Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid film?


Jeg har både sett og hørt rykter om at en MGS film er på gang. Stemmer virkelig dette? (Hadde vært SYKT kult!)

Og en ting til; I MGS4 så står det i rulleteksten: Vioce of God: Hideo Kojima. Hvor kan man høre stemmen hans i spillet? Har nemlig aldri hørt den...
Cryptic metaphor
  • 0
Siterer Espio:
Og en ting til; I MGS4 så står det i rulleteksten: Vioce of God: Hideo Kojima. Hvor kan man høre stemmen hans i spillet? Har nemlig aldri hørt den...

Det er det svært få som har, såvidt jeg vet.

Angående det med film så har det vært rykter om den lenge. Her er siden på IMDb. Da skal den ha premiere i 2009 står det, men tviler på at det stemmer. Spesielt med tanke på at det ikke har kommet noe info om den i det hele tatt. Håper egentlig det ikke kommer en film.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Håper egentlig det ikke kommer en film.


Jeg er helt enig med deg.
Glasgow smile.
  • 0
En MGS-film er det siste jeg trenger. Så mye cutscenes og snakking det er i MGS-spilla får vi ihvertfall noen pauser med litt sniking og action. Ser ikke helt at det går an å presse noe særlig MGS-plot inn i en normal film-lengde. En tv-serie kunne kanskje gått.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Om det skjer, blir det ganske interessant å se hvordan de takler nanomachines-biten. Det utgjør jo en såpass stor del av plottet at det er umulig å skvise ut, men det blir nok ganske utfordrende å få til en bra løsning på akkurat det.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Bare fordi at Metal Gear Solid serien er gode spill betyr ikke at resultatet ville blitt bra hvis det ble filmatisert. Max Payne spillene er noen av de beste spillene som har blitt laget, men filmen er dritt.
  • 0
Altså som dere sikkert vet så er Hideo Kojima japansk, jeg vil tenke meg at Hideo Kojima hadde en stemme i MGS4, den japanske versjonen, ikke den engelske versjonen. Hva er vitsen med en mgs4 film når cutscenene i mgs4 er som en drit bra film! plus et drit bra spill!

Jeg får min del håper ikke på at det kommer en film av spillet.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Det kan gå, kanskje, med en CGI TV serie. Om Hideo Kojima har ansvaret for både regi og manus. Det burde også ikke ha noe med spillene å gjøre. Kanskje noe mellom MGS3 og MGS1, men ellers er det ikke mye jeg vil se.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Altså som dere sikkert vet så er Hideo Kojima japansk, jeg vil tenke meg at Hideo Kojima hadde en stemme i MGS4, den japanske versjonen, ikke den engelske versjonen.


Godt mulig, men med "Voice Of God" tror jeg vel heller de mener at Kojima var en veldig viktig brikke i produksjonen av spillet, og at det ikke i direkte forstand betydde at han bidro med stemmen sin..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
på mange måter er spill interaktiv film som varer over lengere tid.
så hvorfor vil du ha film??
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Hadde vert kult med en metal ear solid film
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer HitmansBullet:
Citerer ps3 er bra:Altså som dere sikkert vet så er Hideo Kojima japansk, jeg vil tenke meg at Hideo Kojima hadde en stemme i MGS4, den japanske versjonen, ikke den engelske versjonen.

Godt mulig, men med "Voice Of God" tror jeg vel heller de mener at Kojima var en veldig viktig brikke i produksjonen av spillet, og at det ikke i direkte forstand betydde at han bidro med stemmen sin..


WTF!!?!?!

Hvorfor er det ingen som hvet dette. Jeg er egentlig ikke så serlig begeistret over MGS. Det er utrolig gode spill det er det. Men men.. Hideo Kojima har en stemme i MGS4 ja.. Men han har en replikk å der sier han "LIAR!!!"

det sier han etter du har drept Screaming Mantis. Under en cutscene. Mens Screaming Mantis dør så skal du høre Gud (Hideo) skrike ut "LIAR!"

Metal gear solid film det hadde vert kult det.
  • 0
jeg hadde ikke sett den...
tenk deg old snake med den tettsittende drakten på film
We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0
Siterer your mom:
jeg hadde ikke sett den...
tenk deg old snake med den tettsittende drakten på film


ja, æsj.
spis bæsj, og døøøøøøø!!!!!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!