Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvem er du i Battlefield 1943?


http://battlefield1943.com kan man holde et øye med sine motstandere ved å legge dem til på "Under Surveillance" listen sin, og jeg tenkte å holde alle på Gamereactor "Under Surveillance" for å vite hvem av oss Gamereactorianere som er den beste 1943 spilleren ^^ Så her kan alle battlefield 1943 spillere skrive gametragen sin (og hvilken konsoll de spiller på) slik at vi kan sammenligne oss med hverandre!

Kan vel begynne med å si at jeg er Litestorm7 på XBL
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Jeg får bare spilt BF 1943 med en second acount på XBL.

GT: o0 BF1943 0o
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
nW Fakie på 360. Jeg har ikke spilt så veldig mye. Ligger litt under 50 matcher.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
(Siden jeg liksom misforstår spørsmålet og tolker det som; Hvem, som i hvilken person/klasse er du i 1943?) SNIPER! eller rifleman...
Decyfered!
  • 0
Rifleman. Kanskje det bare er jeg som suger med Sniper, men jeg takler det bare ikke på Battlefield. Har brukt litt Sub i det siste. Prøver å få mest mulig awards, siden de ikke er så utrolig vanskelige.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Erre bedre med sniper på CoD? Rifleman er egentlig den som er mest digg! Har god akkurakki og digg mot infanteri! Men sniper er one shot, one kill... Veit ikke helt på 1943, men det er det på BC, som har akkurat samme spillemotor, sniperne ligner mystisk mye på m24, GOL og SV98...
Decyfered!
  • 0
Sniperne bruker to skudd. Selv er jeg mest Sniper. Men bruker Rifleman hvis jeg ikke er sniper.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Får ikke det derre "My soldier" driten til å funke jeg.. Men gamertaget er så mye som: SeTorsken, der også Har sikkert sugne stats, men det er fordi jeg spiller for å ha det morro Være sniper på Japse laget og løpe rundt med sverd er det jeg gjør mest av! ( det gir ikke så gode stats nei..) 360 ja.

Edit: Bare å legge meg til på vennelista, men send PM først så jeg veit hvem du er
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Sniperne bruker to skudd. Selv er jeg mest Sniper. Men bruker Rifleman hvis jeg ikke er sniper.


Jeg tenker på 5 meters hold her da! Men hallo! Hvis du skal snipe så sikter du jo på hode right? 1 shot 1 kill!
Decyfered!
  • 0
På 5 meters hold ja.
Selvsagt sikter man mot hodet, men da er det da ikke alltid man trffer hodet eller kanskje man ikke har sjansen fra den vinkelen aller avstanden?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Funnet ut at No-scoping er en veldig effektiv strategi... No-scoping, headshots, til tider double-waste og scope-og-drep-på-et-skudd-siden-de-er-innenfor-rekkevidde-for-1-
shot-kill... Litt uforståelig, men det er sånn jeg utrykker meg...
Decyfered!
  • 0
Jeg bruker ikke sniper, men machingevær og rifle er tøffe saker på 1943 for de som ikke er så gode.

Jeg heter Anders171094
  • 0
Er for det meste pilot. Hvis jeg skal si det selv er jeg ganske god
  • 0
Sgt Parius


That's what you get for messing with a spartan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!