Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

ps3 agrumenter


hei, jeg har lyst til å kjøpe meg ps3 men je finner ikke noen grunner til å kjøpe det uten om killzone 2. Så er det noen her som kan gi meg flere grunner eller ikke?
jeg har en xbox fra før så det er vel litt derfor å XD
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
-Blu Ray
-Trådløst og gratis nett
-Mulighet for større harddisk
-Har blitt billigere (nesten 3000,- på Elkjøp)
-Mange komende storspill (MAG, God of War III, Heavy Rain, Gran Turismo 5, Uncharted 2, og mye mer)
-Kan spille PS1 spill (60GB kan spille PS2)
-Langvari (hvis Snoy gjør det samme som med PS2 kommer det PS3 spill i mange år til)
-Kraftig
I was frozen, today!
  • 0
Har du HD-tv er Blu-Eay et stort pluss. Det kommer stadig vekk nye spennende filmer/tv-serier på BluRay. Også har jo PS3 endel ekslusive titler som er verdt en titt. MGS4, Uncharted, Ratchet & Clank.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Og så er det jo lite feil på den da, sånn i forhold til det jeg har hørt fra xbox. Sånn hvis det har noe å si.
Og så har du jo noen bra spill allerede som Uncharted, Infamous, Killzone 2(som du sa). De anbefales varmt.
Og så er det jo noen andre. Har desverre ikke så mange ps3 eksklusiver.
Men så har du jo Little Big Planet, MGS4, Ratchet&Clank og Resistance 2 osv. Husker ikke om sistnevnte skulle være bra..
Og som K_R_I_S sa, er det noen titler man kan glede seg til.
..let there be guitar.. and there was guitar..
  • 0
Kontrollene trenger ikke ekstra batteri
  • 0
Siterer heljar:
Har du HD-tv er Blu-Eay et stort pluss. Det kommer stadig vekk nye spennende filmer/tv-serier på BluRay. Også har jo PS3 endel ekslusive titler som er verdt en titt. MGS4, Uncharted, Ratchet & Clank.


kjøpte meg HD-TV for noen uker siden

men nå er je værtfall mer sikker. så da får jeg se om det blir noe kjøp da
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Dette burde være nok grunner til å kjøpe Playstation 3 Du kommer ikke til å angre min venn
Shitting dick nipples
  • 0
little big planet...
We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0
Glem Killzone 2. Det er ingenting bortsett fra god grafikk.
Grunnen til at jeg kjøpte PS3 var pga spillene. Eier man både en 360 og PS3 så får man jo alle spill. Det er et par titler til ps3 som virkelig er nammenam. Det er alt du skal tenke på. Konsollene er stort sett det samme.
  • 0
Gå hvertfall ikke for 360 med Alan Wake! Det er hvertfall (!) bare grafikk.
  • 0
LBP... Flere fete ekslusiv titler... Gratis online del... Vi har det... Har ikke en sånn skummel rød ring! Du kan ha en sau som avatar! Trenger ikke kjøpe flere batterier til kontrollerne! Har nettleser! Kan ha opptil 7 kontrollere! Fjernkontroll, tastatur og mic for eksempel! Blu-Ray! Kan ha kortleser... Sånn rare minnekort ting!
Decyfered!
  • 0
killzone 2 er da mye mer en bare grafikk je her prøvd det og det eier. ja du får alle spillene men da må je bruke dobbelt så mye penger på spill men ja je har fått mer en nok grunner til å kjøpe ps3 nå

har ikke hørt om alan wake spille viste ikke en gang at det var noe som het det XD
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
PS3!
Decyfered!
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Gå hvertfall ikke for 360 med Alan Wake! Det er hvertfall (!) bare grafikk.


Hvorfor i all verden begynner du å prate om Alan Wake her?
  • 0
Siterer AlanWake:
Glem Killzone 2. Det er ingenting bortsett fra god grafikk.


Det er jeg sterkt uenig i.
Det er intenst som bare F. Mye mer enn jeg noen gang har følt i noe annet FPS. Online-delen syns jeg gameplay-messig er noe av det beste jeg har prøvd. Historien gjennom spillet var bra. Gode kontroller. Jeg synes det kunne vært et lenger rankingsystem, og co-op og split-screen. Da Hadde Killzone 2 Absolutt vært det beste FPS spillet syns nå jeg.
..let there be guitar.. and there was guitar..
  • 0
Det er egentlig bare en grunn til at man velger mellom Xbox 360 og PS3 og det er spillene. Dropp å kjøpe konsollen om du ikke har noen annen grunn enn Killzone 2.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Skriver fo eksempel på PS3 n nå! xD
Decyfered!
  • 0
Siterer AlanWake:
Citerer sirupkaramell:Gå hvertfall ikke for 360 med Alan Wake! Det er hvertfall (!) bare grafikk.



