Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokemon spillere


Siterer Ash Ketchum:
Har brukt Master Ball allerede på Giratinia. Har fanget Uxie og Azlef. Mespirit skal jeg fange, bruker bare Golbats Mean Lock. Jeg kom på det selv . Men har ikke prøvd å finne den ennå. Springer mellom to routes til den kommer nær meg så tar jeg den i gresset.

Når kan man skaffe National Dex da? Mangler bare ca 4 pokemon der. Åja, hvor kan man se Garchamp?


Citerer dirty hitman:
Sjekk på Pokètch`en der er det en love greie som viser hvor glad pokèmonen er, mår den har to små hjerter sa leveler du den opp å utvikler den seg


Hvor skaffer man den? Lette rundt hele regionen men fant den ikke. Fant den på Diamond, men ikke på Platinum. Men vet ikke hvor jeg skaffet den på Diamond, har ikke Diamond lenger heller.

Du må bare snakke med en jente i pokèmon centeret i Eterna City
Og hvorfor fanget du Girartina med Master Ball, jeg brukte Great Ball på første forsøk ettet å skadet den til rødt liv

Lagt til 2009-06-25 23:05:
Siterer AJV:
Er det noken som har fått tak i shymin eller arceus enda?

Du må få deg Azure flute for Arceus, og Oak`s Letter for Shaymin. Det er bare tre måter å bruke for å få tak de tingene.

1. Nintendo Event: Da må du gå til en Pokèmon messe, hvor de deler ut spesiel ting du fester til DS`en å skriver en kode som du får

2. Mystery Gift: Bli venn med mange vi Wi-Fi (helst japanere, fordi de holder alle slags messer ) og spør dem om de har de tingene, sånn de kan sende det til deg via Mystery Gift

3. Action Replay: Bruk jukse metoden ved å holde inn select i ett eller annet gress så finner du pokèmonen, eller bruk event metoden instruksjonen står i Action Replay coden, NB! Du trenger Action Replay
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Jeg trenger hjelp med å linke Machoke til utvikle seg til Machamp, Magmar til Magmortar og Electabuzz til Electivire, noen som kan hjelpe meg
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
mit team på platinum er
Bagon lv 24 - Bite - Leer - Headbutt - Focus Energy

Prinplup lv 23 - Cut - Water Sport - Peck - Bubblebeam

Monferno lv 23 - Fury Swipes - Leer - Flame Wheel - MachPunch
Luxio lv 23 - Tackle - Bite - Charge - Spark

Grotle lv 23 - Withdraw - Bite - Razor Leaf - Curse

Mew lv 23 - Pound - Transform - Mega Punch - Metronome
Rocktober
  • 0
Fant ut at det var fire i eliten og at hun var champion selv. Fant også ut at jeg må banke henne etter de fire. Men takk for hjelpen med Ether, ga opp letingen. Går litt tom for moves. Ikke gidder jeg å bruke penger på PP UPs heller..

Siterer AJV:
Er det noken som har fått tak i shymin eller arceus enda?


Som Dirty Hitman sier så er det vanskelig å skaffe Arceus. Det letteste ville være å hacke, men det nekter jeg på

M
Siterer King-of-metal:
mit team på platinum er
Bagon lv 24 - Bite - Leer - Headbutt - Focus Energy

Prinplup lv 23 - Cut - Water Sport - Peck - Bubblebeam

Monferno lv 23 - Fury Swipes - Leer - Flame Wheel - MachPunch
Luxio lv 23 - Tackle - Bite - Charge - Spark

Grotle lv 23 - Withdraw - Bite - Razor Leaf - Curse

Mew lv 23 - Pound - Transform - Mega Punch - Metronome


Ser bra ut det.. Tradet du med noen som brukte Pal Park for å skaffe Mew? Åå.. Hvordan skaffer man Mew? Vet det er på Emerald, men hvordan? Mittt team er foresten:
Luxray (lvl 60)
Infernape (lvl 56)
Lucario (lvl 60)
Gyarados (lvl 59)
Shelgon[Salamence] (lvl 38 )
Giratina (lvl 54)

