Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvorfor koster Xbox Live penger?


Siterer Majesty:
Haha.

Vel, da er det tydelig at du aldri har prøvd Xbox LIVE eller bare lyver.


Nei seriøst, synes PS3 sin er lettere, men det kan godt hende for det jeg ikker er vant til 360 da
  • 0
Jeg glemte og nevne en ting, på live kan man se en hake forsiden av ting man har lastet ned før,det kan man ikke på ps store.
  • 0
Siterer Fantegutt:
Jeg glemte og nevne en ting, på live kan man se en hake forsiden av ting man har lastet ned før,det kan man ikke på ps store.


Jo det kan man.

Det vil vises som en handlepose. Dette gjelder ikke videoer og themes og wallpapers da, men disse tingene er ikke så viktig å vite at du har lasta ned.
  • 0
Dette har gått fra en tråd om hvorfor live koster penger til hva som er best av psn og live.. bombe
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Så er nå faktisk konkurentene til Xbox Live en relevant faktor i spørsmålet om hvorfor Xbox Live koster penger. Men forstår hvor du vil.
  • 0
Enda noen ting:

Video previews av spill

Kommer:

-Hele spill i 1080p nedlastbare!
-Streaming av 1080p videoer!
GT: GR Nemesis
  • 0
Litt dumt å skrive opp ting vi mest sannsynlig ikke får se her i Europa.
  • 0
Microsoft har annonsert landene som får oppdtaeringen av den populere tjenesten netflix. Nytt navn Zune. Og norge er en av landene som får tjenesten! Om norge får nedlastningsmuligheten for 1080p spill vet ingen...
GT: GR Nemesis
  • 0
Kort sakt xbox live koster penger for at det er flere Ekslusive ting og demoene pleier også å slippes først på live.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Litt dumt å skrive opp ting vi mest sannsynlig ikke får se her i Europa.


Det kommer videor til Europa også
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Zyrocz:
Litt dumt å skrive opp ting vi mest sannsynlig ikke får se her i Europa.


Siterer In your face:
Microsoft har annonsert landene som får oppdtaeringen av den populere tjenesten netflix. Nytt navn Zune. Og norge er en av landene som får tjenesten! Om norge får nedlastningsmuligheten for 1080p spill vet ingen...


Alt sammen blir tilgjengelig I Norge, heldigvis
  • 0
Synes fortsatt at det er tull at Live skal koste penger, hadde nok brukt 360 mer om jeg kunne spilt online uten å måtte betale 500-600 kroner i året. (Ofte PS store får demoer før 360 og ofte andre demoer, og 360 har ikke så mange eksklusive add ons, GTA4 og Fallout3)
  • 0
Er 500-600 i året så dyrt, da? Skjønner ikke hvorfor folk klager.
  • 0
Siterer svænni:
Er 500-600 i året så dyrt, da? Skjønner ikke hvorfor folk klager.


Det er i mine øyne dyrt ja, med tanke på at PSN er 100% gratis.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer svænni:Er 500-600 i året så dyrt, da? Skjønner ikke hvorfor folk klager.

Det er i mine øyne dyrt ja, med tanke på at PSN er 100% gratis.


Det er verd det, da.
  • 0
Microsoft visste at dette var en tjeneste folket var villig til å betale penger for og derfor koster Xbox Live penger. De har også vært flinke med å gjøre onlinetilbudet sitt verdt pengene. Jeg betaler gladelig 500 kr i året for Live og nå som det til høsten kommer nye funksjoner får man jo enda mer for pengene.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Jo, men jeg som bare bruker 360 som en sidekonsoll og som ikke spiller på den like ofte som PS3 synes ikke dette er en pris som er verdt å betale.
  • 0
Jeg betaler $30 i året for Xbox Live, men jeg kjøper den online. Finnes masse gode tilbud på nettet. Norske butikker er utrolig dyre når det kommer til det meste.
  • 0
Jeg betaler for medlemskap rett fra xboxen og jeg betalte 399kr sist.
Billigere enn i butikk der noen butikker faktisk priser det helt opp til 599kr.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Sistgang jeg måtte fornye medlemskapet mitt kjøpte jeg et sånt kort i butikken og det kostet 450kr, syns ikke det er så ille jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ikke jeg heller. Det er en helt grei pris for xbox live.
  • 0
Xbox Live er overhodet ikke dyrt. Du får så mye igjen for det. Jeg også betaler gledelig 500 kr i året, viss det betyr at jeg stadig får en bedre tjeneste. Gleder meg til den store oppdateringen i høst/vinter

Synes det blir feil å si at PSN er bedre enn Xbox Live fordi Xbox Live koster penger. Xbox Live er rett og slett en bedre nett-tjeneste. Innse det...
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
herregud... det er snakk om hva da... 1 krone og 30 øre om dagen?
Hvor kjip går det an å være!?

Det er 100% verdt det.
  • 0
Xbox Live koster penger blant annet fordi Microsoft (i motsetning til Sony) drifter serverne som samtlige spill blir spilt på (med unntak av EA, mener jeg å huske).

Dette sikrer at man i utgangspunktet er sikret en stabil online-opplevelse når man spiller spill på 360. Sony har valgt å la det være opp til hver utvikler/utgiver å tilby en online-tjeneste, men disse må også drifte dem, noe som i hvertfall tidligere har gjort online-spilling veldig varierende fra spill til spill. Vet det var en del trøbbel med forskjellige japanske publishers i begynnelsen. Det er sikkert fikset opp nå, regner jeg med.
  • 0
Vel om man har et bra nettverk vil ikke det hjelpe at Microsoft har bedre servere får om man har stabilt og bra nettverk får man god online opplevelse uansett (med unntak av spill som CoJ BiB hvor hver enkelt person lager serverne).
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!