Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed 2 ~ Offisiell tråd ~


Jeg syns faktisk ikke at GR sin anmeldelse var så bra. Ikke fordi spillet fikk 7/10, men fordi jeg ikke følte at jeg fikk med meg hva som var nytt og endret.

Etter min mening er gamestop sin anmeldelse utrolig bra. Ryddig og oversiktelig!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Linky?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som har fått spillet ennå?
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Skal gå gjennom noen punkter på Anmeldelsen:


1. "For hver eneste gang du besøker et område, popper muligheten til å lese historiske fakta opp, og hver bidige person i spillet har en eller annen historisk betydning man kan velge å lese om i menybildet. For all del - ekstrainformasjon er kult nok det, og det gjør ikke noe at personene til tider har rot i virkeligheten, men det hele føles litt krampeaktig, og det virker som om utviklerne er livredde for at dyrekjøpt research skal gå til spille."

Jeg kan ikke skjønne hva som er negativt med å få en kjapp historie leksjon, på en plass du er på/byggning du besøker......... Bedre at de viser det ofte, enn at det hadde skjedd bare 2-3 ganger eller noe.... jeg syns det er morsomt, å tenke at den plassen du er på eksisterer/har eksistert, og vips kan du få med deg historien også.... det er jo bare bra, ikke sant ?


2. (Parkour) "Siden sist har dog spill som Batman: Arkham Asylum og Uncharted 2: Among Thieves hevet lista for denne mekanikken betraktelig, og det gjør at Assassin's Creed IIs mest sentrale spillbarhetselement virker noe utdatert og unøyaktig i forhold til standarden vi nå er vant til."

Nå har jo ikke jeg spilt det, men hvis det er (bare) like bra som 1'eren, syns jeg det er råbra... jeg har både Uncharted 2 OG Batman, og syns det er dumt å sammenligne dem. Batman for eksempel han bruker jo hele tiden en grapple hook, til å kommer seg til plasser, og disse plassene er jo også linneære....Nei det blir for dumt å sammenligne...Det er jo 2 forksjellige ting, blir som å sammenligne 2 spill fra forskjellige sjangere......Uncharted 2 er jo også et linneært spill, med ganske god klatre mekanikk, men det er ikke det helt samme som 100 % free-roam-parkour.......Fatter bare ikke hvorfor han sammenligner ACII'klatring, med disse 2 spillene


3. Og han prater om voice actinga, Han i gamestop sa at det var: "Top-notch!!!"
Så her er det forskjellige meninger.



Håper noen er enig med meg, på noen punkter xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg er enig med deg! Gamespot var liksom flinkere til å formidle hva som var nytt og endret på en god måte. Teit å henge seg opp i "småfeil" som de små faktatekstene og å sammenligne med Uncharted 2...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer kokiri:
Skal gå gjennom noen punkter på Anmeldelsen:


1. "For hver eneste gang du besøker et område, popper muligheten til å lese historiske fakta opp, og hver bidige person i spillet har en eller annen historisk betydning man kan velge å lese om i menybildet. For all del - ekstrainformasjon er kult nok det, og det gjør ikke noe at personene til tider har rot i virkeligheten, men det hele føles litt krampeaktig, og det virker som om utviklerne er livredde for at dyrekjøpt research skal gå til spille."

Jeg kan ikke skjønne hva som er negativt med å få en kjapp historie leksjon, på en plass du er på/byggning du besøker......... Bedre at de viser det ofte, enn at det hadde skjedd bare 2-3 ganger eller noe.... jeg syns det er morsomt, å tenke at den plassen du er på eksisterer/har eksistert, og vips kan du få med deg historien også.... det er jo bare bra, ikke sant ?


2. (Parkour) "Siden sist har dog spill som Batman: Arkham Asylum og Uncharted 2: Among Thieves hevet lista for denne mekanikken betraktelig, og det gjør at Assassin's Creed IIs mest sentrale spillbarhetselement virker noe utdatert og unøyaktig i forhold til standarden vi nå er vant til."

Nå har jo ikke jeg spilt det, men hvis det er (bare) like bra som 1'eren, syns jeg det er råbra... jeg har både Uncharted 2 OG Batman, og syns det er dumt å sammenligne dem. Batman for eksempel han bruker jo hele tiden en grapple hook, til å kommer seg til plasser, og disse plassene er jo også linneære....Nei det blir for dumt å sammenligne...Det er jo 2 forksjellige ting, blir som å sammenligne 2 spill fra forskjellige sjangere......Uncharted 2 er jo også et linneært spill, med ganske god klatre mekanikk, men det er ikke det helt samme som 100 % free-roam-parkour.......Fatter bare ikke hvorfor han sammenligner ACII'klatring, med disse 2 spillene


3. Og han prater om voice actinga, Han i gamestop sa at det var: "Top-notch!!!"
Så her er det forskjellige meninger.



Håper noen er enig med meg, på noen punkter xD
Siterer Crazy Kraken:
Jeg er enig med deg! Gamespot var liksom flinkere til å formidle hva som var nytt og endret på en god måte. Teit å henge seg opp i "småfeil" som de små faktatekstene og å sammenligne med Uncharted 2...