Floatzel (lvl 60)
Schyter (lvl 48 )
Haunter (lvl 40)

Det er de jeg bruker mest! Skal få utviklet Shelgon så snart som mulig . Men som du ser har jeg et oppenrom, det er sånn ekstra ("sterke") pokemoner som jeg bruker/brukte.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg har netopp begynt på ny sammen med mitt Action Replay card så jeg har endel pokemoner fea de gamle spillene.. skal få spillet mye i løpet av helga og de neste ukene når jeg har ferie fra jobben
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
jeg tradet
Rocktober
  • 0
  • AJV
  • AJV
Kor får man kjøpt action replay?
Death to pigeons!
  • 0
på gamestop. Men vit dette kjære AJV: man kan ikke SPILLE pokémon om man har en action replay. Om man har action replay så spiller man action replay, ikke spillet som AR-kodene tilhører.
Hele poenget med Pokémon er å FANGE alle sammen. "gotta CATCH 'em all". Det heter ikke "Gotta hack 'em all"
Omfg. Spill spillet, ikke bruk action replay. Dette gjelder dere alle sammen, ikke bare AJV. Action replay tar bort HELE moroa med apillet. Et pokémonspill er null og niks om du ikke spiller det godt og ærlig.

takk.
"How do you pronounce fish without eyes?" "Fsh!" - Abbot Fransisco - Dragon Quest VIII
  • 0
har selv aldri brukt AR og har nå 18pokemoner i lvl100 men når det kommer til hvor mange forskjelige pokemoner jeg har er det ikke like imponerende
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • AJV
  • AJV
Hadde ikkje tenkt til å jukse i pokemon men eg har alltid lurt på kor man kan få tak i en
Death to pigeons!
  • 0
Action Replay for Nintendo DS får du kjøpt på de fleste GameStop-butikkene i Norge. De burde ha det der. Om de ikke har det, så er de utsolgt, og det er kanskje like greit...

Bruk den med omhu AJV. Misbruk kan ødelegge det aller meste av gode spill. Selve spillet blir da altså ikke ødelagt, men opplevelsen blir fullstendig ødelagt...
"How do you pronounce fish without eyes?" "Fsh!" - Abbot Fransisco - Dragon Quest VIII
  • 0
Vis du skal ha alle pokemonene i platinum/diamond/pearl så er Action replay et billigere valg... vis du ikke har de gamle spillene til advance selvfølgelig... jeg letet rundt etter de spillene først og fant Firered brukt for 249kr.. da valgte jeg heller action replay til 269... og du mister ikke noe av følelsen av pokemon når du bruker den det kommer bare ann på hvordan du bruker den...

Lagt til 2009-07-14 15:14:
pluss vis du har AR så kan du få shiny pokemoner i forskjellige farger osv. som gir spillet mer spenning for meg...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har en versjon av alle spillene. (blue,crystal,ruby,LG,Colloseu, XD,pearl,revolution) Men når jeg ser at folk skriver hvor mange de har i lvl 100 blir jeg litt forskrekket...

Er det ingen her på GR som bruker EV og IV trening?

Teamet mitt er forresten (alle er EV trenet og nøye planlagt)
Weavile, Elevtrivire, Ninjask, Alakazam, Salamence, Sceptile. Kan spille battle revolution online, har ikke riktig ruter for DS online.

