Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nextbox-tråden


Siterer Petrol:
Haha! FAIL! Trodde han klaget på at jeg hadde glemt bindestrek jeg xD Så "blu-ray" er riktig altså? Jeg tror at neste generasjon konsoller kan brukes til å fremtstille simulert fotorealisme.


Nja... tror nok det er litt tidlig å snakke fotorealistisk men. menmen, man vet nå aldri

What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
TAKK! The Heretic.

Herre, at folk som faktisk driver med dette og har interesse for film, spill og musikk burde vite hvordan "Blu-Ray" skrives OG HVORFOR DET IKKE ER PÅ 360!

Husker ingen at Microsoft stod på HD-DVD siden og lagde en liten avspiller til rundt bærumstieren for å kunne spille av HD-DVD på Xbox'n. MEN Blu-Ray vant fordi den hadde bedre folk i ryggen og har 5 "dvd-lag" oppåhverandre imens HD-Dvd bare har 3. Det er også eksperimentert med å ha 20 lag på EN Blu-ray.
+ + + +, ja men det er ikke så mye mer som avgjorde det.

BTW: Sony kommer aldri til å selge eller i det hele tatt dele sine planer og rettigheter til Blu-Ray over til Microsoft. Det er faktisk Blu-Ray som gjør at de har en sterk "innertier" på MS, som Sony alltid har som ett høydepunkt å dra frem som ett hovedargument når de "sloss" eller reklamerer.

Derfor vil MS ikke ha noe annet enn DvD spiller i sin neste boks, vis de ikke har noen skumle planer om å lage en annen disc som blir egne XboX discer. (Som hadde vært det smarteste de kunne gjøre) Dermed ville ikke man trenge å kjøpe noe annet greier for å se film, som man gjorde med Blu-Ray. De har spenn til det, så de kan jo bare kjøre på.

Men jeg håper at designet på boksen kommer til å være med av "klasse" som PS3, at den ser stilren ut istedet for å være en hvit plastkasse. "mini-heater"
At den også vil ha skuffen mye mindre (vis den får en skuff da), at den da egentlig blir som å bare legge såvidt discen nedi. Kanskje de ikke en gang lager Discer. Kanskje de lager små chipp'z eller koder som man laster ned spill fra nettet med. At man bare kjøper en kode i coveret og så ligger alt på en 500GB HDD.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!