Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Aion Open beta -noen som har ekstra key?


Hvis noen har en key de ikke trenger tar jeg gjerne den. [email protected]

Øystein
  • 0
Sjekk PM innboksen din
  • 0
How about me?
  • 0
Er det noen fler med en ekstra key? Vil veldig gjerne ha en
  • 0
Jeg hadde også satt pris på om det var noen som har en open key de ikke skal bruke. Har satt meg på lister på masse sider. Men det ser dårlig ut. [email protected]

Lagt til 2009-09-07 08:03:
Jeg fant en side der du kjøper keys for 30 kr
http://www.offgamers.com/aion-the-tower-of...eu-cp-71358.ogm
  • 0
Haha, Hanax84 dette er så sinnsykt tragisk. At du gidder å lage 2 brukere bare for å få en key.

Lagt til 2009-09-07 08:14:
Eller har du lagd 3?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Noen som vet om et bra sted å laste ned spillet? På gamershell tar det jo 12 timer...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg lasta ned torrent versjonen. Den var veldig treg for meg i starten, men tok seg opp masse etter en stund.
  • 0
noen til som skulle hatt en ekstra?
Ville satt veldig pris på det. "open" beta... jaja... ;)

send melding på pm =)
  • 0
Hei

Jeg hadde også satt pris på en key, hvis det fortsatt er noen ledige.

~D
  • 0
vant en key, tar aaalt for lang tid å laste ned. men beholder keyen for sikkerhets skyld. og fordi jeg er ond
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Hadde vært supert om noen hadde en til overs. Har venta ei stund på dette.
  • 0
Jeg ønsker meg også en key! er det noen snille sjeler der ute som vil dele med seg av det gode?
  • 0
Det er litt morsomt at så fort det handler om å FÅ noe, så strømmer folk til GR...

Jeg får ikke lastet ned filen (ett eller annet som ikke virker), så hvis noen vil ha den så er det bare å skrike ut. Ja, så lenge jeg har hørt om vedkommende da...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Fikk tak i en beta-key, lasted ned fra fileplanet... tokk ikke lange tiden der.
Eller tokk 20t, men nå har ikke jeg så stort nett at det gjør noe heller da!
Lastet ned, instalerte spillet, spilte de 5 første levlene, og må si jeg er meget overrasket over det. Hadde ikke sotte meg noen forventninger til det heller så det kan jo ha noe å si.

Men i tillegg til det kan jeg si at jeg er en aktiv WoW gamer til vanlig så har noe erfaring med MmoRPG'er, prøvde til og med Tabula Rasa en stund!
Men er et godt avbrekk fra WoW, men skal vell te noen flere levler, før jeg uttaler meg egentlig. Skal legge ut en egen annmeldelse av beta - testen når jeg er ferdig <:
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
Jeg tar gjerne emot key'en din Crazy Kraken. Du har vel hørt om meg nå?
  • 0
Du har ikke en gang en presentasjon her på GR, så nei...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg kan sikkert få den Kraken!
Du har vel møtt meg før?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Dere kunne jo ha vunnet en, bare ved å gratulere meg på en kul måte... Den konkuransen er over, og dere missan. Synd for dere
  • 0
helvete! :8 lasta ned aion og sku teste open beta saken, men tenkte jo open beta betyr no key. men funke jo ikkje då hellr. hvordan får eg spilt nå? er da open beta hehe så hiver meg på bølgen her, noen som har open beta key? eller brukernavn passord? jeg kan dele, skal bare teste det noen timer
  • 0
Noen som har en ekstra key? Funkerte dårlig å spille uten når jeg skull prøve det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!