Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

wifte støy ps3


Hei folkens

Har fått min ps3 tilbake fra service. Hurra helt til jeg fikk hører wiften. Den consolen jeg leverte in bråkte ikke i det hele tatt. Nå har jeg igjen samme dag jeg fikk ps3 min. Hvert nødt til og levere den tilbake på service.

Wiften starter og bråke / blåse noe sinnsykt. Dette skjer når jeg har satt i et spill i ps3 min og en gang begynnte den av seg selv og gjører dette. Er det noen som vet hva som er galt???
  • 0
Litt vanskelig å vite uten og samtidig vite hvor mye bråk det er. Det noen kaller sinnsykt bråkete er noe andre kalles stille. Min maskin bråker på akkuratt samme måte som din, men jeg blir ihvertfall aldri plaget av lyden. Men hvis det er veldig høyt er det jo ganske enkelt noe som er feil, og det er nok desverre ingenting du kan gjøre med det bortsett fra å sende den inn til rep. nok en gang.
This is great banter, it really is.
  • 0
Har aldri hatt noe problem med viften. Er du sikker på at det er nok plass bak konsollen? Eller at det kanskje har kommet en del støv inn i den under frakt? Bare noen forslag.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Okay takk jeg viser en video fra om støyen og det kan hvere støv. Får jeg har aldri hat problem med min consol før jeg leverte den inn. Og når jeg leverte den var det pga blu ray rom

Her er en video om lyd nivået http://www.youtube.com/watch?v=Snwx8kJBqX4
  • 0
mvuhahahaha de har operert inn en 360 vifte i ps3'n din
  • 0
Siterer TommyK:
mvuhahahaha de har operert inn en 360 vifte i ps3'n din


Xbox 360 sin vifte bråker nesten ikke. DVD-drevet gjør det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
OK noen som vet hva jeg må gjøre??? Må jeg sende den inn igjen på service og vente en Måned til på ps3 min

Eller er det noen jeg kan gjøre den ps3 jeg hadde før jeg leverte den in var helt lyd løs. Og grunnen jeg sente ps3 min in var pga blu ray ville ikke lese blu ray / dvd osv. Og når har jeg en consol som bråker i steden får
  • 0
Du bør nok snakke med de på serviceavdelingen, om den bråker mye mere nå er det en grunn til det og den trenger ikke å være av den gode sorten
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Takk får infoen dere har gitt meg Jeg setter veldig stor pris på det, tusen takk
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer TommyK:mvuhahahaha de har operert inn en 360 vifte i ps3'n din



Xbox 360 sin vifte bråker nesten ikke. DVD-drevet gjør det.


jeg har da hørt at en 360 bruker betydlig mye..

huker når en kamerat gjorde nar av min ps2 når den bråkte. han fikk den rett i fleisen første gang jeg var hos han og 360 hans var 3 ganger værre.
  • 0
Hadde problemer med min gamle ps3. Startet og bråke mer enn en xbox, men da hadde jeg spilt en times tid. Så jeg gav ps3 til broren min og kjøpte meg en ny
Glasgow smile.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
jeg har da hørt at en 360 bruker betydlig mye..


Sikker? Vifta til Xbox 360 lager omtrent like mye støy som andre vifter. Det er ikke viftene som stopper å lage ulyd om man installerer et spill på HDD, det er DVD-rom'et som slutter å arbeide.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:jeg har da hørt at en 360 bruker betydlig mye..



Sikker?

ja... med mine egene ører. 360 er en bråkete faen.

Lagt til 2009-03-22 03:09:
om det er på grunn av viften eller dvd romet vet jeg ikke. men bråker gjør den!
  • 0
360 har en 12x dvd, den er det ett ganske bra turtall på. Det er denne som gjør at 360 bråker, vibrasjonsdempingen i kabinettet er ikke bra nok, jeg kjøpte Lian Li sitt tower til 360, dette gjorde den merkbart stillere
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Heretic jobber for Microsoft og er på banen med én gang noen kritiserer 360'n.

Har aldri eid en konsoll som bråker mer enn 360, og det gjør at jeg ikke gidder å kjøpe mer spill til konsollen og jeg spiller sjelden på den. Hadde jeg vært deg, ville jeg gått tilbake og bedt om å få dem til å fixe'n, for sånn lyd ødelegger spillopplevelsen fullstendig.
  • 0
Siterer Veggpryd:
Heretic jobber for Microsoft og er på banen med én gang noen kritiserer 360'n.


Jeg prøvde ikke å motbebevise bråkingen til Xbox 360, men som jeg skrev lenger oppe og som Kengro også har nevnt, så er det DVD-drevet som bråker og ikke vifta. Det er derfor Xbox 360 blir stille når man installerer spill på HDD.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det er nok verkstedet sin skyld ja. Du kan jo sende en klage til Tv2 Hjelper Deg eller noe, men de der er fanboys så det er ikke sikker de orker å hjelpe deg.

Siterer Veggpryd:
Heretic jobber for Microsoft.


Virkelig? Kan du få Bill og gutta til å lage produkter som ikke detter ifra hverandre? Er så lei av at Vistaen min slutter a virke (vist du har en stor stilling og dette ikke var en spøk sevførgelig)

Og vist de fikser alle feilene med Xbox, hvem vet hva jeg kommer til å kjøpe i framtiden...
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Min PS3 bråker litt den å, varierer litt fra tid til tid. Men heldigvis henger jeg meg ikke opp i slik
Type here.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!