Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Har endelig nåd Warant officer! Har 30000 cR og vurderer å kjøpe MARK IV [G]...
Carpe Noctem
  • 0
Er det noen brukbare Halo spillere her som gidder å prøve å lære en 14-år gammel gutt til å spille Halo? Er ekstremt dårlig BTW :\
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Siterer Manli:
Er det noen brukbare Halo spillere her som gidder å prøve å lære en 14-år gammel gutt til å spille Halo? Er ekstremt dårlig BTW :\


Spill mye! Bygg opp en aim. Det er det som er grunnleggende. Har du ikke aim, sliter du. Lær deg alle banene. Hvor våpnene ligger osv.

Om du vil ha noen å spille med. Legg meg til på live. Gamertagen: Taxta
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Takk Blir du med å spille litt Octagon i helgen?
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Siterer Manli:
Er det noen brukbare Halo spillere her som gidder å prøve å lære en 14-år gammel gutt til å spille Halo? Er ekstremt dårlig BTW :\


Er ikke så veldig god i Halo selv, taper litt. Har du noen å drepe. Du kan legge til meg og. MagnumF0rce er gamertagen.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Manli:
Takk Blir du med å spille litt Octagon i helgen?


Jepp!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
I am a monument to all your sins
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vet noen hvilken rank man får Mark VI hjelmen?
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Arawos:
Har endelig nåd Warant officer! Har 30000 cR og vurderer å kjøpe MARK IV [G]...


Jeg er Warrant Officer Grade 2 og har ikke tilgang til den enda. Hvordan har du det da?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Blir nok mye spilling i helg ja, noen som joiner matchmaking/firefigt?

Gt min er : LilleRawk
Add meg vis du vil spille ;)
Ikke Trykk Her
  • 0
Gleder meg til mye helg spilling
Trying to be reasonable
  • 0
Merker at jeg henger litt etter i skills fra de andre, selv etter bare to dager. Ser dog ut som om jeg spiller bedre i Arena enn i Competitive foreløpig. Har bare fått spilt 17 kamper enda da.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Spiller nesten bare Invasion, og får mellom +15 til +30 hver runde, det er BARE noobs der xD
Men det at jeg spilte veldig dårlig i begynnelsen gjør at jeg ikke har en så veldig høy K/D.


Fikk forresten ett ordentlig random sticky kill i går, last ned og last opp i deres egne file shares hvis dere liker det!

http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=573541&pl
ayer=AcH%20Clawed
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Furon:
Gleder meg til mye helg spilling



Samme her. Er sjuk. Så da har jeg en grunn til å sitte inne i helgen
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer Furon:Gleder meg til mye helg spilling


Sammer her. Er sjuk. Så da har jeg en grunn til å sitte inne i helgen


hehe Samme her
Ikke Trykk Her
  • 0
Jøss. Trenger 66000 Credits for å bli Captain. Tar voldsomt med tid skjønner jeg.
Men har funnet en klok måte å sanke cR.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Jøss. Trenger 66000 Credits for å bli Captain. Tar voldsomt med tid skjønner jeg.
Men har funnet en klok måte å sanke cR.


Fortell
Ikke Trykk Her
  • 0
På tide å runne spillet og begynne på Legendary.

Går det an å spille 4-player co-op på FireFight, split-screen? Jeg og 3 venner pørvde det. Men det sto bare at spillelisten var for full.
  • 0
Har noen tenkt på at Halo: Reach ligner litt på Star Wars: Republic Commando? Grenadelauncheren i Halo fikk meg på tanken, ettersom den ligner veldig på maskingeværet i Republic Commando.

Et spørmsål hører også alltid til; Når man skal "forge" i "Forge World", og man velger banen som heter "Forge World", så er den veldig stor. Er det noen måte man kan kutte ned på banen litt? Noen usynlige vegger eller noe?
(Har ikke satt meg inn i Forge enda, men det kommer vel.)
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
anny 1 care to join for sum online ??

Alpha X Auditor
  • 0
Siterer fantomena:
Går det an å spille 4-player co-op på FireFight, split-screen? Jeg og 3 venner pørvde det. Men det sto bare at spillelisten var for full.


Nope, men med en ekstra tv og en xbox tror jeg det kan gå system-link.

Siterer EXcrack:
Har noen tenkt på at Halo: Reach ligner litt på Star Wars: Republic Commando? Grenadelauncheren i Halo fikk meg på tanken, ettersom den ligner veldig på maskingeværet i Republic Commando.


Når du sier det så. Og så har du en tekniker, en sniper og en psykopat på laget.
Litt inspirasjon fra Bungies side kanskje?
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Citerer fantomena:

Går det an å spille 4-player co-op på FireFight, split-screen? Jeg og 3 venner pørvde det. Men det sto bare at spillelisten var for full.



Nope, men med en ekstra tv og en xbox tror jeg det kan gå system-link.


Skandaløst, Halo har jo alltid hatt 4 player split screen på alt annet enn champaign
  • 0
Spilte min første Invasion idag, fikk to achivements
  • 0
Siterer Zyrocz:
Skandaløst, Halo har jo alltid hatt 4 player split screen på alt annet enn champaign


Jupp, irritert meg over det i årevis...
tar nok alt for mye ressurser for en xbox å programmere fiendene til å tenke over hele fire spillere.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Er det to player spilt-screen som er max?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!