Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hjelp med Wireless Network Adapter!


Jeg har nå fått min X360 Pro og wireless network adapter. Jeg har en PS3 som også har trådløst og Xboxen er plasert over PS3`en. Men over til poenget! jeg har lagt inn nettverket vårt, skrevet inn WEP koden og MAC adressen i Xboxen. Men hele tiden når jeg skal sjekke om den er koblet til det trådløse nettverket så står det hele tiden at selve adapteren er koblet til men ikke nettet. Adapteren står rolig på død hele tiden og PC`en jeg bruker har perfekt nettverk. Hva er feilen?
  • 0
Du skal vel strengt tatt ikke behøve å skrive inn en Mac-Adresse for å koble deg på det trådløse.

Bare for å gi litt off-topic: WEP er en utrolig dårlig sikring av nettverket.
Bla bla bla...
  • 0
Har bestemt meg nå for at jeg skal be GameZone sende meg et nytt eksemplar av adapteren. Så jeg får da inderlig håpe at det går da.
  • 0
Siterer Icecold:
Du skal vel strengt tatt ikke behøve å skrive inn en Mac-Adresse for å koble deg på det trådløse.


Det spørs vel litt på hvordan man har lagt opp nettverket sitt.
This is great banter, it really is.
  • 0
jeg leste på diskusjon.no at noen fikk det til ved å legge inn MAC adressen. Men funket ikke for meg Får bare håpe den nye adapteren som kommer no funker

Men vedder på at det er adapteren sin feil pgr av at Xboxen er rett over PS3`en min og PS3`en har perfekt internett.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Citerer Icecold:

Du skal vel strengt tatt ikke behøve å skrive inn en Mac-Adresse for å koble deg på det trådløse.



Det spørs vel litt på hvordan man har lagt opp nettverket sitt.


Yupp, vi har ikke sikring på nettet vårt, men man må legge MAC-Addressen i programmet til routeren.

Men det funka ikke uten å legge inn MAC-Adressen til nettverket i xboxen? Har du prøvd å legge inn MAC-Adressen til xboxen inn i routeren da?
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer CeroX:
Citerer fanzypanzy:Citerer Icecold:

Du skal vel strengt tatt ikke behøve å skrive inn en Mac-Adresse for å koble deg på det trådløse.



Det spørs vel litt på hvordan man har lagt opp nettverket sitt.

Yupp, vi har ikke sikring på nettet vårt, men man må legge MAC-Addressen i programmet til routeren.

Men det funka ikke uten å legge inn MAC-Adressen til nettverket i xboxen? Har du prøvd å legge inn MAC-Adressen til xboxen inn i routeren da?


Jeg vet ikke hvordan man legger inn mAC adresser i routeren Har en D-LInk jeg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!