Hvorfor i all verden begynner du å prate om Alan Wake her?


For å irritere deg, min gode venn.
  • 0
Siterer Faunvik:
Kan ha opptil 7 kontrollere!!

7 kontrollere? Rr det ikke bare 4?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Siterer Lilll:
Citerer Faunvik:Kan ha opptil 7 kontrollere!!
7 kontrollere? Rr det ikke bare 4?


Nei, man kan få opptil 7.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Citerer Lilll:
Citerer Faunvik:Kan ha opptil 7 kontrollere!!
7 kontrollere? Rr det ikke bare 4?


Nei, man kan få opptil 7.


Ja, men trooor ikke det er noe særlig med spill som støtter det da
..let there be guitar.. and there was guitar..
  • 0
7 kontrollere fungerer, men ingen spiill støtter det.

grunnen til at det er 7 er for at man skal bruke Bt accesories sammtidig som eventuellt 4 kontrollere.

Grunner:

Pålitelig.
Fete eksklusiver.
Maskinvare.
skiftbar HDD(Kan skiftes til over 500GB.).
Kjempe i mot kreft.
Gratis Online.
Dedikerte servere.
Støtte for Linux OS.(Dvs Ubuntu, Mint, Yellow dog osv.)
Solid Mediemaskin.
Støtter Tast og must. (bluetooth eller USB.)
Nettleser.(som dog trenger en gigant oppdatering.)
HDMI1.3.
Digital lyd ut.
Innebygd strømadapter.
Remote play.
SA-CD.
7.1 surround.
Innebygget Wi-fi.

Ja nei har jeg egentlig nevnt alt?
Du skulle tatt en titt på flere eksklusiver, er mye rart.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
7 kontrollere fungerer, men ingen spiill støtter det.

grunnen til at det er 7 er for at man skal bruke Bt accesories sammtidig som eventuellt 4 kontrollere.

7 kontrollere støttes av flere spill, hovedsaklig sportsspill hvor hver spiller ikke trenger full oversikt over sin egen posisjon til en hver tid. Har hatt mange morsomme kvelder med 7-player FIFA hvertfall

Sånn ellers så har jeg begge konsollene og er mest fornøyd med PS3. Den er mye enklere å flytte på, og plassere siden den har innebygd strømadapter.
Online er gratis, noe som passer meg som ikke spiller så veldig mye online veldig.
PS3 har eksklusive spill som passer meg best. Når de eneste spilleverdige eksklusive spillene en konsoll har er FPS er det på tide å emigrere til en annen. Kommer sannsynligvis bare til å kjøpe ett 360-spill til før jeg pensjonerer den.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Om Killzone 2 er det eneste innlysende spillkjøpet for øyeblikket, ville jeg ventet til en eventuell prisdropp om jeg var deg.

Klart det er kult med en Blu-ray-spiller, men kjøper du mye film? Og er du i såfall interessert nok i lyd og bilde til å punge ut med 200-250kr per film?

De andre argumentene her er forsåvidt litt ubrukelige.

Kommende go'spill er et argument for å vente til de dukker opp (og faktisk beviser at de ER go'spill), det er jo ikke noe poeng i å kjøpe en maskin du ikke planlegger å bruke før vinteren.

Er det noen som kjøper spillemaskin fordi den har innebygd strømadapter? Eller fordi den har mulighet for større harddisk? Eller at den støtter HDM 1.3 og optisk lyd ut? Dette er relativt nyttige ekstra-fordeler for de som allerede eier konsollen, ikke argumenter for å kjøpe den.

Prøver absolutt ikke å pisse på PS3 her, men jeg synes du skal tenke deg om før du kjøper maskinen, om Killzone 2 er den eneste innlysende grunnen for deg.

Om du ikke bare var interessert i å bli overtalt av forumet her, da.
  • 0
Siterer Mangoose:
Klart det er kult med en Blu-ray-spiller, men kjøper du mye film? Og er du i såfall interessert nok i lyd og bilde til å punge ut med 200-250kr per film?


Så går det jo an å leie filmer også, som her hos meg koster det samme som for en DVD.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!