Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Prototype eller inFamous?


Jeg synes begge spillene virker ganske like... Men jeg vil høre deres mening!
Begge to ser ut som ganske kule sandbox spill, og selv om begge har høye aldersgrenser... så skal jeg prøve å få kjøpt minst et av dem. Hva synes dere? Diskuter!

Jeg synes Prototype ser mer lovende ut, mer dybde, flere muligheter... Pluss at inFamous ser litt stivt of uten dybde. Men jeg så nærmere på inFamous idag... og det så faktisk ganske lovende ut! En blanding av "Getting up" spill og fighting-sandbox-spill, så ikke så ille ut likevel! Men likevel ser Prototype bedre ut, siden det minner meg om Hulk-spillet mitt fra når jeg var liten (Incredible hulk: ultimate destruction til Gamecube.)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Prototype. På grunn av New York og fordi det er det jeg har ventet mest på . Har ikke hørt om infamous før nå
  • 0
Prototype har størst potensial , men er mest sikker på at Sucker Punch får laget et bra spill også.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Kjøp begge, eller test iallefall demoen av spillet/spillene. Tror nok at Prototype har et størst potensial, men jeg skal uansett ha begge.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Jeg tror det kommer en inFamous demo i morgen (Fredag 8. Mai), så vi får se om det er bra da.

Jeg er også enig om at prototype har mere potensial, men jeg synes inFamous ser lovende ut også. Vi får vel bare vente å se.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Skal forhåndsbestille begge om noen dager fra absoluttspill.
  • 0
Jeg må si meg enig i at Prototype har størst potensial, så jeg kommer nok til å satse på det.. men inFAMOUS blir nok bra det også!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Jeg har bare 360, men jeg synes Prototype ser best ut.
Vet dere noe om en demo til prototype?
  • 0
Siterer ROJ123:
Jeg har bare 360, men jeg synes Prototype ser best ut.
Vet dere noe om en demo til prototype?

Ikke enda, men kanskje snart. (Håper jeg )
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Har en mistanke om at jeg vil ende opp med begge. Med Prototype virker som du vil ha litt flere muligheter ved at du kan absorbere andre folk sine "kvaliteter" og bruke dem selv. Har potensieale til å bli et mye mer variert gameplay enn inFAMOUS.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Sant nok kommer Prototype opp med et mer spennende konsept enn Infamous, men utifra gameplayvideoene jeg har sett av det har jeg en viss mistanke om at det kan floppe.. Liker heller ikke helt tanken på at du hele tiden har vakter og millitærstyrker etter deg.. Ødelegger liksom litt av Sandbox-feelingen..
Nei, men jeg venter til begge to ankommer butikkhyllene og bare tar det derifra.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
skal nok også ha begge... men har høyest forhåpninger til infamous. virker mer polert..

tror begge blir bra..
  • 0
bestilte inFamous NU!

Angående Prototype venter jeg og ser hva anmeldelsene sier, tviler på at det blir like bra. Som Rampage sier:
Siterer Rampage Jackson:
infamous virker mer polert..
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har en infamous beta key som jeg ikke bruker, den første som skriver i gjesteboken min får den
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Vel, jeg har nå spilt meg gjennom betaen av inFamous, og må si at jeg ble rimelig skuffet. Spillet har sine artige elementer, som et genialt klatresystem som lar deg gripe fatt i og klatre på stort sett alt i spillet, men dessverre skyggelegges gleden i dette ganske markant av en ektremt kjedelig og platt spillverden. Spillverden er latterlig kjedelig designet og mangler dybde, og virker på ingen måte dynamisk. Veldig skadende for resten av spillet, når ting utfolder seg i slike omgivelser.

En annen ting som kan være positivt, men til tider også negativt er systemet for nærkamp. Det kan være artig å grille fienden med strøm de første fem minuttene, men beklageligvis dabber denne gleden ganske fort av når det blir klart at det minner tvilsomt mye om Spiderman-spillene. Det er på ingen måte et overveldende pluss... Det virker også veldig enkelt og platt, og jeg mener at det kunne vært lagt inn langt flere spenstige angrep og avslutninger.

Dessuten virker det som en gjennomført og skikkelig historie er mer eller mindre fraværende, og også her mangler det nødvendig dybde. Men jeg har dog kun spilt betaen, og skal vel ikke dømme det så altfor hardt. Det kan jo skje et mirakel de siste to ukene. Eller ikke. Av det jeg har spilt er inFamous et 6/10 spill. Ikke noe å løpe skoa av seg for med andre ord. Veldig synd.

Prototype ser på den andre siden en hel del mer interessant ut, på grunn av en tilsynelatende langt mer gjennomført spillverden, så vel som en mer solid historie. Men også Prototype ser ut til å lide litt av Spiderman-syndromet i kampsystemet, noe som også er veldig synd. Likevel synes jeg absolutt at Prototype ser overlegent ut hittil. Litt synd at ekslusiviteten ikke ble bedre.

Siterer Rampage Jackson:
skal nok også ha begge... men har høyest forhåpninger til infamous. virker mer polert..


