LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Hvorfor koster Xbox Live penger?


      Siterer oddgrim:
      Hvorfor Hyper microsoft det at man kan gå på FACEBOOK, på PS3 så kan man gå på web browser og oi , hard work writing Facebook.com ?


      Nettleseren på PS3 er noe av det mest dårligste på markedet, dessuten er det ikke av Microsoft sine hensikter å utvikle et facebook program helt likt med hva du kan gjøre på en vanlig nettleser. Facebook på Xbox 360 vil relatere seg til gaming, og inneholde flere funksjoner som ikke er på PC.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Jeg vet ikke om jeg er alene om dette, men jeg betaler 499 kr når jeg kjøper Live over xboxen. Dere prater om at det koster 400 kr...
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      I mange butikker der jeg ser, så koster det 450 og på elkjøp en gang kostet det 400. Men det var kanskje feilpriset.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Kan nokk hende. De skal jo koste mer i butikken
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      "Hvorfor koster xbox-Live penger?"

      Fordi det er drit bra og folk kjøper det uansett. Microsoft tjener jo masse på det.
      • 0
      "Hvorfor Koster Xbox-Live penger?"

      Fordi MS er noen kapitalister.
      • 0
      Siterer F0xHunter:
      Fordi MS er noen kapitalister.


      Både Microsoft, Nintendo og Sony er kapitalister.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Forklaring:

      1. PS3 har innebygget WI-FI noe som er tilbehør hos Xbox. Det er også gratis på PS3, men selve PS3 konsollen er mye dyrere enn Xbox.

      2. På Xbox Live er det mye større utvalg på marketplace f.eks.
      • 0
      Microsoft tjener jo masse penger på det her. Penger de kan bruke på å utvikle nye spillkonsoller, utstyr, egenproduserte spill, osv... De får penger, vi får friheten til å spille spillene deres, gå online, laste ned demoer osv ... Selv om Microsoft får mye penger, får vi en herlig online-opplevelse, gode spill, unødvendig men kult utstyr, og en ellevill spillopplevelse.
      Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
      • 0
      Forklaringen er lett:

      Microsoft ruler.
      Sony suger.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      For det første, så kan man ikke sammenligne Wii sin onlinefunkjson og Xbox Live. Har selv hatt Wii, og onlinefunksjonen suger, og det til de grader. Prøvde å spille en del Super Smash Bros. Brawl online for en stund siden, og det var nesten umulig, og det har ikke noe med min connection å gjøre.

      Xbox Live er meget bra. Selv betaler jeg 59 kroner i måneden, siden jeg syns det er bedre at det blir trukket et lite beløp en gang i måneden, og det syns jeg jaggu det er verdt. Hvem har ikke råd til 59 kroner? I måneden?

      Xbox Live har hyppige oppdateringer av spill hvis det kommer mange rapporter om feil i et spill. F.eks. da Fallout 3 kom ut kom det inn mange tilbakemeldinger om noen feil her og noen feil der. Disse ble fikset så fort de fant ut av feilene. Så hørte jeg fra en venn av meg med PS3 noen uker etterpå som fortalte at de samme feilene også var å finne på PS3, men det var ikke fikset enda.

      Når man betaler for et slikt produkt, så kan man forvente god kundebehandling og en interesse for å holde kunden fornøyd. Det samme gjelder, som regel, i MMO-spill. Betaler man blir ting fikset og forbedret hyppigere, betaler man ikke må man som regel vente til det kommer en ekspansjon man må betale for.

      Lagt til 2009-08-26 23:05:
      Siterer Crazy Kraken:
      I mange butikker der jeg ser, så koster det 450 og på elkjøp en gang kostet det 400. Men det var kanskje feilpriset.


      Kom over feilpriset Xbox Live 12 Months på elkjøp på Hamar en gang. Da kostet det 400. Ser at man kan få det til ca 350 på play.com, noe som er bra for meg som skal til England straks.
      "I've got your back like a butt crack!"
      • 0
      Siterer grinni:
      Kom over feilpriset Xbox Live 12 Months på elkjøp på Hamar en gang. Da kostet det 400. Ser at man kan få det til ca 350 på play.com, noe som er bra for meg som skal til England straks.


      Litt off-topic, men Elkjøp er veldig flinke til å feilprise. Fikk Halo Wars for 199,- kort tid etter at det ble sluppet
      • 0
      Siterer AlanWake:
      Citerer grinni:Kom over feilpriset Xbox Live 12 Months på elkjøp på Hamar en gang. Da kostet det 400. Ser at man kan få det til ca 350 på play.com, noe som er bra for meg som skal til England straks.