Battle revolution FC: 5069-2842-9122 legg meg til
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
  • 0
Siterer dirty hitman:
Jeg trenger hjelp med å linke Machoke til utvikle seg til Machamp, Magmar til Magmortar og Electabuzz til Electivire, noen som kan hjelpe meg
Siterer dirty hitman:
Jeg trenger hjelp med å linke Machoke til utvikle seg til Machamp, Magmar til Magmortar og Electabuzz til Electivire, noen som kan hjelpe meg


Den enkleste måten for magmortar/electrivire er å få dem fra Battle revolution, da får du også med itemet som trengs så du kan lage en. Når du får dem har de ingen EV poeng... (det er bra ) Du må ha en kode, søk etter det på google...
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
  • 0
Siterer Deiron:
Er det ingen her på GR som bruker EV og IV trening?


jodda. jeg EV-trener. Mangler enda power-items, så jeg er egentlig ikke kommet helt i gang enda. Driver og breeder etter angrep og lager babyer først. Pokémon er ikke høyest prioritert akkurat nå for å si det sånn... Men det er flere enn deg her som utnytter EV og IV i pokémonspillene. Tror likevel det er mange her på forumet som ikke har peiling på hva det dreier seg om.
"How do you pronounce fish without eyes?" "Fsh!" - Abbot Fransisco - Dragon Quest VIII
  • 0
jeg IV og EV trener jeg også^^ men fikk platinum for ikke så lenge sia så er ikke så godt i gang enda. Mitt team på platinum er:

Gengar Lv. 61
Giratina Lv. 62
Infernape Lv 65'
Larvitar Lv 29
Luxray Lv 53
Staraptor Lv 53

Min FC på platinum er:
5156 0038 8236

Og deiron: La deg til på battle revolution
  • 0
Teamet mitt ATM:
Palkia lvl. 100
Palkia lvl. 70
Dialga lvl. 70
Giratina lvl. 73
Heatran lvl. 71
Regigigas lvl. 75
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Siterer nintendofreak:
Teamet mitt ATM:
Palkia lvl. 100
Palkia lvl. 70
Dialga lvl. 70
Giratina lvl. 73
Heatran lvl. 71
Regigigas lvl. 75


duh... Du kan ikke skryte av at du har et team med kun Legendaries... Du kan ikke bruke dem i battle frontier, heller ikke i vanlig online-battling.

Dessuten er teamet ditt lite variert. Litt motstand i form av BoltBeam, og du ligger tynt an...

(BoltBeam = noen med Thunderbolt og Ice Beam)
"How do you pronounce fish without eyes?" "Fsh!" - Abbot Fransisco - Dragon Quest VIII
  • 0
Vet, dette er ikke det beste jeg har, men det er de jeg bruker ATM for å få alle opp over lvl 80.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
noen som kan bytte bort en deoxys?
  • 0
Siterer Deiron:
Er det ingen her på GR som bruker EV og IV trening?

Jo.

Det er tilfredsstillende å joine ett forum, se ut som en idiot, bli utfordret og deretter totalt ødelegge dem. Skremmende få gidder å gjøre dette, men "Trening" (EV's) og "DNA" (IV's) gjør det hele mer krevende. En lavere level kan totalt ødelegge en høyere om den er trent skikkelig og/eller har gode moves + items og sånt.

Det er flere variabler enn level.



(ja, for meg er det å tirre fanboys en hobby, lol)
  • 0
  • AJV
  • AJV
Kan noken forklare korleis man EV og IV trener pokemon?

Har aldri skjønt det før
Death to pigeons!
  • 0
Siterer AJV:
Kan noken forklare korleis man EV og IV trener pokemon?

Har aldri skjønt det før

http://www.serebii.net/pokedex-rs/ev.shtml ev's
http://www.serebii.net/games/ivs.shtml iv's

ganske "what" til å begynne med, men er ikke serlig vanskelig. og om du møter noen som har gjort det vs dine uten det der alle er level 100 vil du bli overkjørt som oftest :s
  • 0
  • AJV
  • AJV
Skønte EV men ikkje IV
Death to pigeons!
  • 0
Siterer AJV:
Skønte EV men ikkje IV

Det er teknisk sett Pokemon DNA, om de klinger helt kan f.eks 2 Umbreons ha ganske forskjellig defense eller noe. Det er måter å regne dem ut på etc.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!