Helt enig, batman og uncharted 2 er spill som man blir ganske lei av etter å ha spilt igjennom det en gang siden det er såpass lineært.

AC 2 har man mye flere muligheter som gjør at det vil bli annerledes hver gang man spiller det.

Å som du sier kokiri hvis det er som 1 ern er det jo drit bra... men jeg vet at det blir bedre fordi feil i eneren er fikset, så skjønner ikke hvorfor de fokuserer så mye på det negativet og ikke positive.
  • 0
1 ting de nevner i gamespot også, er tomb's.
Det er rett å slett linneære platform sekvenser, som har tatt inspirasjon fra Prince of Persia: Sands Of Time. Og de ser veldig morsomme ut, og blir sikkert et friskt pust med litt original platform gameplay, mellom all den free-roamingen.

Lagt til 2009-11-18 12:42:
Og dette blir hvertfall ikke nevnt
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvilken verson skal du ha kokiri?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvilken verson skal du ha kokiri?



Vanlig, gidder ikke å stresse med å få tak i andre versjoner
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har nå bestilt White Edition fra Gamezone, så håper jeg kanskje får det før helgen, selv om det ikke gjør så altfor mye om jeg må vente til neste uke. Uansett så gleder jeg meg stort, og kommer mest sansynlig til å spille det veldig lenge når det kommer i hus, eller internat for å være helt presis
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg så at det var en person som nevnte hvor man kan få tak i Black Edition fra norske sider i går. Men nå finner jeg det ikke!
Noen som kan nevne noen norske nettbutikker hvor du kan kjøpe Black Edition?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tror nok han duden må ha tatt feil. Jeg letet ekstremt lenge etter Black Edition i går, men fant den ingen steder. Så jeg vil tro den er utsolgt for lenge siden. Så om du vil ha noe ekstraordinert ville jeg gått for White Edition.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Da blir det fra Play.com da...
(Ste-faren min har en svensk adresse, så vi får tak i det uten å måtte betale toll! )
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gjett hva jeg spiller nå
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Uhm...
[PROTOTYPE]?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer kokiri:
Gjett hva jeg spiller nå


Vi andre har spillt Modern Warfare 2 i en uke nå så du må ikke tro det du gjør på er spesielt -.-

Jaja, imorga kommer AC2 ut, jeg for min del fikk ikke tak i en annen kopi en White Edition, men gleder meg kjempe mye til å få spillt det imorga
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer kokiri:Gjett hva jeg spiller nå

Vi andre har spillt Modern Warfare 2 i en uke nå så du må ikke tro det du gjør på er spesielt -.-

Jaja, imorga kommer AC2 ut, jeg for min del fikk ikke tak i en annen kopi en White Edition, men gleder meg kjempe mye til å få spillt det imorga


Jeg løper over hustakene i 1400-tallets italia, hvis det gjør det mer spessielt
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
O O EPIIC AC2

Heldige j*vel

Lagt til 2009-11-18 23:16:
jeg må vente til fredag da far får lønn
har 200kr på platekompaniet

og han skyllder meg 300kr for prøver pluss 100kontanter
  • 0
Tihi, har spilt i et par timer nå må bare fnise..... er så sykt jævla bra
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bra, supert, Kokiri!
Har gitt penger til min kompis, han skal til USA, kjøpe spillet (Walmart, billig FTW), og jeg må vente i 11 dager på han. -.-
Glad for at PS3-spill er regionsfrie!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Hater at alt er tekstet på norsk... såh mange feil!
Men bortsett fra det: Awesome!
  • 0
Siterer TommyK:
Hater at alt er tekstet på norsk... såh mange feil!
Men bortsett fra det: Awesome!


Enig dritt at ting står på Norsk, men det er jo bare å skru konsollen på engelsk så fikser deg seg jo.

men spillet i seg selv er allerede mye bedre etter 1rn etter min mening. man merker at de har hørt hva folk har klaget på og fikset det, supert!
  • 0
1rn er bare gjentagelse
dra til by, finne ut stuff, prate med han kisen, dra og drepe. Ganger4


  • 0
Siterer TommyK:
Hater at alt er tekstet på norsk... såh mange feil!
Men bortsett fra det: Awesome!


Er Assassin's Creed 2 oversatt til norsk? Hvem har tatt på seg den jobben?><
  • 0
Håper det bare er på playstation 3, for der er det lett å bytte til engelsk...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!