Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed


på hjemmesiden står det 16+ nå da....kan de ikke bestemme seg da!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
på hjemmesiden står det 16+ nå da....kan de ikke bestemme seg da!


Det er så teit! Det står både 18 + og 16 + på den samme sida..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
vel. skal ha det uansett aldersgrense
  • 0
misunneli på folk som får kjøpe 18+ spill jeg !!
  • 0
Siterer Hl2 fan:
vel. skal ha det uansett aldersgrense


jeg også...har så og si kjøpt det jeg er jo 17 da så
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
oioiioi ..viss dere ser på lesebrev er det en som har spurt hvilken aldersgrense det blir der sier de at det blir 16+
  • 0
Vent og se da folks, kan vi ikke bare diskutere spillet og ikke den meningsløse aldersgrensa!?
  • 0
det var en gledelig nyhet
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Vent og se da folks, kan vi ikke bare diskutere spillet og ikke den meningsløse aldersgrensa!?


den er viktig for meg !!!
  • 0
spillet er jo 16 da, og det er helt sant at broren min har det
  • 0
Siterer vpvmeizter:
spillet er jo 16 da, og det er helt sant at broren min har det


bevis? takk.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer vpvmeizter:
spillet er jo 16 da, og det er helt sant at broren min har det

Skeptisk..
Ok, vi sier at det er 16 da, done.
  • 0
jeg bryr meg ikke

er også VELDIG skeptisk!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
vel jeg kjøper det uansett
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
At det ska værra så farlig med aldersgrensa...
Hvis du ska klage over at du ikke får det hvis det er 18 år's grense, er du nok ikke gammel nok til 16 heller...

Og hvis du er under 16 spiller det jo ingen rolle om det er 16 eller 18
du er jo for liten uansett.

Jeg har sjøl blitt spørt om leg. i butikken, selvom jeg er 19.
  • 0
heh, når jeg forhåndbestilte det ble jeg ikke spurt i det hele tatt!

noen som vet om det er en hoppeknapp f.eks? eller er det bare at du holder inne en knapp også skjer det på en måte av seg selv? (er det ikke en blanding?)
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
jeg har bestemt meg for å vente til over jul med å kjøpe AC...
Må øke filmsamlingen betydelig først
(det er mye viktigere)
  • 0
Spillet får dessverre 18 års grense, leste det et sted, de har blitt strenger på aldersgrensene ved spill som er Sandbox (det at man kan gjøre alt mulig), og ikke minst så ser noen av trailerne voldsomt blodige ut.
Snart Call of Duty: Modern Warfare
  • 0
det blir 16 års grense... og det er jeg glad for
  • 0
Kittelsen:

Hvor leste du det?
Snart Call of Duty: Modern Warfare
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Vent og se da folks, kan vi ikke bare diskutere spillet og ikke den meningsløse aldersgrensa!?


Det er ikke meningsløst for de som ikke får lov til å kjøpe 18+

Siterer 1 3 3 7:
Kittelsen:

Hvor leste du det?


Bernt Erik svarte det i et leserbrev.

Richard svarte 18+

Ubisoft har skrevet BÅDE 16+ og 18+



Lagt til 2007-11-01 17:48:
Siterer TommyK:
Jeg har sjøl blitt spørt om leg. i butikken, selvom jeg er 19.


Hah! Så strenge folk har aldri jeg møtt på! Jeg har kjøpt GTA: San Andreas på Spaceworld i en alder av 14-15 år.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg har ikke giddet else topicet, slå meg, men WTF, kommer det ikke på PC før neste år? WTF??? JEG VIL HA DET NÅ!!!
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0
gjør desverre ikke det nei
skal ha deg på 360 jeg da
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
blir det onlinedel på Ac....
hvis ja, hvordan blir den???
  • 0
Det blir en Online del på Assassins Creed, men det er kun for nedlasting av materiale som våpen, historie, bilder, filmer, baner osv.

Men jeg kjøper meg både AC og CoD4 til jul, så får jeg et glimrende singel player spill og et strålende multiplayer spill
Snart Call of Duty: Modern Warfare
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!