Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dragon Age: Origins ~ Offisiell tråd ~


Jeg greide meg fint uten Wynne
Jeg hadde med meg Allistar, Morrigan og Sten, og greide det etter 20 min, døde ikke en gang (Siste halvparten av Archdemon var det bare meg og Allistar )
  • 0
Potions må man ha!
  • 0
Jeg har omkring 12-13 potions, og har med meg Alistair, Morrigan og Oghren. Skal prøve å sette ned vanskelighetsgraden, samt å begynne å fikle med tactics for første gang. Skjønner det ikke, men kanskje det hjelper.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tactics er et must når du spiller på PS3
  • 0
Og pc, ellers bare står de der og denger med vanlige attacks
  • 0
Ja, men på PC har de i alle fall noe pre-definerte ting de gjør
  • 0
Merkelig hvor stille det blir på tråden når du har siste ordet på ting F0xhunter
  • 0
Ja, har merka på det jeg også.
Kansje jeg skal bytte forum? Spill.no, Gamer.no eller Diskusjon.no?

Her kan jeg i alle fall ikke bli, for ingen gidder å snakke i en tråd når jeg har siste ord
  • 0
Siterer F0xHunter:
Ja, har merka på det jeg også.
Kansje jeg skal bytte forum? Spill.no, Gamer.no eller Diskusjon.no?

Her kan jeg i alle fall ikke bli, for ingen gidder å snakke i en tråd når jeg har siste ord


NOOOOOO!
Decyfered!
  • 0
Never, we like you here
  • 0
Det KAN virke som om du har fått en litt dårlig start Predator. Det virker som om du rett og slett ikke har giddet og settet deg ordentlig inn i spillet og tatt noen heller elendige valg. (Som og drepe Wynne xD) Jeg ville anbefalt og starte på nytt og heller sette deg litt mer inn i spillet og lære deg tactics og slik. En virkelig god tactic som Reinsdyret lærte meg: Sett Wynne og Morrigan på Stamina/mana under 25% = use lyrium potion, least powerful. Automatiserer spillet en hel masse.
  • 0
AAAAHHHHHH!!!!

Okey, jeg tok rådene deres, og det gikk veldig bra. Veldig bra. Jeg holdt på i rundt en time for å få denne gode runden. Dragen hadde noen få hitpoints igjen. Jeg var såååå nær. Akkurat idet jeg skulle putte inn et hit, fryste spillet. Selvfølgelig. Jeg gråt. Helt sant. Jeg slapp noen tårer. Etter flere dager med Archdemon, feilet jeg igjen pga. frysing. Jeg gidder ikke mer. Hvis noen vil kjøpe et stykk drittspill av meg, ta kontakt!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
AAAAHHHHHH!!!!

Okey, jeg tok rådene deres, og det gikk veldig bra. Veldig bra. Jeg holdt på i rundt en time for å få denne gode runden. Dragen hadde noen få hitpoints igjen. Jeg var såååå nær. Akkurat idet jeg skulle putte inn et hit, fryste spillet. Selvfølgelig. Jeg gråt. Helt sant. Jeg slapp noen tårer. Etter flere dager med Archdemon, feilet jeg igjen pga. frysing. Jeg gidder ikke mer. Hvis noen vil kjøpe et stykk drittspill av meg, ta kontakt!


Kanskje du skal ta den en pause og spille noe mindre frustrerende, Peggle for eksempel
  • 0
Akkurat spilt igjennom "Darkspawn Chronicles" som kom tidligere idag.

Tok ikke lange tiden å pløye seg igjennom Denerim.
Men det var ålreit å kunne være de forskjellige darkspawnene.

400 ms points var altså en brukbar pris.
  • 0
Har nettop gjort ferdig Soldiers Peak, og kan si at jeg blir posetivt overasket hver gang jeg spiller Dragon Age. Jeg liker også de mengdene valg man har i spillet. Men min favorit må være når man slår Arch Demonen, og fulfører Awakening. Får nesten litt Baldurs Gate feeling
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Vurderer å kjøpe med Darkspawn Chronicles, men for øyeblikket er verken playstation eller Dragon Age i mine hender...
  • 0
Hva er Darkspawn Chronicles?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
nyeste tilleggspakken, du kan være darkspawn og ta Ferelden.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva er Darkspawn Chronicles?


Du styrer darkspawn gjennom den siste delen av orginalspillet, hvor du skal ødelegge Denerim samt stoppe noen meget kjente personer fra å drepe Archdemon.
Det tar ikke så lang tid å komme igjennom, brukte vel rundt 30 min på hele greia.
  • 0
  • Dala
  • Dala
vel jeg har tatt Archdemon 3 ganger nå... alle gangen uten Wynne 2 som warrior og en som mage det er ikkke noe vanskelig og de eneste som dør når jeg gjør det er rougen som er med for å låse opp kister og darspawn...
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
  • 0
Noen som har prøvd Dragon Age Redesigned?
  • 0
Nei! Fortell F0xy
  • 0
Takk. Endelig noen som svarer!

Vel, den gjør fjesene mye bedere. Så nå ser ikke noen av fjesene helt fakka ut lenger

Eks; http://img694.imageshack.us/img694/4233/ladyliza.jpg Gamle er til venstre.
Eller få Leliana til å se slik ut: http://www.dragonagenexus.com/downloads/images/686-1-127100
9198.jpg
(Som hun gjør i Sacred Ashes)

du kan helt selv bestemme hva du skal installere, så hvis du f. eks bare vil ha Zevran i dette bildet, kan du det: http://www.dragonagenexus.com/downloads/images/686-1-127490
4447.jpg


Du kan også få masse føkka versjoner av Morrigan, sånn som denne: http://www.dragonagenexus.com/downloads/images/686-1-126729
2463.jpg


Takk for meg!
(Håper noen svarer)
  • 0
Leliana ble jo faktisk enn sinnsykt snasen redhead da <3
  • 0
Håper DU svarer F0xhunter!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!