Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvorfor koster Xbox Live penger?


  • Fili
  • Fili
Siterer LarsaDudn:
Jeg synes det er OK at folk betaler litt for Themes og Avatar Items. Det gjør at ikke alle har det samme og at det blir høy kvalitet på varene.


MEN fuckins wallpapers!?
I'm all for en bedre onlinetjeneste og jeg forstår HVORFOR de tar betalt for onlinetjenesten, men ikke kom å si at microsoft vil knekke sammen hvis de fjerner prisene på wallpapers og iallefall vanlige themes (om ikke premium)!

Det er jo noe av grunnen til at jeg betaler medlemskapet slik at jeg kan få bedre kvalitet på blant annet themes og annet småplukk fra dlc hyllen. Jeg synes bare at nettopp småting som wallpapers og themes burde vært inkludert i prisen når ps3 slipper både wallpapers og de fleste "themes" filene sine ut på psn for slikk og ingenting, og der atpå betaler jeg ingenting for å ha psn.

For på nettopp wallpapers of themes er IKKE xbox-live nevneverdig bedre enn psn, og ja jeg har begge konsollene.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Hørt om en minnepenn før?
  • 0
  • Fili
  • Fili
ok men da er det greit? hva er vitsen ä forsvare noe som i prinsippet er feil. når du først betaler for en tjeneste burde det i prinsippet være mulig ã kunne laste ned wallpapers gratis. jeg burde ikke trenge å bruke en minnepenn fra pcen min for å kunne få tak i wallpapers gratis. det er så bakvent å kreve betaling for det. jeez kansje vi burde begynne å betale for demoer også.....
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Ja, jeg har ikke sagt at jeg er uenig med deg, men jeg ser egentli ikke problemt når man bare kan bruke en minnepenn. Overfør alt du vil ha og putt pennen i Xbox hullet, men absolutt, slike småting skulle vært gratis, men det er slikt MS tjener penger på: Småting.
  • 0
Når Microsoft får penger fra xbox live kan de bruke dem på å gi oss ekslusive ting som for eksempel de to GTA tilleggspakkene. Vi betaler også for et bedre onlinesystem hvor alt er lett tilgjengelig.

Dette er ikke noe jeg kam bekrefte silkert, men jeg mener at vi har litt bedre online "servere" enn dere PS3-brukere. Dvs. at vi ikke blir disconnected like mye og vi har redusert lag. Ihvertfall blir venna mine som har PS3 mer lag enn meg, osv. Dette lån sa klart skyldes nettverksforbindelsen, men nå er det ikke sa stor forskjell på forbindelsene våre.
  • 0
Siterer enRaGe:
Dette er ikke noe jeg kam bekrefte silkert, men jeg mener at vi har litt bedre online "servere" enn dere PS3-brukere. Dvs. at vi ikke blir disconnected like mye og vi har redusert lag. Ihvertfall blir venna mine som har PS3 mer lag enn meg, osv. Dette lån sa klart skyldes nettverksforbindelsen, men nå er det ikke sa stor forskjell på forbindelsene våre.


Det er relativt likt. Serverne til spillene ligger ikke hos Sony, og på Xbox 360 ligger de heller ikke hos Microsoft. Det er helt opp til utviklerne om spillene har gode servere eller ikke, det er også utviklere som bestemmer om serverne skal legges ned, eller hvis de skal endres på. Men det er likevel noe sannhet i det du sier. Serverne kan være støttet av Sony eller Microsoft, altså at de bidrar med penger for å opprettholde gode servere.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Live er vært hver eneste krone :p
  • 0
Siterer simidude:
Jeg har besøk av fetteren min fra Stavanger, som har Wii, og spør meg "hvorfor koster xbox live penger? mens på wii kosster det null kr" , og det kan jeg ikke svare på... for jeg vet egentlig ikke hvorfor vi med 360 må betale for å spille på nett, mens de som har ps3 og wii kan spille på nett gratis...

så jeg håpper på at noen har en GOOOD grunnd for at jeg må ut med 500kr i året får å spille på LIVE.


Fordi de tjener penger på det
"Doh!"
  • 0
fordi micro$oft er så griske, derfor koster live penger.
Per aspera ad astra
  • 0
Live er mye bedre enn Wii'ens onlineløsninger. Si det til fetter'n din du!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!