Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Aion Open beta -noen som har ekstra key?


Hvorfor laster du den ned, når du ikke har beta-key?
i don't need to "get a life" i'm a GAMER i have lots of lives - l0mpen<3
  • 0
på tide å prøve noe annet enn anarchy online noen som har en beta key? gidder ikke å laste ned 9gb før jeg vet at jeg kan spille noen som vet hvorfor de kaller det open beta når du fortsatt trenger key? gir jo ingen mening
  • 0
Jeg har en key som jeg ikke skal bruke, send meg en pm så kan jeg sende den i ettermiddag
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ser det er en del forvirring (og flere tråder) rundt dette at en bråte brukere plutselig har mottatt Aion-keys de siste dagene. Saken er at vi har mottatt to omganger med koder. Den første var en del av konkurransen, men så mottok vi plutselig flere tusen nøkler som den danske administrasjonen fordelte på de forskjellige forumene.

Utgangspunktet for fordelingen var at man har minst en stjerne og har nylig vært aktiv på forumet. Om alle som kjenner seg igjen i dette kriteriet har mottat koder, aner jeg ikke, men fordel mellom dere om dere ikke har tenkt å bruke den dere har mottatt.

Fint om dere gidder å si dette videre i andre tråder hvor folk lurer på Aion-kodene.
  • 0
så det er derfor jeg fikk en beta nøkkel
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg fikk 2. Om begge virker kan noen få en, eller kanskje begge to. Tviler på at jeg kommer til å bruke den, siden jeg var med på konkurransen bare for moro skyld, og at jeg egentlig ikke har PC til å spille det

Send PM om du er interessert
Ikke se!
  • 0
I got ze code. Takker og bukker.
Blue letters goes here
  • 0
Jeg fikk også.
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Jeg har en kode å gi bort, bare å sende en PM
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Jeg og, så bare send PM.
Heihei
  • 0
interesert i key send pm
  • 0
noen stjal min key som jeg fikk noen som har en ekstra? lastet ned og alt også var den expired
  • 0
Siterer meling:
noen stjal min key som jeg fikk noen som har en ekstra? lastet ned og alt også var den expired

Open beta er over, ingen stjelte den.
Blue letters goes here
  • 0
Jeg har også en beta key... bare send PM hvis noen vil ha den
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
Siterer Cloud Strife AV:
Jeg har også en beta key... bare send PM hvis noen vil ha den

Igjen, betaen er over, den vil ikke funke lenger.
Blue letters goes here
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!