Utifra betaen er det motsatt. Det virker veldig upolert.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Vel, jeg har nå spilt meg gjennom betaen av inFamous, og må si at jeg ble rimelig skuffet. Spillet har sine artige elementer, som et genialt klatresystem som lar deg gripe fatt i og klatre på stort sett alt i spillet, men dessverre skyggelegges gleden i dette ganske markant av en ektremt kjedelig og platt spillverden. Spillverden er latterlig kjedelig designet og mangler dybde, og virker på ingen måte dynamisk. Veldig skadende for resten av spillet, når ting utfolder seg i slike omgivelser.

En annen ting som kan være positivt, men til tider også negativt er systemet for nærkamp. Det kan være artig å grille fienden med strøm de første fem minuttene, men beklageligvis dabber denne gleden ganske fort av når det blir klart at det minner tvilsomt mye om Spiderman-spillene. Det er på ingen måte et overveldende pluss... Det virker også veldig enkelt og platt, og jeg mener at det kunne vært lagt inn langt flere spenstige angrep og avslutninger.

Dessuten virker det som en gjennomført og skikkelig historie er mer eller mindre fraværende, og også her mangler det nødvendig dybde. Men jeg har dog kun spilt betaen, og skal vel ikke dømme det så altfor hardt. Det kan jo skje et mirakel de siste to ukene. Eller ikke. Av det jeg har spilt er inFamous et 6/10 spill. Ikke noe å løpe skoa av seg for med andre ord. Veldig synd.

Prototype ser på den andre siden en hel del mer interessant ut, på grunn av en tilsynelatende langt mer gjennomført spillverden, så vel som en mer solid historie. Men også Prototype ser ut til å lide litt av Spiderman-syndromet i kampsystemet, noe som også er veldig synd. Likevel synes jeg absolutt at Prototype ser overlegent ut hittil. Litt synd at ekslusiviteten ikke ble bedre.


Citerer Rampage Jackson:
skal nok også ha begge... men har høyest forhåpninger til infamous. virker mer polert..


Utifra betaen er det motsatt. Det virker veldig upolert.


Hvor fikk du betaen fra? vil gjerne prøve det selv
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Siterer Lilll:
Hvor fikk du betaen fra? vil gjerne prøve det selv


Jeg fikk den fordi jeg er så tøff.

Hehe, neida. Fikk den av en annen bruker her på forumet, som beklageligvis ikke eier en PS3. Og det er alltid lurt å prøve selv før man stempler den endelige dommen på noe.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Meh, jeg er usikker på Prototype, er rett for det jeg ikke likte med Assassin's Creed; Ensformige kontroller, etterhvert ihvertfall xD
Har utrolig lyst på betaen til inFamous, er virkelig nysgjerrig på hvordan det er
for meg blir det enten inFamous eller Prototype Vi får se...
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Citerer Rampage Jackson:skal nok også ha begge... men har høyest forhåpninger til infamous. virker mer polert..



Utifra betaen er det motsatt. Det virker veldig upolert.


når du sier beta, mener du demo?

for hvis du mener beta så er det tidlig å uferdig verson, mens demo er 98-100% ferdig verson...

har du prøvd "beta" til begge spillene?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
når du sier beta, mener du demo?

for hvis du mener beta så er det tidlig å uferdig verson, mens demo er 98-100% ferdig verson...

har du prøvd "beta" til begge spillene?


Jeg sikter til betaen Gamereactor gav ut nøkler til, men det er nok mer som en demo ja. Selve saken heter jo tross alt "inFamous demo". Men nei, jeg har kun prøvd demo av inFamous, noe som ærlig talt var såpass skuffende at jeg håper for Prototypes del at det er bedre... Ikke at inFamous er direkte dårlig, bare at jeg aldri ville brukt over 500 kroner på det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Kanskje inFamous blir litt som Crackdown? Gøy i starten med de evnene i starten, men ganske kjedelig etterhvert? Dessuten virker det jo som det gjør det samme som mikromyk gjorde.

For, med Crackdown fulgte jo Halo 3 betaen med, og med inFamous følger jo Uncharted 2 betaen med. Jeg vet ikke jeg, men det aner meg at inFamous ikke er like bra som vi tror.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
I see, får prøve demoen til spillet før jeg kjøpe det da... jeg mislikte uncharted etter demoen.. men kjøpte fullversonen for 199kr, og jeg elsket det.. så vanskelig og dømme før man har prøvd fullverson ofte synes jeg...
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
for hvis du mener beta så er det tidlig å uferdig verson, mens demo er 98-100% ferdig verson...


Ikke nødvendigvis. En demo kan være fra hvilken som helst versjon av builden til et spill, mens en beta er fra et bestemt tidspunkt under utviklingen. Demoer kommer uansett som oftest opp mot releasen av spillet det representerer, men spill som Test Drive Unlimited og Lost Planet hadde demoer som kom ut ca. 1 år i forkant av spillet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:for hvis du mener beta så er det tidlig å uferdig verson, mens demo er 98-100% ferdig verson...



Ikke nødvendigvis. En demo kan være fra hvilken som helst versjon av builden til et spill, mens en beta er fra et bestemt tidspunkt under utviklingen. Demoer kommer uansett som oftest opp mot releasen av spillet det representerer, men spill som Test Drive Unlimited og Lost Planet hadde demoer som kom ut ca. 1 år i forkant av spillet.


ikke 2 uker før realise min venn.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Vanskelig, begge kommer til å bli bra. Sier bare at du må spare til begge!
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!