Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

TLoZ: Spirit Tracks-tråden


Siterer sonic og link:
er det mulig?



Tydeligvis.

Tror jeg får starte med det jeg, hvis jeg skal rekke det før ST xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvor langt har du kommer på PH da? Samlet noen av metallene ennå?
Love is our resistance!
  • 0
Siterer Evven11:
Hvor langt har du kommer på PH da? Samlet noen av metallene ennå?


Har bare kommet meg gjennom den første tåke greia, på kartet xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Åja, ikke mer. xD
Love is our resistance!
  • 0
ST Fikk 10/10 av GR
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har veldig lyst på Spirit Tracks, men jeg har ikke DS...

Som dere sikkert skjønner så er jo det et problem. Noen forslag til hvilken DS jeg burde kjøpe, hvor jeg burde kjøpe osv? Tenker på en DSi, fordi den er nyest, men er det lurest?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har veldig lyst på Spirit Tracks, men jeg har ikke DS...

Som dere sikkert skjønner så er jo det et problem. Noen forslag til hvilken DS jeg burde kjøpe, hvor jeg burde kjøpe osv? Tenker på en DSi, fordi den er nyest, men er det lurest?


Jeg har selv tenkt til å skaffe meg en DSi, mye på grunn av at den er nyest, men også på grunn av at den har kule menyer, web browser og en egen nettbutikk, hvor det sikkert kommer mange gamle mario- og zeldaklassikere. Kameraet og musikkspilleren bryr jeg meg ganske lite om.
Men det kommer jo litt an på hvor mye penger du har da, og om du bryr deg noe særlig om de tingene jeg nevnte ovenfor. Men det blir en DSi på meg!

Og for moroskyld noterer jeg ned noen spill du også bør ha:

The Legend og Zelda: Phantom Hourglass
Scribblenauts
Mario and Luigi: Bowser's Inside Story
Animal Crossing: Wild World
New Super Mario Bros.
Mario Kart DS
...Også kommer jo snart Okami på DS da..
Love is our resistance!
  • 0
Og ikke glem GTA Chinatown Wars, et av de beste DS spillene som er ute. du kan jo godt se på kritikken det har fått.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hadde egentlig ikke tenkt å skaffe meg Spirit Tracks, men etter masse stårlende kritikk kommer vell Spirit Tracks i hylla også. Men jeg tror det er en ide'e å finne DS'en.. Har rotet den bort


Siterer Crazy Kraken:
Som dere sikkert skjønner så er jo det et problem. Noen forslag til hvilken DS jeg burde kjøpe, hvor jeg burde kjøpe osv? Tenker på en DSi, fordi den er nyest, men er det lurest?


Det er nå tre forskjellige versjoner av DS, og det kommer en til. Så det blir hele fire stykk. Den første versjonen var DS. Det er en stor boks, du får den helt sikkert til under 1000 kr, men det er ikke noe å skryte av.
Nestemann ute er DS Lite. DS Lite er mere det jeg ser på som DS. Her er designet godt oppdatert. En DS Lite er mer enn bra nok for å spille DS spilla med et smil, og ikke minst får du den til kun 1200,- nå.
Så kommer DSi, den nyeste så langt. DSi har nå kamera og nye funksjoner innstalert. Ikke tro at det eneste nye er kameraet, det er litt anderledes design og maskinen er litt oppgradert. Men ikke så altfor store forskjeller. Det beste med DSi må være muligheten til å laste ned spill med Nintendo Points. Men hvis du ikke trenger det, er en DS Lite nok.
Snart kommer også Nintendo DSiXL. Det blir vell omtrent det samme som DSi, bare med litt oppdatering pluss at den blir større. Ikke så bra hvis du kun har tenkt å bruke den på turer, men skal du bruke den for å spille kan vell spillopplevelen bli bedre. Men den orginale størrelsen fungerer helt fint. Men glem nå ikke; Det er ditt valg!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
noen som har rundet spillet her?, trenger et tips til hvordan jeg skal komme meg inn i fire tempel.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Host, host, les bloggen værsåsnill.
  • 0
Siterer sonic og link:
noen som har rundet spillet her?, trenger et tips til hvordan jeg skal komme meg inn i fire tempel.


Er på vei ditt nå jeg, så om noen timer kan jeg sikkert hjelpe deg, om jeg ikke stårfast selv da, imens kan du jo fange kaniner
  • 0
Siterer Kero79:
Citerer sonic og link:
noen som har rundet spillet her?, trenger et tips til hvordan jeg skal komme meg inn i fire tempel.


Er på vei ditt nå jeg, så om noen timer kan jeg sikkert hjelpe deg, om jeg ikke stårfast selv da, imens kan du jo fange kaniner


Fange kaniner eier
Er så mye kult å pusle med ved siden av templene i Spirit Tracks
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Huff skulle jo inn i fire templet men fikk godsvogna så nå har jeg vært opptatt med å frakte passasjerer og varer
  • 0
har klart fire tempel nå, men har litt problemer i spirit tower, så imens gjør jeg litt ekstra, slik som å samle kaniner.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gleder meg til jeg får tak i det
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
har nå rundet det, og det blir nok en nier for min del, spillet har underholdende gameplay og en flott historie, savner dog online på battle modusen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Klarer ikke den duetten før fire temple>.< Jeg føler at jeg spiller perfekt, men spillet nekter og godta det
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer Narache:
Klarer ikke den duetten før fire temple>.< Jeg føler at jeg spiller perfekt, men spillet nekter og godta det


du er ikke den eneste som har hatt slike problemer, prøvde sikkert over 10 ganger før jeg fikk det til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Citerer Narache:Klarer ikke den duetten før fire temple>.< Jeg føler at jeg spiller perfekt, men spillet nekter og godta det



du er ikke den eneste som har hatt slike problemer, prøvde sikkert over 10 ganger før jeg fikk det til.


lol, fikk det nettop til... ved å blåse tilfeldig på de lilla og gule notene-.-'
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Har hatt det siden release og ikke åpnet det enda. Kona nekter meg å åpne det før lillejujuleaften
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!