Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of war 3 demo


hei, jeg fikk nettop en kode som skal brukes til nedlasting av gow 3 tilsend fra ps network. Noen som vet no om dette? Jeg jar ikke forhandsbestillt eller kjøpt noe spes...eller er det bare en mail som sendes til alle psn accounter? (mailen var sendt til e-mail adressen min, ikke psn accounten)
  • 0
fikk en jeg og
xO
  • 0
Heldiggris! Du kan nok bare gå inn på PSN-store og velge redeem-code hvor du taster inn tallkombinasjonen du har fått tilsendt via mail. Deretter er det vel bare å begynne å laste ned. Men jeg har et bedre forslag, gi den til meg istedenfor ;)

MUAHAHAHAH Fikk nettopp en kode i malien jeg også til God of War III demoen
  • 0
Fikk det jeg og

Leste på playstation blog'en at det er et antall utvalgte PAL PSN brukere med registrering for mottak av nyhetsbrev på e-post som har fått tilgang til demoen.

http://blog.eu.playstation.com/2009/10/30/god-of-war-iii-psn-demo
-voucher-code-%E2%80%93-check-your-inbox-this-weekend/
cheers!
  • 0
Nice, skal teste demoen nå. Takker for hjelp (dvs link til blog om det)
  • 0
Fikk også demoen nå Hører at det er kun folk som har krysset Ja i registeringen for at man vil motta PS3-nyheter.
  • 0
Angrer på at jeg ikke har sagt ja til reklame nå... . Noen som tilfeldigvis ikke skulle ha lyst på demoen og kan barmhjertige seg over en stakkars fyr som har vært dum nok til å ikke si ja til reklame?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
det var som faen, jeg hadde den skrudd av... skrudd den på nå og håper på det beste.. [I know I know, its not going to happen]

værste fall får jeg den når jeg kjøper district 9 i desember... eller god of war collection i mars..

Lagt til 2009-10-31 14:02:
hvorfor tar de ikke bare og legger den ut på psn egentlig?
  • 0
Runnet nettopp demoen og fyttigrisen for et sinnsyk bra demo! Her er i alle fall mine karakterer til demoen;

+ Episkt fra start til slutt, fantastisk grafikk, kule våpen, passe lang demo, flott stemmeskuespill, skikkelig blood & gore, råkule og ekle bosser og fiender.

- Den siste delen av demoen vil være vanskelig for første gang, ellers ingenting.

Grafikk: 10/10.
Lyd: 9/10.
Gameplay 10/10.
Holdbarhet: 8/10.
Konkluskon: 9/10.
Terningkast: 5.

Selv om jeg har både Xbox 360 og PS3 så synes jeg virkelig synd på de som ikke har en PS3 for dette spillet er sinnsykt episk, rett og slett!
  • 0
Haha, reklamer kan ha sine fordeler til tider. Ja, du gjettet riktig. I got it
Bare ballesug at jeg ikke har nettverk til PS3en da, faen...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Aiden spurten om jeg ville ha en demo... Men careface her...
Decyfered!
  • 0
Idiotisk. Reklamen skrudde jeg av for litt siden, da det alltid kommer reklame to dager etter om ting jeg vet fra før av. Gidder ikke ta i mot reklame, med mindre det har noe viktig informasjon.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Synes ikke det er idiotisk. Man får nesten alltid noe for slike reklame greier! Akkurat såpnn som skjedde da jeg meldte megg inn på Platekompaniets nyhetsbrev så fikk jeg en beta-kode til Spotify konkurrenten Wimp.
  • 0
Helvete, fikk ikke kode...

Noen som er gavmilde i dag?
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Siterer onkelskrue:
Helvete, fikk ikke kode...

Noen som er gavmilde i dag?


Om det er ei 7 år gammel jente som kun liker å spille EyePet og hater volsspill og er registrert her på GR og sjekker denne tråden nå så kanskje hun er gavmild xD
  • 0
Siterer fantomena:
Synes ikke det er idiotisk. Man får nesten alltid noe for slike reklame greier!


Poenget mitt er ikke at det er idiotisk at man får slike ting ved å få reklame, derimot er det idiotisk at man ikke får det fordi man føler seg oppdatert nok på spillfronten til at det bare tar unødvendig plass og båndbredde å få reklame. Men såklart, de som deler ut reklame vet uansett ikke hvorvidt det er lønnsomt med reklame til meg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer fantomena:
Synes ikke det er idiotisk. Man får nesten alltid noe for slike reklame greier!

Poenget mitt er ikke at det er idiotisk at man får slike ting ved å få reklame, derimot er det idiotisk at man ikke får det fordi man føler seg oppdatert nok på spillfronten til at det bare tar unødvendig plass og båndbredde


hell yes, jeg forstår ikke meingen med dette egentlig, det er en demo av et spill de vil skal selge godt, har utviklerne god tro på produktet sitt burde den kunne blitt lastet ned fra psn av alle mann slik at de kan se hvor bra det er. og bare gi det til folk med krysset av "ja" for reklame er bare teit.

demoen skal komme ut via filmen district 9 [uber film btw] i december og god of war collection i februar-mars engang. så skal du ha en av disse produktene vil du få demoen anyway.
  • 0
Jeg fikk den også Fancy greier!
There are 3 kinds of people: those who can count and those who can't.
  • 0
F*** hvorfor, måtte det være slik med demo'n ???


Bare fordi folk ikke vil ha Spam-reklame som fyller opp innboksen sin, så får de ikke demo'n....idiotiskt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
F*** hvorfor, måtte det være slik med demo'n ???


Bare fordi folk ikke vil ha Spam-reklame som fyller opp innboksen sin, så får de ikke demo'n....idiotiskt.


ja det er totalt tåpelig. man blir straffet for og ikke like reklame her.

Lagt til 2009-11-01 00:01:
damn, det er over 4 måneder til spillet kommer ut, litt tidlig med demo egentlig..
  • 0
Faen, jeg har krysset av for reklame men fikk ikke kode.
Uansett, hva er problemet med å legge den ut til alle. irritert.
  • 0
Noen som har demoen som har lyst å la meg laste den ned?
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer fantomena ynes ikke det er idiotisk. Man får nesten alltid noe for slike reklame greier!

Poenget mitt er ikke at det er idiotisk at man får slike ting ved å få reklame, derimot er det idiotisk at man ikke får det fordi man føler seg oppdatert nok på spillfronten til at det bare tar unødvendig plass og båndbredde å få reklame. Men såklart, de som deler ut reklame vet uansett ikke hvorvidt det er lønnsomt med reklame til meg.


Båndbredde er vel ikke akkurat et problem i disse dager.. og ei heller plass.
Men kan forstå frustrasjonen, samtidig som jeg kan skjønne (rent taktisk) at sony vil gi de som faktisk gidder å ta imot nyhetsbrev og lese (?!) en liten bonus. Og et "spark i rompa" til alle de som ikke tar i mot.

I mine øyne burde de heller valgt ut de som har brukt mye penger og/eller tid på PSNS/PSN. Heller "premiere" de, enn dem som mottar nyhetsbrevet. Ble litt overrasket når det var dét som var grunnen..
cheers!
  • 0
Ingenting her.. Jeg må vel ha takket nei til reklame
Knurr...
  • 0
ahhh /jealous
noen som vet når vi som ikke har vært fullt så heldige får prøve den?

Lagt til 2009-11-04 13:23:
Siterer Turbo-Kåre:
Ingenting her.. Jeg må vel ha takket nei til reklame

var ikke alle som takket ja til reklame som fikk:p
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!