Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Haha, litt for lat?
  • 0
ja, jeg har gjort dem ferdig

Lagt til 2010-02-09 22:28:
Siterer F0xHunter:
Haha, litt for lat?

kanskje det
1+1= Pai?
  • 0
Jeez, jeg har ikke en gang orka å fullføre spillet!

Lagt til 2010-02-09 22:31:
Hah, så akurat at du også bor i vestfold... Dette kan bli interresant
  • 0
jeg lasta forsåvidt ned den derre servant of dawn og fort sutch greia, trenger å gjøre ferdig main questet. Pc'en klikka så jeg måtte gjennopprette den fra fabrikk programmeringen
1+1= Pai?
  • 0
Servant of the dawn, flott mod ;D
  • 0
Synes den ser litt harry ut jeg

Lagt til 2010-02-09 22:32:
Så mye action har vi ikke hatt i denne tråden på måneder!
  • 0
tror det egentlig skulle være en by til kalt sutch, husker ikke hvor jeg leste det da hmmm.....

Lagt til 2010-02-09 22:34:
rakk ikke deadlinen tar jeg ikke feil

Lagt til 2010-02-09 22:36:
kan sende link til traileren hvor de viser hvor sutch egentlig skulle vært...
1+1= Pai?
  • 0
Ja, det var en by som egentlig het sutch, husker ikke hvorfor den ble kutta, men hvis du ser på rulleteksten i spillet, ser du at den er på kartet i bakgrunnen.
  • 0
husker når jeg var yngre, fulgte med på modden kalt imperial legion faction mod. Var innpå hjemmesiden hver dag i 1 og et halvt år. Betan ble lagt ut. Ganske bra men full av bugs. Ventet 1 år til bare for å finne ut at modden var død
1+1= Pai?
  • 0
Den husker jeg Wetoos!!!

Fort Sutch er kanskje det du tenkte på?
  • 0
De la inn Fort Sutch der byen Sutch egentlig skulle ligge
  • 0
Aha Synes egentlig antallet byer er bra jeg, men landsbyer og mer camps og bebyggelser hadde vært noe (Vil ikke ha en fancy mod, jeg tenker bare hva de burde hatt i originalen)
  • 0
Kunne vært flere små byer og gårder og litt sånt. Skingrad skryter jo sånn av osten sin, men hvor er gårdene som produserer det?
1+1= Pai?
  • 0
Siterer Wetoos:
Kunne vært flere små byer og gårder og litt sånt. Skingrad skryter jo sånn av osten sin, men hvor er gårdene som produserer det?



That's a secret
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Sheogorath kanskje, han er jo kjapp på å love folk oster så muligheten er der
  • 0
Hmm... Det er godt mulig. Men det betyr jo at folka i Skingrad er på konstant til og fra-reise mellom Skingrad og Sheogoraths Shrine
  • 0
han klarer jo å få det til å regne hunder, da kan han vel gjøre det samme med ost

Lagt til 2010-02-10 21:23:
fant ut at det går an å redigere ting muhahahahahahah!
1+1= Pai?
  • 0
Oh noez!
  • 0
oh yez!!
1+1= Pai?
  • 0
Siterer Reinsdyret:
Aha Synes egentlig antallet byer er bra jeg, men landsbyer og mer camps og bebyggelser hadde vært noe (Vil ikke ha en fancy mod, jeg tenker bare hva de burde hatt i originalen)


Ganske enig i deg deg der ;) Skulle gjerne hatt flere gårder og bebyggelser, og det er mange modder som gjør noe med det. Jeg er veldig for modder da det forlenger levetiden på spillet betraktelig. Har laget noen få selv også ;)
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Siterer hansleonard:
Citerer Reinsdyret:Aha Synes egentlig antallet byer er bra jeg, men landsbyer og mer camps og bebyggelser hadde vært noe (Vil ikke ha en fancy mod, jeg tenker bare hva de burde hatt i originalen)

Ganske enig i deg deg der ;) Skulle gjerne hatt flere gårder og bebyggelser, og det er mange modder som gjør noe med det. Jeg er veldig for modder da det forlenger levetiden på spillet betraktelig. Har laget noen få selv også ;)


Likewise ;) Men mods som lager nye steder kræsjer med ørten steder, det orker eg ikkje. Elsker mods, ikke tenk noe annet, men jeg har rimelig mange nå. Kræsjlisten er ganske flerfarget og lang
  • 0
vet det er ganske trist egentlig =(
1+1= Pai?
  • 0
Får glede oss til det neste spillet i serien da, håper de tar de beste elementene fra Morrowind, Oblivion, Fallout 3 og de mest populære modsene. Vil forresten få spillet et halvt år senere om de fikser bugsene på den tiden
  • 0
Hva var nytt og bedre med FO3?
  • 0
Siterer F0xHunter:
Hva var nytt og bedre med FO3?




Atmosfære
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!