Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Spekulerte vi ikke at det skulle foregå på Summerset Isles også? I morrowind sa de at det var problemer i cyrodiil.
1+1= Pai?
  • 0
Siterer Wetoos:
Spekulerte vi ikke at det skulle foregå på Summerset Isles også? I morrowind sa de at det var problemer i cyrodiil.


De sa det var problemer i skyrim i Olbivion og da...
Carpe Noctem
  • 0
Har noen hatt dette problemet?
Jeg starter spillet, konfigurerer grafikken og blahblah.
Så trykker jeg på new Game. Start a new game?boksen kommer opp, jeg trykker Yes.
Boksen forsvinner og menyen står bare der og ingenting skjer. Spillet fryser ikke, menyen lagger ikke, alt virker glat, untatt new game tingen.. Har reinstallert rundt 4 ganger, patchet og oppdatert etc..
  • 0
Noen som har Collector's Edition av Oblivion?

Isåfall, er det verdt å kjøpe selv om man allerede har spillet, og vet dere hvor jeg kan få tak i det, utenom amazon.com?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Noen som har Collector's Edition av Oblivion?

Isåfall, er det verdt å kjøpe selv om man allerede har spillet, og vet dere hvor jeg kan få tak i det, utenom amazon.com?


Bare å søke på nettsider som selger spill det...

Når vi er inne på collectors edition. Gjett hvem som skal kjøpe den dyreste utgaven av Skyrim, selv om det skulle være muggen leverpostei og hardt syltetøy i den??
Carpe Noctem
  • 0
Jeg gjetter meg meg selv Hurra jeg hadde riktig
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Er ikke *noe* interresert i Skyrim egentlig, men skal vel ha den bare for å ha den...

Lagt til 2011-01-02 15:18:
Super-duper Mega-limited Collectors Edition lisssom.
  • 0
Jeg skal også spare opp penger så jeg kan den beste utgaven som kan kjøpes.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
skal spare meg til 3000 sånn at jeg er forsikra collectors edition til pc og xbox
  • 0
The Elder Scrolls 5 blir nice! De sier at de bygger på Oblivions Ai system kalt Radiant AI, som i ny versjon blir Radiant Story. Samtidig vil spillmotoren byttes ut med en ny de har laget selv. Sett scans, og grafikken i nåværenede nivå av utvikling ser herlig ut!
  • 0
Nettopp skaffa meg gaming pc! Lurer på om Oblivion funker på Windows 7. Og hvor kan jeg kjøpe det til pc?
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Siterer Giotto:
Nettopp skaffa meg gaming pc! Lurer på om Oblivion funker på Windows 7. Og hvor kan jeg kjøpe det til pc?


Jeg fant det i butikken for ikke så lenge siden til 99kr (goty edition) og jeg klarte å kjøre det helt fint på windows 7 med masse mods og ting og tang.
Carpe Noctem
  • 0
Kommer jo mer ann på selve PC-en enn operativsystemet da :p
  • 0
Noen ideer om gode steder jeg kan stjele dyre ting så jeg kan få opp fencen min hos Thieves Guild litt raskere?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gå inne i byene sine castles, tjente shitload med gull kjappt!
  • 0
Jeg pleier bare å stjele alt i bruma og ha oppi 500-1000 gold uten å måtte bruke mye tid på det. En dame har masse rustninger og våpen så da går det fort
Carpe Noctem
  • 0
Samme som Arawos! Slottet har artfifact ( to om du gjør quest for grevinnen) og med knights of the nine kommer det noen saftige bøker i chapel of Bruma!
  • 0
Hoho, har Oblivion på Xbox! Tenkte jeg skulle kjøpe pc versjonen. Har bare ett spørsmål: Er det gratis plug-ins?
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Siterer Giotto:
Hoho, har Oblivion på Xbox! Tenkte jeg skulle kjøpe pc versjonen. Har bare ett spørsmål: Er det gratis plug-ins?


"Gratis" er et veldig løst ord, Giotto. Om du vil kjøpe dem på nettsiden deres, koster de noen få dollar per.
  • 0
Siterer Giotto:
Hoho, har Oblivion på Xbox! Tenkte jeg skulle kjøpe pc versjonen. Har bare ett spørsmål: Er det gratis plug-ins?


Jeg ville annbefalt deg å kjøpe GOTY og så evt. kjøpe de små add'ons greiene for moneeey.
Carpe Noctem
  • 0
Har endelig skaffa meg Oblivion til pc! Noen mod annbefalinger?
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Dont get me started on mods... :p

Men jeg anbefaler deg å spille igjennom spillet uten mods først.
Deretter leter du opp mods som fikser eller legger til ting du vil ha
  • 0
Ja, ikke faen om du skal så mye som tenke på mods før du har fått spilt det ferdig uten.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Har runna det et par 3 ganger på xbox
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Daså! Foreslår DarkUI'd DarN for å bytte ut den forferdelige UI-en på PC-versjonen av Oblivion.

Hvis du er interessert i en ny vri på leveling i Oblivion ville jeg tatt en titt på Oblivion XP eller nGCD.

Hvis du faktisk vil se at sverdet ditt brenner når det har en flamme-enchantment, last ned Enchantment and Hit Shaders (trykk på mirrors-fanen for å laste den ned)

Anbefaler også å bytte ut kartet i Oblivon med disse to, et for Tamriel og et for Shivering Isles: Color Map Mod og nONatees colored Shivering Isles map.

De uoffisielle patchene er også et must, og du finner de her:
Oblivion
Shivering Isles
Alle DLC-ene

Altenate Start Arrive by Ship har blitt noe jeg ha i min install av Oblivion. Da kan du starte på nytt så mye du vil uten å måtte slite deg igjennom hele introen.
Siden du har spilt Oblivion ett par ganger, tror jeg du vil like Bananasplit Better Cities. Den gjør byene "bedre" og mer detaljerte. Bare pass på! Denne modden kan kreve mye av PC-en din.

Book Jackets: Oblivion Standard Res pynter på bindene til bøkene i spillet, og gir dem alle et unikt preg!

Denne modden er noe du ikke må gå glipp av: The Lost Spires legger til en ny guild med sin egen linje med oppdrag.

Her får du en av de beste følgesvennene Oblivon har å by på: Ruined Tails Tale legger til en følgesvenn med sin egen quest. Denne modden kan flagge med flere valg, og at Ruined Tail endrer seg og reagerer på det du sier til han!

Innrøm det. Været i Oblivion var ikke det beste man hadde sett. Denne modden fikser på det!
Weather - All natural
Velg heller denne. Den krever ikke OBSE og Wrye Bash (To ekstraprogrammer) Natural Enviorments Den gjør en veldig bra jobb den også ;)

Hvis du har DLC-ene, er denne et must. SM Plugin Refurbish utsetter starten av DLC-ene, slik at du slipper å trykke deg igjennom pop-up-vinduer de første 5 minuttene av spillet.
LAME (ikke la navnet skremme deg ) forbedrer mange av svakhetene til Oblivions magi-system.
The Unique Landscapes Project er noe alle burde unne seg. Disse modsa endrer mye av naturen i Oblivion. Anbefales på det varmeste!
Og hvis du skal ha alle modsa her, må du ha BOSS. Dette programmet får modsene til å fungere bedre sammen.

Huh! Det var det, jeg vet det ser mye ut, men bare du tar det rolig, kommer du til å være en mester på 1-2-3!

PS. Angående skrivefeil. Har sitti non-stop i en halvtime for deg, så ikke klag.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!