Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dragon Age: Origins ~ Offisiell tråd ~


Spilt igjennom "Leliana's Song" DLC tre ganger.
Finner ikke den siste delen av drakta

Jeg vil ha de 50 poengene!
  • 0
Fikk spillet til Xbox i dag
  • 0
Jeg kondolerer.
  • 0
Jeg trenger hjelp nå. Jeg er i Grey Warden (første gang) og etter å ha tatt 2 tester (der man går i skogen med et par folk og skal finne 2 ting) så er det kamp. Altså darkspawn angriper Grey Warden osv og jeg og Alistair og en Mage må komme oss til et tårn som da har blitt okkupert av darkspawns. Når jeg har kommet en del i tårnet er det en stort darkspwn moster jeg og party medlemmene må drepe. Men jeg greier ikke å drepe monsteret. Hva skal jeg gjøre?
  • 0
Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Han skal da være rimelig enkel uansett
Husk å drikke potions og bruk tacticts.
  • 0
Spiller på Normal. Har en rekke potions ja. Men når jeg skal bruke potions tar monsteret alltid knekken på meg. Hva er tactics?
  • 0
Siterer fantomena:
Hva er tactics?


Ok, tacticts er nøkkelen til dette spillets suksess på normal og opp i vanskelighetsgrad. Gå til menyen der du ser personene, så skal det stå tacticts der. Her kan du velge oppførselen til personene dine, pluss orientering hva personene i gruppen din skal gjøre. La oss si at en person har 50% liv, da kan du velge at når han har så lite liv så kan han drikke en potion automatisk. Det kan være innviklet i begynnelsen, men hvis du får til så kan du bli god i det.

Hvis ikke du får til eller hvis du ikke gidder (Synes du skal prøve får du dømmer dette da) så ha på casual vanskelighetsgrad og ha på pre-sets tacticts.
  • 0
Tusen takk Master_bandir Skal prøve dette ut nå. Men husk at jeg er en nybegynner når det gjelder Dragon Age
  • 0
Spiller bare på casual jeg

Hvorfor spille på høyere når ingen achievements går etter vanskelighetsgrad?
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Spiller bare på casual jeg

Hvorfor spille på høyere når ingen achievements går etter vanskelighetsgrad?


Du har et poeng der Om jeg ikke får til monsteret skal jeg lage et nytt spill med Casual som vanskelighetsgrad
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Spiller bare på casual jeg

Hvorfor spille på høyere når ingen achievements går etter vanskelighetsgrad?


Det kalles utfordring. Greit at det er ingen achievements knyttet til casual, men på casual så kan du nesten bare bruke en person og kløyve deg forbi alle. Med andre ord, booooring. Og fy som du har gått forbi meg i gamerscore

Siterer fantomena:
Du har et poeng der Om jeg ikke får til monsteret skal jeg lage et nytt spill med Casual som vanskelighetsgrad


Du kan faktisk velge vanskelighetsgrad uten å må starte ett nytt spill.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Spiller bare på casual jeg

Hvorfor spille på høyere når ingen achievements går etter vanskelighetsgrad?


OH NOES U DID NOT! Achievments? Hva tenker du på? Man spiller ikke for achievments!
  • 0
Siterer F0xHunter:
Citerer Tommy Kvaernerud piller bare på casual jeg

Hvorfor spille på høyere når ingen achievements går etter vanskelighetsgrad?

OH NOES U DID NOT! Achievments? Hva tenker du på? Man spiller ikke for achievments!


He does! Believe me!
  • 0
Har sett GS'en hans 70 (übermuch!) k :-O
  • 0
I forhold til min ynkelige 6955
  • 0
Siterer F0xHunter:
OH NOES U DID NOT! Achievments? Hva tenker du på? Man spiller ikke for achievments!


Oh yes i did!

Men jeg spiller ikke bare for achievements.
DA er et av de beste spillene jeg har vært borti,
så det har vært en fryd å snegle seg igjennom spillet to ganger.

Mangler tre achievements, så jeg må gjennomføre det to ganger til.
  • 0
Er det alle sluttene?
  • 0
Siterer F0xHunter:
Er det alle sluttene?


To gjennomkjøringer til så har jeg sett alle fire sluttene.
Også må jeg oppdage alle stedene, som jeg visstnok ikke har gjort
Den siste achievementen er i Darkspawn DLC. Husker ikke helt hva den gikk ut på.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Også må jeg oppdage alle stedene, som jeg visstnok ikke har gjort


Ja, den er litt slit. Jeg fikk den gjennom første playthrough tho, men for å få den så anbefaler jeg deg å gjøre alle sideoppdrag også.
  • 0
Folka som har spilt Lelianas Song; Er DLC'en verdt prisen? Gi meg positive og negative sider ved den, men ingen spoilere!
  • 0
Siterer F0xHunter:
Folka som har spilt Lelianas Song; Er DLC'en verdt prisen? Gi meg positive og negative sider ved den, men ingen spoilere!


Leliana er litt annerledes enn man er vant til.

Det tar ca 1-1,5 time å komme igjennom (på casual)

Jeg syns oppdragene er ålreite,
spesielt de første hvor man kan gjøre litt ekstra ut av dem.

Kan ikke si så mye uten å spoile,
men jeg syns det var et bedre kjøp enn f.eks Darkspawn Chronicles.
  • 0
Er det sant at Leliana har en stemme. Alstå sånn som Mass Effect-serien?
  • 0
Leliana har alltid hatt en stemme i spillet, så det er ikke akkurat så merkelig at hun har en stemme i Leliana's Song. Det er ikke den første gangen dette skjer med Dragon Age heller. Dette skjedde faktisk en gang i Origins også Hvis ikke jeg tar helt feil så var det i fade-en.
  • 0
Du har rett MB, glemte det
  • 0
Er det noen her som kjører Dragon Age på en Mac?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!