      Litt off-topic, men Elkjøp er veldig flinke til å feilprise. Fikk Halo Wars for 199,- kort tid etter at det ble sluppet


      Off-topic er ikke så ille spør du meg. De pleier å prise nye, populære spill sykt billig på release. F.eks Half-Life 2 kostet 149,- de 2 første dagene etter release.

      Uansett, for å redde denne posten, så må jeg si:

      Xbox Live gav f.eks. rapporter fra Gamescom i Tyskland for noen dager siden. Og så har de et veldig artig mini-show som heter SentUAmessage (vet ikke om det er helt riktig skrevet). I tillegg til spill, så har man masse ekstra underholdning, noe, som for min del, gjør det ekstra attraktivt. Kunne bare NetFlix komme til Europa nå, så hadde alt vært perfekt...
      "I've got your back like a butt crack!"
      • 0
      Siterer grinni:
      Citerer AlanWake:Citerer grinni:Kom over feilpriset Xbox Live 12 Months på elkjøp på Hamar en gang. Da kostet det 400. Ser at man kan få det til ca 350 på play.com, noe som er bra for meg som skal til England straks.

      Litt off-topic, men Elkjøp er veldig flinke til å feilprise. Fikk Halo Wars for 199,- kort tid etter at det ble sluppet

      Off-topic er ikke så ille spør du meg. De pleier å prise nye, populære spill sykt billig på release. F.eks Half-Life 2 kostet 149,- de 2 første dagene etter release.

      Uansett, for å redde denne posten, så må jeg si:

      Xbox Live gav f.eks. rapporter fra Gamescom i Tyskland for noen dager siden. Og så har de et veldig artig mini-show som heter SentUAmessage (vet ikke om det er helt riktig skrevet). I tillegg til spill, så har man masse ekstra underholdning, noe, som for min del, gjør det ekstra attraktivt. Kunne bare NetFlix komme til Europa nå, så hadde alt vært perfekt...


      Netflix
      Trying to be reasonable
      • 0
      Netflix kommer i høst, til Norge og resten av Europa
      http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
      • 0
      Jeg håper virkelig at det kommer, og DA er det INGEN grunn til å klage på prisen på Xbox Live lenger.
      "I've got your back like a butt crack!"
      • 0
      Netflix kommer jo til Norge under navnet Zune HD, gjør det ikke?
      • 0
      Er ikke Zune HD en bærbar mediaspiller? Netflix er mulightene til til å leie filmer og serier over Xbox Live.
      "I've got your back like a butt crack!"
      • 0
      Uansett hva det heter så blir det konge og enda en grunn til å skaffe XBL
      Mess with the best. Die like the rest.
      • 0
      "Hvorfor koster Xbox Live penger?"

      Fordi Bill Gates & his army er grådige. Case Closed.
      Sproing!
      • 0
      Siterer grinni:
      Er ikke Zune HD en bærbar mediaspiller? Netflix er mulightene til til å leie filmer og serier over Xbox Live.


      Siterer AlanWake:
      Netflix kommer jo til Norge under navnet Zune HD, gjør det ikke?

      ¨
      Zune er en bærbar mediaspiller, men som AlanWake sier så er det også navnet på MS sitt nye media-varemerke. Altsa zune er også en marketplace.
      GT: GR Nemesis
      • 0
      • Fili
      • Fili
      Det jeg ikke liker med xbox-live er at jeg må betale for "themes" og "wallpapers" burde ikke det egentlig være inkludert når du er gold-member?

      Nesten alle themes til psn er jo gratis, utenom de nye premium og xmb whaddafaak, jeg betaler gjerne for en bedre onlinetjeneste men seriøst betale for wallpapers!? og themes!?
      No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
      • 0
      Jeg synes det er OK at folk betaler litt for Themes og Avatar Items. Det gjør at ikke alle har det samme og at det blir høy kvalitet på varene.

      I tillegg så vil jeg påpeke hvorfor M$ tar penger for Live. Det er rett og slett fordi de kan bruke det for å gjøre det bedre for oss Live-brukere. Tror for eksempel aldri vi hadde sett noen ekslusive GTA IV og MW 2 tilleggspakker hvis det ikke hadde vært for at vi betalte de 500 kronene i året. Og kom an, 500 kroner i året er ikke kjempemye da. Snakk om 40 kr, i måneden :/ Eller 1,40 kroner dagen for å ha den beste onlinetjenesten som finnes på konsoll. !
      That's what you get for messing with a spartan!
      • 0
      Og det er heller ikke noe problem å få tak i LIVE for mindre enn 500. Selv betalte jeg ca 240 kr ($42.95) i forrige uke. Absolutt verdt det med tanke på hva man får for pengene
      A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
      • 0
      500 kr i året er ikke så mye å syte over spør du meg.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!