Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fable 3 ~ Offisiell tråd ~


Kan ikke si at F3 imponerte så innmari mye. Det er fint at de endra kamp systemet, og at gull er enklere og skaffe. MEN makan til døll ending skal man leite lenge etter, etter alt maset med og gjøre X ulike quests så får jeg ikke en vanskligere sisteboss! OG det må sies, grafikken og den generele stemmninga i spillet er ganske ille
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Syns dette spillet har en fantastisk stemning, og dessuten liker jeg historien. Det aller kuleste er selvfølgelig alle sideoppdragene med sine latterlige karakterer og historier. Det er så mye forskjellig å oppleve. Og jeg syns grafikken er ganske magisk - den bygger litt på stemninga, syns jeg. Liker Fable III godt!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Stemningen er jo en av de beste aspektene i spillet. Farge-palletten er jo helt fantastisk. Vannet og shaderen er også veldig bra.

Eneste jeg ikke liker er at jeg må spille multiplayer for å få 100% i singleplayern, hvis det gir noe mening... Også har spillet et seriøst stort ytelse problem, der spillet vil noen gang stoppe opp eller få en stygg frame-drop uten noe forvarsel.

Ellers så er dette nok et fantastisk Fable spill, og et fantastisk spill til Xbox 360's bibliotek.
  • 0
Håper virkelig dette er det siste vi får fra dette spill universet, med mindre vi får et spill som har mindre lykkepiller og mer kamp, generel grim historie og færre oppdrag som innebærer henting av pakker osv. Men de skal ha at de har laget et mye bedre spill en F2 da
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
fra mobilen

Fant lionhead logoen da jeg svømte et sted under meg. Drittfett!

Lagt til 2010-11-07 23:37:
fra mobilen

I fable 3.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Har kjøpt meg ca. 10 eiendommer med en verdi på ca. 3000 gull hvert 5 minutt. Får jeg dette uansett om jeg ikke spiller, slik i Fable 2? Eller må jeg faktisk være i spillet? Siden folk jukset så mye med dette i Fable 2 så virker det logisk at det er fjernet.


Jeg testet ut dette. Men du må faktisk spille for å få pengene. Så jeg ville nok kjøpt mer enn 10 eindommer Om du skal bli rik.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Tar ikke lang tid før du kan tjene hundre tusen per fem-minutter - da hvis du setter opp rentene. Skal ikke så mye til før folk hater deg. Flere som misliker meg bare for å kjøpe opp eiendommer med normal rente.
  • 0
lagde et stort business imperium før jeg startet revolusjonen slik at jeg hadde en egenkapital på 20 mill når jeg skulle starte med alle kongingen.. ;) er fort en fordel det skjønner du ;P
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Det er helt på trynet når jeg spiller nå! Når jeg gjør oppdrag med å følge folk rundt popper det jo opp fiender overalt, men de angriper meg ikke - og jeg får ikke tatt opp noen våpen heller (ikke at jeg trenger dem, når jeg ikke blir angrepet lengre). Heldigvis har jeg rundet det, for det er utrolig plagsomt.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Vet noen av derre hvor jeg kan finne Wedding Ring ? Jeg fant en engang med så slogte jeg den ville ha hus,men har noen peil ? Et sted på Brightwall eller hva det heter kjøpte spellet igår Nybegynner,men kjøpte i collectors edtion Men ellers har noen peil ?
  • 0
Man kan kjøpe gifteringer i Brightwall i en gavebod like ved det store treet hvor man kan spille lutt, bake pai osv. Det er også på Bowerstonemarkedet er det en gavesjappe rett ved broen hvor du kan kjøpe opp til tre gifteringer.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Takk , Ohhh hvorfor må det koste og spelle online -.- Har så sykt lyst og gå live med fable 3 Men har ikke noe sånn gold membership eller noe. Men jeg er i vertfall gift
  • 0
Måtte begynne hele fable 3 PÅ NYTT ! så irriterende fettern min slettet saven min

Lagt til 2010-12-18 22:16:
Måtte begynne hele fable 3 PÅ NYTT ! så irriterende fettern min slettet saven min
  • 0
Ok da kom jeg tilbake der jeg var,jeg kom enkelig lenger Noen tips ? Om spellet eller noe , Btw Legg meg til Gamertag: ToleratedPit5
  • 0
Fant en gammel code for og lage en gratis "Custom Villager",men da jeg kikket etter "Village Maker" så fant jeg den ikke..?Noen som vet om den ikke lenger er tilgjengelig?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!