Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

hjelp! julgave til broren min


jeg kommer ikke på hva jeg skal kjøpe til han og det er 3 dager til julaften.

han vill gjerne ha et westernspill på ps2 eller et fektespill. han har gun og red dead revolver
Buuuuuuurn!
  • 0
eh hvor gammel er broren din egentlig?
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
sjekk indexen her på gr eller på spillmagasinet.no
spillmagasinet har sånn der du putter inn alder og alt
  • 0
Hmmmmm?

Hvis han har en bra pc kan du kjøpe Call of Juaez til han!!
Det ser veldig bra ut!!
olehodn
  • 0
Hva med et Onimusha spill eller Genji?
Det er vel en slags fekte spill....
Hvem bad deg lese dette?:P
  • 0
  • RDB
  • RDB
fektespill? sikter nok mot noe lignende pirates of the carribean eller eragon. begge blir sett på som drittspill (har ikke spillt dem selv), men dersom han er rundt 11 år så gjør ikke det noe.

vet ikke om noen så bra westernspill på ps2 utenom det der "Call of Juarez" som olehodn nevnte. det har fått passe bra kritikk selv om jeg ikke er helt sikker på om det er noe slikt western han ser for seg. (du kan sikkert finne mer info om det på gamereactor, ign, gametrailers, gamespy etc.)

PS: hvor gammel er han?
  • 0
hvis han har en xbox 360 og er 11 år.. kjøp gears of war
  • 0
trur du sakkosekken driter penger eller...?
Bytta til nicket K!M
  • 0
Må det akkurat være ett westernspill
That's it
  • 0
hvis han HAR EN XBOX 360 så kjøp gears of war.
finnes call of juarez til ps2 nei??? gjør det?
tror det bare var til pc... men uansett må man han e jævla go pc til å kjøre det
  • 0
17 år må være til ps2(han har dritt pc)
Buuuuuuurn!
  • 0
åja, 17 det forandrer saken.. nei, jeg vet ikke jeg..
Why care when you have the option not to?
  • 0
Fekting?? Hmm.. Ringenes Herre Atter en Konge er jo et slags fektespill! Det er ikke så veldig dårlig heller så...
Heihei
  • 0
har alle de også
Buuuuuuurn!
  • 0
soul calibur 3 er fet, metal gear solid, den nye versjonen av devil may cry 3 har både sverd og pistoler, kingdomhearts 2 (regnes stor nøkel som fekting?),
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Oj, en 17 som digger fekting og Western .. Neida..
Bare kjøp noe kødd da.. Du er storebror så det er ingen ting og frykte..
Zzzz
  • 0
vil ikke si det er ingenting å frykte, jeg er 17 og jeg juler opp broren min ganske lett og han er to år eldre (liker også faktisk sverd og pistoler )
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Soul calibur 2/3 er vel det nærmeste du kommer ett ekte fektespill, enda det ikke akkuratt bare er kårder og slikt dem sloss med. Dog må han like fighting spil ala tekken siden soul calibur nesten går ut på det samme, bare med våpen såklart...anbefaler 3ern...
This is great banter, it really is.
  • 0
  • RDB
  • RDB
17? det forander saken litt... trorke det er noe fekte-spill av god kvalitet på ps2 utenom kingdom hearts 1&2, men de går mer under hack'n'slash/adventure/RPG.

sikker på at det ikke kan være noe annet?

Siterer gray fox:
soul calibur 3 er fet, metal gear solid, den nye versjonen av devil may cry 3 har både sverd og pistoler, kingdomhearts 2 (regnes stor nøkel som fekting?),


Alle de titlene der er ganske bra, men burde kanskje ha spillt kingdom hearts 1 før man spiller toern?
anbefaler metal gear solid 3: subsistence på det varmeste (trenger ikke ha spillt tidligere spill for å forstå handlingen)
  • 0
Ja, mgs3 tar helt fuckings av... Derimot MGS2 tar enda mer av! Der er det også litt fekting, dogde kuler etc.
^^
  • 0
Siterer RDB:
trorke det er noe fekte-spill av god kvalitet på ps2 utenom kingdom hearts 1&2,


Soul calibur 2/3 er mye mer fekting enn KH. KH er langt ifra fekting.

Uansett, hva mener du egentlig med fekting? Fekting som i folk som går i hvit drakt og fekter med korde eller bare spill med sverdkamper? Hvis det er det første finnes det ingen, hvis det er det andre er soul calibur og Genji bra alternativer og såklart det meste annet innen hackn slash med Kingdom hearts som ett siste alternativ.
This is great banter, it really is.
  • 0
Darkwatch har western setting, så er det Dead man`s hand, Capcom sitt western spill , det er ganske bra
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!