Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dragon Age: Origins ~ Offisiell tråd ~


Spoiler

Wow! Det er jo ganske spesielt, at du kan ha Loghain som en alliert. Det må jeg prøve ut når jeg kommer til The Landsmeet igjen. Har runna det en gang, og på min andre gjennomkjøring holder jeg på med The Urn of Sacred Ashes questlinen, så skal jeg ta Dalish Elf questlinen, så er jeg der
  • 0
Siterer DoGRoG:
Wow! Det er jo ganske spesielt, at du kan ha Loghain som en alliert.


Men hvordan får du han til å like deg? Han er ikke akkurat den typen du spanderer øl på.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Takk for spoiler!
  • 0
Siterer ROJ123:
Takk for spoiler!


jeg skrev det ville bli en spoiler selv. det beste man kan gjøre for å unngå sånne er å ikke sjekke forum...

Siterer Lykkedragen:
Citerer DoGRoG:Wow! Det er jo ganske spesielt, at du kan ha Loghain som en alliert.

Men hvordan får du han til å like deg? Han er ikke akkurat den typen du spanderer øl på.


Du snakker bare med han, sier dere må samarbeide og legge fortiden bak dere. Da jeg gjorde det steg disposition med 23 ;P Han liker nok kart gifts også
  • 0
Er det verdt å kjøpe dette spillet til xbox 360? jeg har hørt så mye kritikk til konsollversjonen
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Skaff deg en playstation du <3
  • 0
Siterer nikker123:
Er det verdt å kjøpe dette spillet til xbox 360? jeg har hørt så mye kritikk til konsollversjonen


Definitivt! Har det til PS3 selv,men regner med det er likedan på xboxen.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
okei da stoler jeg på dere og kjøper dragon age origins på mandag
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Siterer Reinsdyret:
Citerer ROJ123:
Takk for spoiler!


jeg skrev det ville bli en spoiler selv. det beste man kan gjøre for å unngå sånne er å ikke sjekke forum...


Citerer Lykkedragen:
Citerer DoGRoG:Wow! Det er jo ganske spesielt, at du kan ha Loghain som en alliert.

Men hvordan får du han til å like deg? Han er ikke akkurat den typen du spanderer øl på.


Du snakker bare med han, sier dere må samarbeide og legge fortiden bak dere. Da jeg gjorde det steg disposition med 23 ;P Han liker nok kart gifts også


Kan ikke huske å ha fått tak i noen kart eller noe i løpet av spillet. Kan man bare finne dem etter at vi har blitt alliert med han?
  • 0
Neinei, i skuffer og skap
  • 0
Siterer nikker123:
okei da stoler jeg på dere og kjøper dragon age origins på mandag


Forbered deg på å bli hekta!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Gleder meg!!!!
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Bare ved å lese EN post i denne tråden, så var det en massiv spoiler... når skal GR på spoiler-tags? -.-
Fabelaktig!
  • 0
Siterer Bobonor:
Bare ved å lese EN post i denne tråden, så var det en massiv spoiler... når skal GR på spoiler-tags? -.-


Beklager det intruffne Men man bør aldri oppsøke forum før man har spilt ferdig skjønner du
  • 0
Siterer Bobonor:
Bare ved å lese EN post i denne tråden, så var det en massiv spoiler... når skal GR på spoiler-tags? -.-


Oki,skal ta det litt på min kappe at jeg glemte å skrive spoiler på mine poster,men samtidig har vi ikke sagt spoiler slutt heller. Selv leser jeg ikke i slike forumtråder uten å enten spillt spillet rundt,eller ikke å bry meg om spoilere. Du må bruke litt vett når man entrer inn i slike forum.

Jeg beklager at jeg ga deg en spoiler,og er enige om at GR trenger spoilertags. Kansje noen skulle etterlyse dette.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Siterer Reinsdyret:
man bør aldri oppsøke forum før man har spilt ferdig skjønner du


Første gang jeg besøker tråden, hvordan skal man få hjelp hvis en ikke kan besøke tråden da da?

Skjønner jo at en kan forvente spoilere i en slik tråd, men den øverste posten på denne siden var jo ganske lett å "få øye på"

Ingen steinharde følelser, det er jo bare et spill.

