Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Prototype eller inFamous?


Det har bare kommet en anmeldelse av prototype
  • 0
Begge helt klart, er på siste øya i inFamous nå, så alt er klart for Proto den 12.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Spaceworld sier de får det inn i morgen på 360 og på PS3 lørdag.
  • 0
Det er feil, det får de ikke

Spillet har nordisk release 12/6, men jeg mener å ha hørt at spillet slippes over Steam den 6/6

Spaceworld får ikke varer på lørdager, varene kommer på tirsdag, onsdag og fredag Så den du prater med i den butikken bullshitter deg eller prøver å redde ansikt
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer ROJ123:
Spaceworld sier de får det inn i morgen på 360 og på PS3 lørdag.


dra dit også hvis du får det så eier du big hurt... hvis ikke, ja ja..
  • 0
Gleder meg helt sinnsykt til Prototype! Ettersom det kommer neste fredag skal det nytes hele helgen!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Big Hurt:
Det er feil, det får de ikke

Spillet har nordisk release 12/6, men jeg mener å ha hørt at spillet slippes over Steam den 6/6

Spaceworld får ikke varer på lørdager, varene kommer på tirsdag, onsdag og fredag Så den du prater med i den butikken bullshitter deg eller prøver å redde ansikt


Det er ingen som sier det men det står på nett siden deres. Men tviler sterkt da.
  • 0
Det virker faktisk som om det er to ganske forskjellige spill, til tross for at settingen og "reglene" er de samme.

Jeg gidder likevel ikke å kjøpe begge da. Infamous så rimelig fett ut og var veldig fristet til å kjøpe det, men da jeg så at Prototype fikk bedre anmeldelser forhåndsbestilte jeg det.
"Det er bedre med ti fugler på taket enn du tror"
  • 0
prototype. mer badass.

inFamous. mye bedre historie.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Trekker tilbake det jeg sa om bedre anmeldelser, nå ligger faktisk prototype litt under infamous. Av en eller annen grunn synker alltid scoren på metacritic og gamerankings ettersom flere anmeldelser kommer ut...
"Det er bedre med ti fugler på taket enn du tror"
  • 0
Kjøpte Prototype i går, det eier! 9/10 så langt for meg. Anbefales på det sterkeste!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Kjøpte Prototype i går, det eier! 9/10 så langt for meg. Anbefales på det sterkeste!


Hva er positivt, og hva er negativt? Tror kanskje jeg skal kjøpe det, men vil høre fra litt andre enn Gamereactors anmeldelse.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Positivt er at det er veldig gøy å kunne løpe på hva som helst, og å kunne forvandle seg til hvem som helst, tidenes kuleste superkrefter og et supert kampsystem!

Negativt er at grafikken ikke er optimal for PS3, at det ikke går ann å ødelegge andre bygninger enn de som er forhåndsbestemt, og att fysikksystemet ikke er tidenes beste akkurat. Men det er bare bagateller i forhold til det positive.

Men jeg kan ikke uttale meg så veldig mye ennå, etter som jeg ikke har spilt det så mye. Det jeg forteller er det jeg har merket meg til nå.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!