Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Siterer Parkour Gamer:
Joda, men det er visst hovedsymbolet i Skyrim.

Lurer på om dette er det siste spillet i serien? Håper iallefall virkelig ikke det.


Hovedsymbolet i Skyrim? Ja, men du skjønner jo ikke hva jeg mener... Det er jo med i MW og Oblivion som symbolet for Imperiet. Flaggene henger jo rundt omkring i Imperial palace og rundti Ebonheart i mw (og flere steder, samt coeveret) Symbolet er ikke unikt for Skyrim.
Carpe Noctem
  • 0
Er det GameBryo Oblivion bruker? Altså grafikkmotoren.
  • 0
Første gang jeg posta her var på side 126, hva med dere?

Lagt til 2011-05-28 19:26:
(Ble litt nostalgisk skjønner dere)
  • 0
Finnes det en enkel måte å finne det ut på?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer F0xHunter:
Første gang jeg posta her var på side 126, hva med dere?

Lagt til 2011-05-28 19:26:
(Ble litt nostalgisk skjønner dere)


Side 1!
  • 0
Hvorfor får man endruance og hva ser de tut som?
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Finnes det en enkel måte å finne det ut på?
Haha, nei. Jeg gikk manuelt tilbake.
  • 0
Har begynt å spille oblivion på pc igjen har spilt 5 timer og er i lvl 4. noen tips?
What is dead may never die
  • 0
Siterer F0xHunter:
Første gang jeg posta her var på side 126, hva med dere?

Lagt til 2011-05-28 19:26:
(Ble litt nostalgisk skjønner dere)


7 ;)
Fabelaktig!
  • 0
Siterer F0xHunter:
Første gang jeg posta her var på side 126, hva med dere?


Side 92
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hva heter den mod som skulle gi Oblivion syk grafikk?
What is dead may never die
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
MGE.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Allright, trenger litt hjelp her.

Jeg prøver å fullføre Thieves Guild. Har møtt Gray Fox, gjort et par oppdrag og sånt. Jeg har fått beskjed om at jeg må vente på nye ordre, noe jeg ser på som et tegn på å vente i Imperial City Waterfront, hvor Methredhel vanligvis ga meg nye ordre. Men ingen verdens ting skjer. Kan det være en glitch, eller noe jeg gjør feil? Jeg har ventet dritlenge etter en eller annen form for informasjon, men ingen verdens ting skjer. Jo, Orrin, den midlertidige fencen min, ble drept av en vakt. Husker ikke hva som skjedde, men han er død nå, mener jeg å huske. Hva gjør jeg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Allright, trenger litt hjelp her.

Jeg prøver å fullføre Thieves Guild. Har møtt Gray Fox, gjort et par oppdrag og sånt. Jeg har fått beskjed om at jeg må vente på nye ordre, noe jeg ser på som et tegn på å vente i Imperial City Waterfront, hvor Methredhel vanligvis ga meg nye ordre. Men ingen verdens ting skjer. Kan det være en glitch, eller noe jeg gjør feil? Jeg har ventet dritlenge etter en eller annen form for informasjon, men ingen verdens ting skjer. Jo, Orrin, den midlertidige fencen min, ble drept av en vakt. Husker ikke hva som skjedde, men han er død nå, mener jeg å huske. Hva gjør jeg?
staff of worms echo cave den gjør sann du kan gjennopplive han eller du kan bruke console commands
  • 0
Siterer sithunter2:
eller du kan bruke console commands


Litt vanskelig når man spiller på PS3 vil jeg tro.

Husker jeg opplevde noe lignende, men husker desverre ikke hva jeg gjorde for å fikse det, tho.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Glem det, gjør bare alle Thieves Guild oppdragene igjen. Gjør ikke noe, de er jo dritfete.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Gjør ikke noe, de er jo dritfete.


Vel, det er jo sant.

Anyways. Noen som vet hvordan jeg får lagt til paralyserings effekter på våpen, eller kjøper kraftigere spells? Elsker å paralysere ting, så vil gjerne ha noe som varer i mer enn tre sekunder.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Love godmode.
  • 0
Da har jeg bestilt meg The Elder Scrolls IV Oblivion 5th Anniversary Edition (PS3) fra Gamezone,til 198.kr.
Ser at cdon fremdeles har en pris på 499.kr på den...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Bestiller Meg Collectors edition til PC om et par dager, har vært vanskelig å finne, men jeg har funnet det billig!
  • 0
Gud bedre, jeg elsker Whodunit? questet. Fullførte det først èn gang, så loadet jeg tilbake, bare for å gjøre det igjen. Håper Skyrim har en bråte quest som dette.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gud bedre, jeg elsker Whodunit? questet. Fullførte det først èn gang, så loadet jeg tilbake, bare for å gjøre det igjen. Håper Skyrim har en bråte quest som dette.


Helt enig, har en egen save bare til Whodunit?, hvor jeg står foran herregården rett før jeg går inn. Da kan gjøre oppdraget når jeg vil!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Før, når jeg var dum, så letet jeg etter skatten i flere timer x)
  • 0
  • Play
  • Play
Hvordan får eg OBSE til å fungere? Eg har fulgt instruksene, men når eg starter obse_loader, så går skjermen først svart før den tar meg tilbake til desktopet

Lagt til 2011-09-04 10:47:
Nvm. Var bare en mod som fikk det til å kræsje
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!