EDIT: Unnskyld, ikke bare et spill. Et fabelaktig spill.
Fabelaktig!
  • 0
Siterer Bobonor:
Citerer Reinsdyret:man bør aldri oppsøke forum før man har spilt ferdig skjønner du

Første gang jeg besøker tråden, hvordan skal man få hjelp hvis en ikke kan besøke tråden da da?

Skjønner jo at en kan forvente spoilere i en slik tråd, men den øverste posten på denne siden var jo ganske lett å "få øye på"

Ingen steinharde følelser, det er jo bare et spill.

EDIT: Unnskyld, ikke bare et spill. Et fabelaktig spill.


Gode poeng ;) Tenkte bare rent spoilermessig at det ikke var lurt, selvfølgelig må man jo få hjelp også

Fabelaktig spill ja, enig
  • 0
Spoiler

Omtrent på slutten av spillet når du skal drepe de to generalene før du drar til Archdemonen, så har du en Army Picker på høyre side av skjermen(på PC versjonen i alle fall), det er 5 sirkler, og i 4 av dem er det dverger, redcliffe soldater, mager og alver. Hva skal det være i den siste sirkelen? Er det en hær jeg har glemt?

PS: Hvorfor får jeg 50 av hver soldat, men bare 12 mager?
  • 0
Siterer DoGRoG:
Spoiler

Omtrent på slutten av spillet når du skal drepe de to generalene før du drar til Archdemonen, så har du en Army Picker på høyre side av skjermen(på PC versjonen i alle fall), det er 5 sirkler, og i 4 av dem er det dverger, redcliffe soldater, mager og alver. Hva skal det være i den siste sirkelen? Er det en hær jeg har glemt?

PS: Hvorfor får jeg 50 av hver soldat, men bare 12 mager?


Hehe,jeg vet hva. Sikkert Golumhæren. Du har valgt å ødelegge ambolten antar jeg.

By the way: Lelianna er bifil,så da fant jeg svaret på det selv.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Men om du ødelegger den(som jeg ikke gjorde), så får du golems men ikke dverger, om du ikke ødelegger den får du dverger. Eller får du golems OG dverger om du ikke ødelegger den? Jeg trodde kanskje at de gjorde om alle dvergesoldatene som skulle hjelpe deg om til golemsoldater. Men hva vet vel jeg?
  • 0
Du får golems og dverger. Golemsene får du bare om du beholder anbolten og støtter bhelen. Mages er bedre enn vanlige soldater. Du får liksom bare 4 golems uansett, det er for balanse sin skyld. Støtter du varulvene istedenfor alvene får du 16 av dem.
  • 0
Siterer Reinsdyret:
Du får golems og dverger. Golemsene får du bare om du beholder anbolten og støtter bhelen. Mages er bedre enn vanlige soldater. Du får liksom bare 4 golems uansett, det er for balanse sin skyld. Støtter du varulvene istedenfor alvene får du 16 av dem.


Og jeg gjentar: fy fader for et spill. Det er genialt,stort og fabelaktig. Lenge siden jeg har rørt et spill som endrer seg så kolosalt av valg man gjør...Kommer sikkert til å bli dritskuffa når FF13 kommer.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
FF er oppskrytt spør du meg ;) Har bare spilt 10 og 10-2, men de sugde hardt, spesielt turnbased kampsystem
  • 0
hehe,de er ikke de beste i serien..

Har dere tenkt litt over at i begynnelsen av spillet sier Duncan at gray wardens ikke skal blande seg inn i politikk eller religon,kun konsentrere seg om å drepe darkspawn...Hvorfor får man da quest som gjør at man faktisk MÅ ta stilling til begge deler? Du kan ikke velge å stå utenfor tror jeg. Har i allefall ikke klart det til nå. Det er jo genialt egentlig men Duncan må vri seg i grava...
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Blir spennende å se hvordan Return to Ostagar blir. Får man jo også vite mer om Duncan og

Har foresten runna det for andre gang nå, med både rogue og warrior. Skal spille en gjennomkjøring til med mage seinere
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!