta ildsinte ordre fra han, men frykter at han dør i slutten


Frykter det samme jeg også, men det blir vel en "harding"!!
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Tror ikke han dør i slutte, det hadde vært litt "replay". Men jeg håper det skjer noe skikkelig episk til slutt

Det er forresten kun 54 dager igjen!!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Her er en Hans-on fra Gamespot http://bit.ly/EX80y og en fra Gamesradar http://bit.ly/25Qj1C


Gameradar sin tar for seg en kortversion om alt som er og sies om nye nyheter. Vært og lese!
GT: GR Nemesis
  • 0
En episk slutt synes jeg vi kan forvente oss. Ikke Halo-episk, men det kan likevel bli like stort og... rørende?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Enda mer gameplay nå på gametrailers som viser afghan banen
Trying to be reasonable
  • 0
Jeg vet, tror Afghan kommer til å bli en SnD-favoritt
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Tror kanskje at det er ''VI'' som dør. Og Soap må en gang til se teamet dø....
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Må se få sett på de videoene snart...
Just kill him with your awesome
  • 0
Hva med at ingen dør xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Hva med at ingen dør xD


Det er ikke sånn at alle må død hele tiden
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
De tre MP mapsa somer vist ser sykt fete ut! Likte spesielt Afgan

"bare" 55 dager igjen, noe som virker som et helt år...
GT: GR Nemesis
  • 0
53 dager for å være korrekt

Tror kanskje disse tre kartene det har vært snakk om kommer i en eventuelt multiplayer-beta
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
53 dager for å være korrekt

Tror kanskje disse tre kartene det har vært snakk om kommer i en eventuelt multiplayer-beta


Multiplayer betaen er jo over.
Trying to be reasonable
  • 0
Ja, som i videoen over sier han at det ikke blir noen offentlig beta. Han sier også at når man har kastet kniven kan man gå bort til liket, dra den ut og bruke den igjen Håper det blir en fet animasjon for det! Ellers så sier han at man jo blir belønnet hele tiden og at man hele tiden kommer til å åpne nye ting, selv etter prestige. Men så sier han også at det mest sannsynlig ikke kommer multiplayer achivements :/
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
level 70 faktisk!
Orker ikke tanken på å gå ti prestisjemoduser med et sånt system, men jeg får jo se hvor hekta jeg blir på det spillet her. Hadde vært kult med en offentlig beta, men kankje det kommer en enspiller-demonstrasjon på kryssboks direkte markedsplass isteden
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg lurer på ossen det blir å bruke et skjold i MW2 jeg
Tror kansje det kan bli litt sugne kontroller, men jeg venter og ser hva som kommer.
  • 0
Nå kan det jo hende Petrol, at det tar kortere tid å komme opp i level. Tok det ikke kortere tid i Waw? Første mann til ti i prestisje.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer reodor9:
Jeg lurer på ossen det blir å bruke et skjold i MW2 jeg
Tror kansje det kan bli litt sugne kontroller, men jeg venter og ser hva som kommer.


Det går ikke an og ta ned skjoldet noe som svekker det litt
  • 0
Det vi har sett så har man jo fått 100 xp pr kill, blir sikkert som sagt et helt nytt system
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg så på slutten av en TdM i en av de videoene at stillingen ble 7500 - 5600. Så det er klart en annen skala på XP'en.

Og Petrol, jeg lulzet når jeg leste kryssboks
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer reodor9:
Jeg lurer på ossen det blir å bruke et skjold i MW2 jeg
Tror kansje det kan bli litt sugne kontroller, men jeg venter og ser hva som kommer.


Det er sånn det blir http://www.youtube.com/watch?v=YT0hfD6zP6E

Ser litt kult ut da at kulene preller av
Trying to be reasonable
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!