Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hjelp meg å velge spill!


Helst før fredag, siden da skal jeg ut på tur og aldri sur til byen.

Her er de:

Disgaea 3 (650,-!? WTF?)
Naruto Ultimate Ninja Storm
Persona 4
Spare/Noe annet
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Jeg ville tatt Naruto Ultimate Ninja Storm
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0
Er selv stor fan av serien, uansett hva slags feil den måtte ha, og demoen til dette spillet var bare fantastisk!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Sier det samme som Lord Bowser, gå for Ultimate Ninja Storm. Det har et utrolig bra kampsystem og det finnes ganske mange personer å være. Det er også mulig å spille utlimate mission mode der man gjør forskjelige oppdrag, mens man følger historien i Naruto.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Sier det samme som Lord Bowser, gå for Ultimate Ninja Storm. Det har et utrolig bra kampsystem .


Vil ikke akkurat si det har et utrolig godt kampsystem. Om man liker knappemosing er det jo selvsagt utrolig bra, men for de som liker å mikse comboer er det ikke like kult.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Kakashi sensei ier det samme som Lord Bowser, gå for Ultimate Ninja Storm. Det har et utrolig bra kampsystem .

Vil ikke akkurat si det har et utrolig godt kampsystem. Om man liker knappemosing er det jo selvsagt utrolig bra, men for de som liker å mikse comboer er det ikke like kult.


Ja det er bare en knapp man bruker til å angripe, men man kan jo også hive shuriken, bruke ninjutsu og ultimate jutsu. Dette gjør jo at kampene ikke blir ren knappemosing.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Litt overasket over at ingen nevner Persona 4
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Ville sagt GoW 2, men sidn du har PS3 så sir æ bære synd for deg xD
  • 0
Persona 4. Det skal ha en veldig lang holdbarhet, samt et genialt gameplay og en super historie. Jeg tror at det er spillet der du får mest for pengene!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Har nettop begynt på Persona 4
Jiiizez det er sinnsykt fett.
Brente av 8 timer uten engang å se på klokka.
Og til bare 350 spenn er det ingenting å lure på her ass.
Får liksom ikke helt satt ord på hvor fett det er!
Hvis du kjøper noe annet enn detta blir jeg skuffa!

Enjoy
  • 0
Persona 4. Billig, lettere å sette seg inn i enn Disgea og har bedre grafikk i tilegg (hvis man ser bortifra at Disgea kan spilles i HD oppløsning).

Naruto vil sikkert være kult en liten stund hvis du er Naruto fan, men det er neppe noe du kommer til å huske imotsetning til Disgea og Persona som helt sikkert kommer til å gi deg en minneverdig opplevelse.
This is great banter, it really is.
  • 0
Tror du bør se bort fra Narutospillet. Naruto er en god serie, ingen tvil om det. Spillene har ikke helt klart å holde samme høye nivået. Har sett en del etter narutospill selv, men kommet fram til at det sannsynligvis ikke er verdt bryet.

Disgaea vil være din beste venn helt fram til det eventuelt blir ødelagt, eller til Norge en dag er uten elektrisk strøm. Det er så mye å sette seg inn i at man kunne skrevet masteroppgave om det, og likevel ikke ha fått med seg alt.... Omtrent.
Kan kanskje bli litt overflødig, og du vil nok ikke få tid til så mye annet

Tror du burde gå for persona 4. Det er massivt, men ikke like stort som disgaea 3.
Tilfredsstiller sannsynligvis også mer om du er en grafikkhyene..

... pokker, nå har jeg fortalt akkurat det samme som alle de andre.
jaja.
Gå for Persona 4! jeg bestemmer, så slipper du å ta avgjørelsen
"How do you pronounce fish without eyes?" "Fsh!" - Abbot Fransisco - Dragon Quest VIII
  • 0
Shit, glemte helt topicet her.

Kjøpte Naruto, og har igjen bare 2 historieoppdrag, og bestilte Persona 4 fra cdon.com igår. Jævla påske ødelegger hele prinsippet med "2-5 arbeidsdager"
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!